Iemand idee van toestand ondergrond?
Heb nu NN's steke me 2.2 bar
Zo 01/11/2009 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Post by pierrot le fou »
Dat van het gemiddelde , dat is om één persoon een handje te helpen , hé.
Deze traint voor den Duathlon lange afstand ....en ik wou hem alleen maar een ideetje geven van een gemiddelde snelheid , waar hij trouwens naar vroeg .
Indien ik zou willen vlammen om ter best , dan ging ik naar een chrono .
Stoefen ligt niet in mijn aard ...
sorry for the offence .
Geniet morgen van de voormiddag ,
nadien komt REGEN voor een iets langere periode ....
CIAokes
Pierrot
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Met die NN geraakt te overal door.
Ik rijd al jaren met Racing Ralphs en ik rijd ook overal door modder, los zand en rotsige ondergrond zoals in de Ardennen, het maakt allemaal niet uit.
Ergerns doorrijden is ook 50% power en niet te vergeten dat wa karakter tonen ook wa kan helpen.
Ik rijd al jaren met Racing Ralphs en ik rijd ook overal door modder, los zand en rotsige ondergrond zoals in de Ardennen, het maakt allemaal niet uit.
Ergerns doorrijden is ook 50% power en niet te vergeten dat wa karakter tonen ook wa kan helpen.
-
dirtymtbiker
- Mountainbiker
avs !!!
Post by dirtymtbiker »
Langdorp en toch 600-700hm dus,zagato wrote:Bikers die conditioneel OK zijn rijden op de 60 een avs tussen 23 en 26 met een droge ondergrond.
Ik wil al die méér als 23 avs halen op de 60km een pint betalen,
ik ga me er zekers niet blauw aan betalen!!!
23avs da's al serieus rap man!
ook rekening mee houden dat er nog volk op den track zit, zullen veel stukken gelijklopen met "kleinere" afstanden.
REMEMBER
volgende week Parel van Brabant Humbeek
www.sasbikers.be
- trailstar
- Mountainbiker
Ik heb er mij deze voormiddag goed geamuseert se. Altijd leuk in en rond Aarschot
De groetjes aan dat leuke meisje dat mutsen stond uit te delen aan het vertrek
En ne welgemeende F*** *** aan die mannen die vlak voor ne steile klim nog komen voordringen om daarna na 2 meter te moeten afstappen en mij ook dwingen om af te stappen!
Grtz!
De groetjes aan dat leuke meisje dat mutsen stond uit te delen aan het vertrek
En ne welgemeende F*** *** aan die mannen die vlak voor ne steile klim nog komen voordringen om daarna na 2 meter te moeten afstappen en mij ook dwingen om af te stappen!
Grtz!
- Z.
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
60 km gereden. Ttz: aangeschoven in de file.
Want ondanks de lange aaneenschakeling van coole singletracks in de bossen, de goede bevoorradingen en de onverhoopte zonnestralen, vond ik het NIET plezant.
Te veel volk. Tol van het succes zeker.
Als ik deze tocht volgend jaar nog rijd (want ik vind 'm op zich erg de moeite waard), start ik pas tegen 11u.
Want ondanks de lange aaneenschakeling van coole singletracks in de bossen, de goede bevoorradingen en de onverhoopte zonnestralen, vond ik het NIET plezant.
Te veel volk. Tol van het succes zeker.
Als ik deze tocht volgend jaar nog rijd (want ik vind 'm op zich erg de moeite waard), start ik pas tegen 11u.
De 6O gedaan tot aan de splitsing waar de 4O erbij kwam lag mijn avs
op 22,8 daarna was het plezier eraf teveel slakken op de Blauwberg in Langdorp en mensen van de weg rijden ligt niet in mijn aard.
Hierna toch nog wat kunnen gas geven en binnengekomen met 21,6. Competitierijders op niveau halen hier vlot 23 zonder probleem.
De afpijling in het eerste stuk bos aan de Duracel was pover en echt doorrijden ging niet.
Bevoorrading en parcours waren best OK enig minpuntje afpijling kon beter
op 22,8 daarna was het plezier eraf teveel slakken op de Blauwberg in Langdorp en mensen van de weg rijden ligt niet in mijn aard.
Hierna toch nog wat kunnen gas geven en binnengekomen met 21,6. Competitierijders op niveau halen hier vlot 23 zonder probleem.
De afpijling in het eerste stuk bos aan de Duracel was pover en echt doorrijden ging niet.
Bevoorrading en parcours waren best OK enig minpuntje afpijling kon beter
- Michael.S
- Mountainbiker
Ook ne welgemeende f*** *** aan de mensen die het nodig vonden om belachelijke en denigrerende opmerkingen naar mijn hoofd te slingeren toen ik te voet terugliep om een oriëntatiepunt te vinden voor de pechdienst. Na één uur een achterwiel krom rijden is sowieso al niet leuk, toch zijn er blijkbaar mensen die er geniet van hebben om een mens zijn zondag nog wat meer naar de kl*ten te helpen.trailstar wrote: En ne welgemeende F*** *** aan die mannen die vlak voor ne steile klim nog komen voordringen om daarna na 2 meter te moeten afstappen en mij ook dwingen om af te stappen!