Zo 01/11/2009 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik vertrek rond 8u15 voor de 60km. Zoals het er nu naar uitziet zou het weer het wel eens lastig kunnen maken.
Svekke_Mechelen
Mountainbiker

Post by Svekke_Mechelen »

freezy wrote:Ik vertrek rond 8u15 voor de 60km. Zoals het er nu naar uitziet zou het weer het wel eens lastig kunnen maken.
De voorspellingen zien er al iets gunstiger uit:
do 29/10/09, 22u Zaterdag wordt het nog zacht en vrij mooi maar er hangt wel vrij veel hoge en middelhoge bewolking. Enkele druppels regen zijn ook niet uitgesloten. De maxima schommelen rond 15 graden.

Zondag komt er geleidelijk meer bewolking opzetten en na de middag gaat het flink regenen vanaf het westen van het land. Het blijft nog vrij zacht maar de wind trekt gevoelig aan.

Ik denk rond 9u te starten, maar of ik voor de volle 60km ga gaan weet ik nog niet #-o
P
Mountainbiker

Post by P »

Ik kom met de bike af vanuit Geel. (35km heen + 60 km TT + 35km trerug =130km)
Aangezien het als training moet dienen voor een duatlon in kasterlee ben ik eens op voorhand benieuwd hoe lang je gem. over deze tocht doet? Ik zou een 3u schatten... wie heeft deze verleden jaar gedaan en hoe lang deden jullie daarover ? Ik weet het wel, tijden zijn zeer persoonlijk maar het is maar om een idee te hebben ... Thanks en hopelijk goei weer zondag op KMI geven ze nu aan dat het droog zal blijven =D>
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Is er al ergens een planneke hoe er gereden gaat worden, ik heb een pijlke gezien op de tienbunder. Of is dit nog een da is blijve hange van gelrode?
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

bram DR wrote:Is er al ergens een planneke hoe er gereden gaat worden, ik heb een pijlke gezien op de tienbunder. Of is dit nog een da is blijve hange van gelrode?
Biker Zjé wrote:Het is al wat gedateerd, maar ik heb hier nog een verslag van deze tocht.
Toen ook via Meetshoven en de gekende Hagelandse tracks. Het zal dus een vrij waarheidsgetrouwe beschrijving zijn.
Het vertrek was toen nog wel in de Winterstraat in de Gijmel.
Tero
Mountainbiker

Post by Tero »

Lijkt me nen toffe TT. Ik kom zondag ook af. Tot dan!
crosser 71
Mountainbiker

Post by crosser 71 »

we zullen er zijn :lol:
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Biker Zjé wrote:
bram DR wrote:Is er al ergens een planneke hoe er gereden gaat worden, ik heb een pijlke gezien op de tienbunder. Of is dit nog een da is blijve hange van gelrode?
Biker Zjé wrote:Het is al wat gedateerd, maar ik heb hier nog een verslag van deze tocht.
Toen ook via Meetshoven en de gekende Hagelandse tracks. Het zal dus een vrij waarheidsgetrouwe beschrijving zijn.
Het vertrek was toen nog wel in de Winterstraat in de Gijmel.

had ik al gelezen
zagato
Mountainbiker

Post by zagato »

Bikers die conditioneel OK zijn rijden op de 60 een avs tussen 23 en 26 met een droge ondergrond.
berten
Mountainbiker
Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl

Post by berten »

Kan er iemand de afstanden 25 en of 35 km beschrijven ,
langs waar paseren deze,
dit om een gedacht te vormen van de lastigheidsgraad.
Begin namelijk terug te biken en ga het nog niet te zwaar maken
Last edited by berten on Sat 31 Oct 2009 21:42, edited 1 time in total.
Post Reply