Zo 01/11/2009 As

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:lol: Schitterende voormiddag gehad, Er was wel véél volk maar ik heb er gene last van gehad. Bij het vertrek aan het spoor zag ik inderdaad drie Enduromotorrijders, zouden die pijltjes hebbe afgetrokke??!! De ... :evil: . ik heb daarna na de oversteek van de Europalaan ergens een pijltje gemist. maar vanaf dan is alles goe gegaan. Ik vond het schitterend toen ze ons de gele zandkuil lieten inrijden, maar goe da het nie geregend had want dan zou de ondergrond serieus aanzuige. Daarna was het een aanloopje om dan eindelijk de bossen in te rijden. De bevoorrading was in orde, lekker soepje. Daarna was het één en al geniete en ook wel afzien. De grote zandberg net na de oversteek over de spoorweg ben ik met héél wa schreeuwen da ze aan de kant moesten gaan opgereden. Roger stond boven foto's te make maar hij heeft me niet op de gevoelige plaat. Daarna nog een schitterend parcours, maar toch nie te onderschatte, ik hoorde van een 440 hm ongeveer. In de kantine nog wa nagepraat met bekenden en ook met het Forumtreintje. Daar moet ik mij toch ook eens aansluite de komende weken. Nu lekker kip met fritjes eten.
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

ook net terug we hebben 30 gereden met terril. weet niet precies hoeveel: er viel iemand voor me in de 2e "lastige" afdaling na de rust en ik er vol overheen verdoeme. behalve het tellerke alleen een gebroken ego. Die jongen was er helemaal vanaf, stond te schudden op zijn benen , hij was al een keertje eerder gevallen. Had het wel met hem te doen en kon niet kwaad op hem zijn.
En ik fietste al niet zo lekker. nadat ik mijn bandjes wat leger had gelaten ging het al een stuk beter. Van de drukte niet heel veel last gehad pijlen hingen goed parcours was redelijk zwaar door de klimmetjes.
Bert Cuypers
Mountainbiker

Post by Bert Cuypers »

Mooie tocht...
1 pijl gemist effe wat moeten zoeken maar voor de rest dikke fun...
Zonder terril toch 45 km op de teller met gem. 21.7km/h
Tot volgend jaar...
Ronny69
Mountainbiker

Post by Ronny69 »

wie was daar foto's aan het maken aan de beklimmingen , sta er ook ergens bij dan ,was net aan het klimmen toen ik de flitser keer na keer zag afgaan,zou wel leuk zijn moest ik ergens zo een foto kunnen bemachtigen . Wie iets weet laat het horen please ,thx
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

De foto's komen op onze website : MTB-Heidetrappers
Laat ons zeggen vanaf morgen maandag. Eerst wat douchen, eten en relaxen. :lol:
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

was een geslaagde tocht, maar voor mij als beginner zeker niet van de minste, ik heb echt afgezien, maar das de bedoeling he.

Tot volgend jaar
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

wow, lekker tochtje en zwaar genoeg op zondagmorgen, 48 km op teller met gem 23.9km/u
al maar goed dat het redelijk droog lag anders nog véél zwaarder, volgende keer zeker terug naar As

ben wel moe nu maar ga uitrusten op werk, hoop ik, maar ziet er op dit moment redelijk druk uit
Lupus
Mountainbiker

Post by Lupus »

Ik heb ook genoten van de tocht. Zonder terril had ik een dikke 45km op de teller. De terril kwam voor mij persoonlijk te vroeg aan bod. De benen waren nog niet warm en het ritme zat er nog niet in.
Het parcours lag er overal prima bij en het weer was perfect. Met de bewegwijzering heb ik op geen enkel ogenblik problemen gehad. [-o<
Na de bevoorrading volgden er enkele stevige klimmetjes. Die kropen behoorlijk in de benen en maakten er een behoorlijk zwaar parcours van. Maar je weet uiteraard wat te verwachten als je richting As trekt.

Voorts wil ik mijn makker in zijn blauwe Borealis uitrusting nog bedanken voor het gezelschap. We komen mekander zeker nog wel 's tegen! :-)
UltimaVez
Mountainbiker

Post by UltimaVez »

Schitterend georganiseerde tocht vandaag! 48km mega goed geamuseerd met veel vette klimmetjes en afdalingen. Tot volgend jaar!
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Ik heb vandaag ook de toertocht te As gedaan namelijk de 42 Km route !

Prachtige route maar de pijltjes mochten wel wat duidelijk opgesteld zijn !

Enige minpunt voor de tocht van 2010, als die er nog komt ?

Het Mechelse Bos waar de Bevoorradingspost was, wordt vanaf 1 Januari 2010 Jachtgebied !

En is daarmee NIET meer toegankelijk voor Recreanten !

Dus de organisatoren zullen een nieuw parcours moeten ontwerpen !

Wil je precies te-weten-komen waar het Mechelse bos ligt op het parcours van de 42 km route ?

Kijk dan op -> www.gpscyclingtour.be -> MTB

Je kan daar de route bekijken en downloaden als :

- Gps track (Garmin)
- Google Earth
- Google Maps

=P~
Post Reply