31/10/09 merksplas

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Donkey@base.be
Mountainbiker

Post by Donkey@base.be »

chickmagnet wrote:en de aankomst is ook veranderd. De gevreesde doortocht door de weide is eruit! Misschien voor velen een opluchting???????? =D>
Bedoelen jullie dat stuk achter het zwartgoor domein over dat gerooid maisveld?
Da's inderdaad veruit het zwaarste stuk dat er ergens in een mtb-parcours ooit is opgenomen. Zelfs bij droog weer was er geen doorkomen aan en zit je knal in het rood te rijden om aan de gang te blijven. Enkel voor de masochisten onder de bikers lijkt me de verwijdering spijtig.
chickmagnet
Mountainbiker

Post by chickmagnet »

inderdaad !
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

Denk dat ik ook voor Merksplas ga kiezen ook omdat Lille idd. over stukken gaat die regelmatig door andere TT wordt aangedaan 8) 8)

Wel op de mtb want dat draaien en keren op de bloso met de cyclo cross is niet alles voor mij #-o #-o
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

StrammerMax wrote: Ik denk dat je de toer wat kan vergelijken met de Landduinenroute in Geel.

Dan kan ik beter op de weg gaan rijden :( zelfs daar heb je meer techniek voor nodig #-o
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Ghost-biker wrote:
StrammerMax wrote: Ik denk dat je de toer wat kan vergelijken met de Landduinenroute in Geel.

Dan kan ik beter op de weg gaan rijden :( zelfs daar heb je meer techniek voor nodig #-o
Het deel van die route over Mol is toch mooi! Daar passeren toch vaak TT's. Het stuk in Geel en Geel-Bel is misschien net het gedeelte met het minste mountainbike-gehalte. Kom eens naar hier, dan kunt ge zelf zien of het u aanstaat om later in deze regio nog andere toeren te rijden. Op de rode route in Merksplas liggen toch een paar mooie tracks. Die zullen wel meegepakt worden. Ik denk niet dat ge teleurgesteld naar huis zult gaan en als dat toch zo is kunt ge 't op mij steken! Ik kom voor de 50 km en vertrek misschien vanaf m'n werkplek in Hoogstraten, dan komen er nog 20 km bovenop.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

t'zal kiezen worden tussen merksplas en halen. De eerste heeft wel het voordeel van een langere afstand (50 tov 40) :-k
damocles
Mountainbiker

vtt Merksplas

Post by damocles »

Vandaag zijn de pijlen gehangen, het parcour ligt er perfect bij!!
Indien er nog twijfelaars zijn, morgen wordt het prachtig fietsweer, zondag gaat het regenen!! :wink: Het beste uit de omgeving zit in de tocht verwerkt, heel weinig bloso (omgekeerde richting dan nog) en je komt op plaatsen die in geen enkele andere tt verwerkt zitten!
focuske
Mountainbiker

Post by focuske »

goed geregeld, bemande oversteken,stronken en wortels in fluo,een paar zware stukken ertussen op de 50 km, mooie toer, spijtig dat die van Lille dezelfde datum gekozen hebben, alleen de DUVEL bij aankomst heb ik gemist, tot volgend jaar
pee wee
Mountainbiker

Post by pee wee »

Net gereden ,de mannen hebben weer hard gewerkt veel nieuwe stukken alles goed geregeld ,door het lange inschrijvings uur niet te veel volk op de toer ,doe zo verder .
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

=D> =D> Idd schoon tourke wel wat bloso maar in de omgekeerde richting dus :lol: afwisselnd veld- bos- en zandwegen vooral die zandstroken was ff doorbijten, proficiat aan de seingevers die stonden waar het nodig was, content dat ik hier ben gaan rijden en niet in Lille want idd. veel stukken die in geen enkele TT terugkomen =P~
Post Reply