Zo 01/11/2009 As
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Ghostrider 1
- Mountainbiker
Post by Ghostrider 1 »
ge moogt ons verwachten
hopelijk blijft het in de voormiddag droog.
de wringers
hopelijk blijft het in de voormiddag droog.
de wringers
-
wheelerboy
- Mountainbiker
Post by wheelerboy »
Het aantal vertrekkers is moeilijk te schatten,want er is nog een tocht in Lommel. maar we hopen tussen de 600 en 800 dan zijn we dik tevreden
Vorig jaar met het slechte weer
waren er nog bijna 500 dus afwachten is de boodschap .
Vorig jaar met het slechte weer
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik zal helaas niet kunnen rijden, en het vertrek punt lig van bij me thuis 3'
Inderdaad een mooie TT....zal in de week de sporen volgen, alhoewel, ik ken de paden van buiten en van binnen....en de terril ook.
Veel plezier morgen.
Spook
Inderdaad een mooie TT....zal in de week de sporen volgen, alhoewel, ik ken de paden van buiten en van binnen....en de terril ook.
Veel plezier morgen.
Spook
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Zijn wij niet rouwig om,kunnen we ééns doorrijden in plaats achter u een treintje te maken.Spookvanhetbos wrote:Ik zal helaas niet kunnen rijden, en het vertrek punt lig van bij me thuis 3'![]()
Veel plezier morgen.
Spook
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Vorig jaar kon je kiezen of je de 5 km van de terril erbij wou doen.Zit de terril van Waterschei enkel in de 40 km, of ook in de 32 km?... kwestie van het vrouwtje te verwittigen wat ze kan verwachten als ze een keuze maakt tussen de 2 afstanden...
Anders kon je er omheen.
Is ook te zien in Fons zijn filmke