Dan langs stukske Demer naar de Extreme bar, waar ik mijn ketting niet op 't kleinste blad kreeg
De pompoentjes hier waren best grappig, de vlammetjes echter uitgedoofd. Hierna kreeg ik 'm niet meer op de grootste plateau, even logisch nagedacht, 2 vijsjes wat in en uitgedraaid en nu macheerde alles van 1 tot 3
Bevoorrading aan de Orleanstoren dik in orde met Fanta, coke, water, allerlei koeken en fruit.
Op naar de Konijnenberg in Rillaar, met een originele kleine parkoersaanpassing tov andere keren. Dit viel me op dat er hier en daar toch weer wat origineels aan het parkoers gesleuteld was. Tof
Terug naar Langdorp centrum via wat langere, mindere verbindingsstukken (asfalt), maar dat hoort bij de afstand van 60 denk, de 45 had wss het mooiste parkoers maar soit, naar 't einde toe werd het alleen maar mooier en meer fun. Waar de 45 bijkwam begon het wel meer filerijden, maar geen probleem voor mij. Ik kan veel verdragen.
Op de Bosberg alles eruitgehaald wat erin zit volgens mij, velen hebben daar het licht zien uitgaan zo te zien aan de 'stappers'. Kort hierna tegen volle snelheid een onopvallende boomstronk mee doorgenomen, gevolg ik weggekatapulteerd, verder geschoven en getold om dan mijn fiets nog op te vangen die terug recht voor mij kwam te staan
Weeral tevreden teruggekeerd en mijn eerder vermelde gemiddeldes van vorig jaar kunnen vervoegd worden met anno 2009 : 20.9, slechter dan vorige jaren, allez jom hoe kan dat nu, 'k zal dat eens gaan uitzoeken zie.
Groeten