Greetz
Zo 01/11/2009 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ik had hier vorig jaar 18,5 gemiddeld op 63 km en 648 hoogtemeters. Ik had wel slechte benen toen die dag volgens men notities.P wrote:Ik kom met de bike af vanuit Geel. (35km heen + 60 km TT + 35km trerug =130km)
Aangezien het als training moet dienen voor een duatlon in kasterlee ben ik eens op voorhand benieuwd hoe lang je gem. over deze tocht doet? Ik zou een 3u schatten... wie heeft deze verleden jaar gedaan en hoe lang deden jullie daarover ? Ik weet het wel, tijden zijn zeer persoonlijk maar het is maar om een idee te hebben ... Thanks en hopelijk goei weer zondag op KMI geven ze nu aan dat het droog zal blijven
Als je hier tussen de 23 en de 26 gem kan rijden dan zijde volgens mij toch wel ne krak. rond de 20 lijkt me iets aannemelijker. Ben is benieuwd of ik morgen beter zal doen dan vorig jaar.
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Post by pierrot le fou »
Vorig WE --Heverlee,Grote lus --, hadden we in de tweede groep , een gemiddelde van 20,7 km/h . Mijn pijp was uit op het laatste , zelf de RedBull Girls hebben er toen niets aan kunnen veranderen .
Diegene die dan hier in Aarschot meer dan 21 km/h gemiddeld haalt , met de beperkingen tgv de singletracks--kleine opstoppingen mogelijk -- heeft mijn inziens goed gereden .
Maar ik ben wel benieuwd ::: sommigen mogen van mij hun gemiddelde snelheid posten voor de grote lus . Ik ben nieuwsgierig
Diegene die dan hier in Aarschot meer dan 21 km/h gemiddeld haalt , met de beperkingen tgv de singletracks--kleine opstoppingen mogelijk -- heeft mijn inziens goed gereden .
Maar ik ben wel benieuwd ::: sommigen mogen van mij hun gemiddelde snelheid posten voor de grote lus . Ik ben nieuwsgierig
Knappe gemiddeldes allemaal
Ik hoop dat jullie ook nog proberen te genieten van deze mooie streek en het nodige respect opbrengen voor de trage weggebruikers.
En dan bedoel ik niet alleen de trage bikers, maar vooral wandelaars en joggers die op zondagvoormiddag massaal aanwezig zijn in Meetshoven.
Ik hoop dat jullie ook nog proberen te genieten van deze mooie streek en het nodige respect opbrengen voor de trage weggebruikers.
En dan bedoel ik niet alleen de trage bikers, maar vooral wandelaars en joggers die op zondagvoormiddag massaal aanwezig zijn in Meetshoven.
Last edited by Biker Zjé on Sat 31 Oct 2009 17:26, edited 1 time in total.
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Even wat nagezien gem in 2006 : 21.2 op de 60kmpierrot le fou wrote:Diegene die dan hier in Aarschot meer dan 21 km/h gemiddeld haalt , met de beperkingen tgv de singletracks--kleine opstoppingen mogelijk -- heeft mijn inziens goed gereden .
2007 : 21.3 op de 60
2008 ?
2009 : dit jaar ga ik dus voor 21.4 gemiddeld
Eigenlijk interesseren die gemiddeldes me gene moer, schrijf ze enkel op om te zien of ik het jaar erop beter of slechter reed. Trouwens, hoe lager mijn gemiddelde, hoe beter want dan heb 'k meer fun gehad ! bochtjes, singletracks, technisch op en af ipv lange saaie dreven !