Zo 01/11/2009 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

jaro wrote: Op dat punt ben ik ikke met hare fiets gepasseerd maar mijne euro was efkens te laat gevallen om nog goeie dag te zeggen.
:-D
ikke heeft je ni gezien wegens te druk bezig de boomwortels te ontwijken, en (nogal brede) stuur tussen de bomen aan't jongleren #-o
dan moet ge al serieus kabaal maken om m'n aandacht dáárvan af te halen :wink:
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Dit is één van de schoonste tochten en ik blijf daarbij. Het weer zat nog goed mee. perfecte organisatie kortom TOP.

Wegens dat het wegseisoen erop zit komt er meer volk naar de TT's.
PLUS door het voorgaande succes wat ze zekers waard zijn komt er ook meer volk met als resultaat dat het parkoer zeer druk wordt. Maar het kan me niet weerhouden om aan de volgende editie terug deel te nemen.

Dat helmen syndroom heb ik ook al eens voor de zomer aangehaald. Ik begrijp die mensen niet. Op straat is het bijna verplicht maar het is niet nodig als je gaat mountainbiken ??? Dat is zoals in u zwembroek in ne formule 1 kruipen.
Ze zouden aan de start waar jeje briefje in de bus steekt die mensen een papiertje moeten laten tekenen dat ze geen verzekering hebben.
En neen ik ben gene heilige.
De verzekeringen zijn al duur genoeg zo.
dirtymtbiker
Mountainbiker

dikkere schedel

Post by dirtymtbiker »

Trekkie 800 wrote:Met Sportyboy de 60 komen bollen. Een gewelding tochtje. Den ondergrond lag er zeer goed bij. Bevoorradingen op de gekende plaatsen en alles in overvloed. Wel een beetje last gehad van files. Waren om 8u30 vertrokken maar terug samengekomen met de rest in het tweede en derde deel. Maarja, files zijn eigenlijk rustpauses zodat je ze sneller voorbij kunt als je de plaats hebt of soms krijgt. Ik zie soms nog wel kiekens rond rijden zonder helm... Denken die dat ze een dikkere schedel hebben ofzo...
neen die hebben nen houten kop!!!
:-D :-D :-D
teddy kgb
Mountainbiker

Post by teddy kgb »

prachtige rit ! 44 km intens genoten . . .
ben paar keer fotograaf gepasseerd, waar zijn die foto's terug te vinden?

stijn aka de-man-met-de-grote-witte-plakker-op-zijn-bovenlip
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Zeer mooie toertocht. =D> Wel 45 ipv. 40 kms.

Spijtig dat de fun tegenwoordig haast wekelijks verpest wordt door de degoutante mentaliteit van sommigen !
Gisteren nog een staaltje aanstellerij mogen zien van een groepke van Gierke.be ; komen op het asfalt IN EEN BOCHT voorbijgevlogen, rijden je daar zo goed als het decors in, zonder een sorry'ke of wat dan ook en ja hoor ... 50 meter verder moesten we links een bos in, een richelke op van ocharme een meterke en daar stonden ze he, de wannabee's , ze geraakte er niet op en moesten afstappen #-o
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Iets voor 10 u vertrokken voor de grote toer.
Geen regen gezien onderweg, maar wel constant felle regen in het terug naar huis rijden.
De afstand om een parkeerplaats te vinden voorspelde weinig goeds, het zou druk worden.
Niks moeten aanschuiven aan de inschrijving en wreed weinig volk gezien onderweg.
Parcours was prima, veel singletracks. Dat op en neer (aan de Bosberg?) was vandaag mijn ding niet (zie ook verder).
Bepijling was niet super maar OK.
Gevaarsborden aan de oversteek, ook voor de auto's =D>.
Prima bevoorrading.

Het was mijn dag niet, ik had precies mijn kop thuisgelaten, samen met mijn SPD-schoenen #-o. Kon ik dus 60 km afhaspelen op lichte wandelbotinnen met een te zachte zool. Bij bij elke wortel in een klim moest ik van de fiets, gevloekt dat ik heb op mezelf.

Ik denk dat Grewel er ook was met haar speciale vestimentaire uitrusting. Mijn bikemaat gaf een hele beschrijving die erg dicht in de buurt kwam.

Bij den aprés nog een biker tegengekomen (Peter), die ons kwam vragen of we op het forum zaten. Hij had gelezen dat er steeds mannen als laatste weg waren. Hij was in zijn gat gebeten :-D , hij dacht dat zij altijd laatst waren. Dus samen blijven plakken tot er echt niemand meer was en we de overschot van de pistolets kregen :bounce: .

Aan de bikeparking mijn eenzame fiets (met slot aan de laatste nadarafsluiting) gaan oppikken en voldaan naar huis.

Tx en tot de volgende.
pietje4
Mountainbiker

top chit

Post by pietje4 »

het was de max heel mooie tocht goed zwaar
goed voor de conditie met maatje was twee X gevallen 1 maal nog al hard . heeft wat stukken aan zen fiets hopelijk val dat nog te herstellen .ik kom zeker terug . echt top chit .
helap
Mountainbiker

Post by helap »

De foto's staan op de website.

http://www.goorbikers.be

Met dank aan onze fotograaf Eddy
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

amai hoe ist mogelijk ik stan der is op
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

bram DR wrote:amai hoe ist mogelijk ik stan der is op
Ikke weeral ni + stijve nek van al die foto's op zijn kant :-D
Post Reply