ik heb ook de 60 gereden, de afpijling was in orde. maar 1 keer verkeerd gereden en dat was mijn eigen schuld. de bevoorrading was ook dik in orde. bij de eerste extran en bij de 2de aquarius, wat wilt ne mens nog meer.
de bosberg was wel zwaar, da bleef maar duren. ik voelde aan mijn benen dat de bevoorrading op tijd kwam.
het laatste deel, als de afstanden samenkwamen, was er veel file. maar dat hoort erbij en was op voorhand te voorspellen, gewoon rustig in het wiel zitten en laten inhalen/zelf inhalen waar het kan.
mijn gem was 19.0 en ben er tevreden mee, ik rij nog niet zolang en vind het leuk om mijn vooruitgang te zien tegen vorig jaar. ik rij gem 2/uur rapper en langere afstanden. alleen mijn techniek is nog niet schitterend, en dan vooral de bochten. heb dus afgezien vandaag op de bosberg, just ne cx
Zo 01/11/2009 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
@hemd: wat is u trainingsschema omdat te halen als avs
Heb precies een hele mooie tt gemist
maar de tijd die ik met mijn 2 spruiten en vrouwtje heb doorgebracht is zeker de moeite waard om is niet te gaan rijden
, btw ben gisteren gaan rijden in meerdaalwoud een dikke 40 km dat was een mooi zicht ook.
Tot volgend jaar dan maar.
Heb precies een hele mooie tt gemist
Tot volgend jaar dan maar.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
-
jaro
- Mountainbiker
Ook 60 mooie kilometers gereden en genoten van begin tot einde.
Bepijling heb ik geen problemen mee gehad, die was duidelijk genoeg voor mij.
De kilometers die sommigen missen was waarschijnlijk een stuk met singels waar je plots rechts moest en na enkele km draaien en keren tussen de bomen terug op hetzelfde punt uitkwam. Heb er daar verschillende zien rechtdoor rijden. ( moeilijke uitleg )
Op dat punt ben ik ikke met hare fiets gepasseerd maar mijne euro was efkens te laat gevallen om nog goeie dag te zeggen.
Niet veel in fille moeten rijden en voorbijsteken is bij mij:
IK passeer langs links ( rechts ) met daarna dank je wel
nog nooit problemen mee gehad en als het niet kan gewoon wachten en wat rusten.
Ik denk dat veel F*CK als oorzaak heeft een gebrek aan ervaring.
Op de grote afstanden is iedereen meestal correct voor mekaar en heeft niemand problemen met passeren of gepasseerd worden. Zullen mekaar eerder helpen dan afbreken, een andere mentaliteit alhoewel dat er meestal vlugger en technischer gereden wordt.
Dit terzijde, het was voor mij dus een mooie tocht met 2 goede bevoorradingen, zoals gezegd pijlen OK en de donkere achteraf smaakte.
Bedankt voor de muts en tot volgende keer.
Jaro.
Bepijling heb ik geen problemen mee gehad, die was duidelijk genoeg voor mij.
De kilometers die sommigen missen was waarschijnlijk een stuk met singels waar je plots rechts moest en na enkele km draaien en keren tussen de bomen terug op hetzelfde punt uitkwam. Heb er daar verschillende zien rechtdoor rijden. ( moeilijke uitleg )
Op dat punt ben ik ikke met hare fiets gepasseerd maar mijne euro was efkens te laat gevallen om nog goeie dag te zeggen.
Niet veel in fille moeten rijden en voorbijsteken is bij mij:
IK passeer langs links ( rechts ) met daarna dank je wel
nog nooit problemen mee gehad en als het niet kan gewoon wachten en wat rusten.
Ik denk dat veel F*CK als oorzaak heeft een gebrek aan ervaring.
Op de grote afstanden is iedereen meestal correct voor mekaar en heeft niemand problemen met passeren of gepasseerd worden. Zullen mekaar eerder helpen dan afbreken, een andere mentaliteit alhoewel dat er meestal vlugger en technischer gereden wordt.
Dit terzijde, het was voor mij dus een mooie tocht met 2 goede bevoorradingen, zoals gezegd pijlen OK en de donkere achteraf smaakte.
Bedankt voor de muts en tot volgende keer.
Jaro.
Dat het druk ging worden op deze tocht zag je reeds op de parkings,de inscanning liep niet echt vlot<;
gekozen voor de 35km,moesten nog flyeren voor onze tocht van volgende week in Humbeek... maar uiteindelijk waren het er 4O
Leuk ritje maar naar het einde toe hingen die singletracks in 't bos mijn kl.....uit en bepijling was ok maar vond het geen echt duidelijke
Ne keer ne serieuze patat gegaan zonder al te veel erg
Voor de rest een puike organisatie
Je moet het maar doen om een kleine 2000 man in goede banen te leiden
Volgende week Humbeek zeker
gekozen voor de 35km,moesten nog flyeren voor onze tocht van volgende week in Humbeek... maar uiteindelijk waren het er 4O
Leuk ritje maar naar het einde toe hingen die singletracks in 't bos mijn kl.....uit en bepijling was ok maar vond het geen echt duidelijke
Ne keer ne serieuze patat gegaan zonder al te veel erg
Voor de rest een puike organisatie
Je moet het maar doen om een kleine 2000 man in goede banen te leiden
Volgende week Humbeek zeker
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
en nog eens F*CKen: het was toch weer F*cking droog hé mannen (weeral eens chance gehad!!!)