Zo 01/11/2009 As
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
ook net terug we hebben 30 gereden met terril. weet niet precies hoeveel: er viel iemand voor me in de 2e "lastige" afdaling na de rust en ik er vol overheen verdoeme. behalve het tellerke alleen een gebroken ego. Die jongen was er helemaal vanaf, stond te schudden op zijn benen , hij was al een keertje eerder gevallen. Had het wel met hem te doen en kon niet kwaad op hem zijn.
En ik fietste al niet zo lekker. nadat ik mijn bandjes wat leger had gelaten ging het al een stuk beter. Van de drukte niet heel veel last gehad pijlen hingen goed parcours was redelijk zwaar door de klimmetjes.
En ik fietste al niet zo lekker. nadat ik mijn bandjes wat leger had gelaten ging het al een stuk beter. Van de drukte niet heel veel last gehad pijlen hingen goed parcours was redelijk zwaar door de klimmetjes.
- Bert Cuypers
- Mountainbiker
Post by Bert Cuypers »
Mooie tocht...
1 pijl gemist effe wat moeten zoeken maar voor de rest dikke fun...
Zonder terril toch 45 km op de teller met gem. 21.7km/h
Tot volgend jaar...
1 pijl gemist effe wat moeten zoeken maar voor de rest dikke fun...
Zonder terril toch 45 km op de teller met gem. 21.7km/h
Tot volgend jaar...
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
De foto's komen op onze website : MTB-Heidetrappers
Laat ons zeggen vanaf morgen maandag. Eerst wat douchen, eten en relaxen.
Laat ons zeggen vanaf morgen maandag. Eerst wat douchen, eten en relaxen.
-
Lupus
- Mountainbiker
Ik heb ook genoten van de tocht. Zonder terril had ik een dikke 45km op de teller. De terril kwam voor mij persoonlijk te vroeg aan bod. De benen waren nog niet warm en het ritme zat er nog niet in.
Het parcours lag er overal prima bij en het weer was perfect. Met de bewegwijzering heb ik op geen enkel ogenblik problemen gehad.
Na de bevoorrading volgden er enkele stevige klimmetjes. Die kropen behoorlijk in de benen en maakten er een behoorlijk zwaar parcours van. Maar je weet uiteraard wat te verwachten als je richting As trekt.
Voorts wil ik mijn makker in zijn blauwe Borealis uitrusting nog bedanken voor het gezelschap. We komen mekander zeker nog wel 's tegen!
Het parcours lag er overal prima bij en het weer was perfect. Met de bewegwijzering heb ik op geen enkel ogenblik problemen gehad.
Na de bevoorrading volgden er enkele stevige klimmetjes. Die kropen behoorlijk in de benen en maakten er een behoorlijk zwaar parcours van. Maar je weet uiteraard wat te verwachten als je richting As trekt.
Voorts wil ik mijn makker in zijn blauwe Borealis uitrusting nog bedanken voor het gezelschap. We komen mekander zeker nog wel 's tegen!
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
Ik heb vandaag ook de toertocht te As gedaan namelijk de 42 Km route !
Prachtige route maar de pijltjes mochten wel wat duidelijk opgesteld zijn !
Enige minpunt voor de tocht van 2010, als die er nog komt ?
Het Mechelse Bos waar de Bevoorradingspost was, wordt vanaf 1 Januari 2010 Jachtgebied !
En is daarmee NIET meer toegankelijk voor Recreanten !
Dus de organisatoren zullen een nieuw parcours moeten ontwerpen !
Wil je precies te-weten-komen waar het Mechelse bos ligt op het parcours van de 42 km route ?
Kijk dan op -> www.gpscyclingtour.be -> MTB
Je kan daar de route bekijken en downloaden als :
- Gps track (Garmin)
- Google Earth
- Google Maps

Prachtige route maar de pijltjes mochten wel wat duidelijk opgesteld zijn !
Enige minpunt voor de tocht van 2010, als die er nog komt ?
Het Mechelse Bos waar de Bevoorradingspost was, wordt vanaf 1 Januari 2010 Jachtgebied !
En is daarmee NIET meer toegankelijk voor Recreanten !
Dus de organisatoren zullen een nieuw parcours moeten ontwerpen !
Wil je precies te-weten-komen waar het Mechelse bos ligt op het parcours van de 42 km route ?
Kijk dan op -> www.gpscyclingtour.be -> MTB
Je kan daar de route bekijken en downloaden als :
- Gps track (Garmin)
- Google Earth
- Google Maps