Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
is er al iemand bij decathlon geweest in schelle. ik vroeg mij af wat je daar kan kopen voor de eco cheques.
ik heb net gebeld naar decathlon en ze aanvaarden ze en je kan er alleen onderdelen mee kopen maar als je 1 of 2 kledingstukken neemt aanvaarden ze die ook met de eco cheques.
Toeval wil dat ik er vrijdagavond ben geweest om mijn eco-cheques om te zetten in bruikbaar materiaal.
Had me eerst geïnformeerd aan de info-stand waar men me vertelde dat ik alle fiets onderhoudsartikelen en uitrusting mee mocht kopen, behalve kledij. Heb me een kettingpons, fietsstandaard, kettingzweep en een camelbak van het huismerk mee gekocht.
Aan de kassa mooi afgerekend met de verkregen cheques, geen enkel probleem.
Wat ik heb gekocht? zie http://www.wernerdesloovere.be/ontspann ... co-cheques
ik ben gisteren ook geweest en heb nieuwe buitenbanden gekocht namelijk hutchinson barracuda,voor-en achterlicht voor s'avonds te rijden,spatborden voor en achteraan en dit voor 140,15 euro dus ik moest nog 15,15 euro opleggen. enige minpuntje was dat iedere eco cheque apart ingegeven word zodat de persoon achter mij serieus ongeduldig werd
vandaag een nieuwsbrief via mail ontvangen van Janssen Fietsplezier in Genk:
ECO CHEQUE
KORT NIEUWSBERICHT
VANAF NOVEMBER ZIJN WIJ OFFICIEEL ONTVANGER VAN ECO CHEQUES
wij aanvaarden deze cheques voor ALLE aankopen, ook voor FIETSKLEDIJ en SCHOENEN
vandaag te horen gekregen dat ik er volgende maand ook krijg , toevallig iemand die weet waar er een winkel is die ze aanneemt en ook nn of rr verkoopt.