khad die fotos nog niet gezien, maar ik zie er verdorie moe uit. en ik WAS dan ook moe, mijn rug kompleet naar de filistijnen op die pas de lona, dit jaar ofwel met de fully, ofwel niet....phille wrote: Nog wa fotokes HIER
anfijn, de rest was ook naar de filistijnen hoor, stik stik stik kapot was ik. voelde het opkomen aan de mandelon, voelde het doorprikken in de klim na evolene, het licht ging uit in Eison, ging dood op de klim naar la veille, strompelde hulpeloos de lona op, en stormde de afdaling af als een loos kenein, na de high five met de phille boven op de pas de lona (wat een toeval he dat we daar samen passeerden).
En al bij al, in evolene zat ik op het 8uur schema, aan de aankomst wast 8uur 20 + de 5 extra minuten wegens de verzwaring van het parkoers. en als je het forum van de cristalp napluist (www.grand-raid-cristalp.ch) zijn ze precies van plan om hier en daar nog een extra mtb-grapje toe te voegen. ik vind dat wel goed, tis uiteindelijk biken he dat we doen, niet fietsen...