Zo 01/11/2009 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
bolle.
Mountainbiker
Location: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

Post by bolle. »

ik heb juist de griep gehad maar ga toch proberen voor dat avs 23-26 te halen.Altijd een heel mooi parcours hier ,nu alleen nog hopen dat het inderdaad pas in de namiddag gaat regenen. Iedereen duimen maar
Greetz [-o<
Steven.sp
Mountainbiker

Post by Steven.sp »

De Rillaarse Bikers zullen er ook zijn. Maar om hier een gemiddelde van meer dan 23Km/u te halen zal je inderdaad toch al over een zeer goede conditie moeten beschikken.
Wel, wij zullen daar ook ons best eens voor doen.
De regen zal wel wachten tot 12u denk ik.
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

P wrote:Ik kom met de bike af vanuit Geel. (35km heen + 60 km TT + 35km trerug =130km)
Aangezien het als training moet dienen voor een duatlon in kasterlee ben ik eens op voorhand benieuwd hoe lang je gem. over deze tocht doet? Ik zou een 3u schatten... wie heeft deze verleden jaar gedaan en hoe lang deden jullie daarover ? Ik weet het wel, tijden zijn zeer persoonlijk maar het is maar om een idee te hebben ... Thanks en hopelijk goei weer zondag op KMI geven ze nu aan dat het droog zal blijven =D>
ik had hier vorig jaar 18,5 gemiddeld op 63 km en 648 hoogtemeters. Ik had wel slechte benen toen die dag volgens men notities.

Als je hier tussen de 23 en de 26 gem kan rijden dan zijde volgens mij toch wel ne krak. rond de 20 lijkt me iets aannemelijker. Ben is benieuwd of ik morgen beter zal doen dan vorig jaar.
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

Vorig WE --Heverlee,Grote lus --, hadden we in de tweede groep , een gemiddelde van 20,7 km/h . Mijn pijp was uit op het laatste , zelf de RedBull Girls hebben er toen niets aan kunnen veranderen . :drunk:

Diegene die dan hier in Aarschot meer dan 21 km/h gemiddeld haalt , met de beperkingen tgv de singletracks--kleine opstoppingen mogelijk -- heeft mijn inziens goed gereden .
Maar ik ben wel benieuwd ::: sommigen mogen van mij hun gemiddelde snelheid posten voor de grote lus . Ik ben nieuwsgierig :roll:
bolle.
Mountainbiker
Location: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

Post by bolle. »

Dat zal ik zeker doen
2 weken geleden in overijse 23.2
Vorige week 65 km in bierbeek 22.7
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

Knappe gemiddeldes allemaal =D>

Ik hoop dat jullie ook nog proberen te genieten van deze mooie streek en het nodige respect opbrengen voor de trage weggebruikers.
En dan bedoel ik niet alleen de trage bikers, maar vooral wandelaars en joggers die op zondagvoormiddag massaal aanwezig zijn in Meetshoven.
Last edited by Biker Zjé on Sat 31 Oct 2009 17:26, edited 1 time in total.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Het ruikt hier presies een beetje !! :-D :-D
Last edited by jaro on Sat 31 Oct 2009 20:53, edited 1 time in total.
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

pierrot le fou wrote:Diegene die dan hier in Aarschot meer dan 21 km/h gemiddeld haalt , met de beperkingen tgv de singletracks--kleine opstoppingen mogelijk -- heeft mijn inziens goed gereden .
Maar ik ben wel benieuwd ::: sommigen mogen van mij hun gemiddelde snelheid posten voor de grote lus . Ik ben nieuwsgierig :roll:
Even wat nagezien gem in 2006 : 21.2 op de 60km
2007 : 21.3 op de 60
2008 ?
2009 : dit jaar ga ik dus voor 21.4 gemiddeld :bounce: .

Eigenlijk interesseren die gemiddeldes me gene moer, schrijf ze enkel op om te zien of ik het jaar erop beter of slechter reed. Trouwens, hoe lager mijn gemiddelde, hoe beter want dan heb 'k meer fun gehad ! bochtjes, singletracks, technisch op en af ipv lange saaie dreven ! :wink:
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

jaro wrote:Hert ruikt hier presies een beetje !! :-D :-D
Amaaaaaaaaaaai nog nie!!!!!! :wink:

Ik hoop mij morgen gewoon te amuseren...
Mijn gemiddelde is het laatste van mijn zorgen.
zagato
Mountainbiker

Post by zagato »

Let wel als je vertrekt in volle spits en elke single track achter een slak :oops: zit is een avs van boven 21 inderdaad hoog volledig akkoord !

Sommige bikers houden nu éénmaal van sportief rijden en anderen van sightseeing ieders zijn ding hé :wink:
Post Reply