25/10/09 - Pareltocht Gooik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Raffie wrote:
MADRISTA666 wrote:
Raffie wrote:hebben we hier een gevoelige snaar geraakt ?? #-o
absoluut niet maar domme kinderachtige reactie...zo rap zen ik niet opgesmeten zene!!! je doet domme uitspraken zonder verder te kijken dan uwe neus lang is
ge zou het anders niet zeggen ... [-X
keep on smiling, Madrista !
i'm smiling dude, met dommen talk... :wink:
zorro
Mountainbiker

Post by zorro »

MADRISTA666 wrote:
Raffie wrote:Madrista pééken ... ge zijt ne slechten artiest ! De meeste artiesten brengen met enige regelmaat es een nieuw plaatje uit, maar uw plaat blijft al jaren hangen, kerel ! ... en dat al van sinds ik hier op dit forum zit, ondertussen een dikke 5 jaar al. constant zagen en klagen ... tegen de sterren op en ik denk dat iedereen hier op dit forum dit zal kunnen beamen. ik ken niet uwe leeftijd maar kerel, maar grow up ! zijt content dat er 's zondags nog mensen zijn die es nen toertocht willen inrichten zodanig dat half Vlaanderen zich nog kan uitleven te velde ... en dat die tochten ieder jaar weerkomen, so what ... en dat die tochten meestal langs dezelfde wegen lopen, so what ... ge kruipt toch iedere dag toch ook naast dezelfde vrouw in bed !!! of gij niet soms ?

we weten al lang dat ge 't buitenland (bij de Walen, Oostenrijk of Irak) verkiest maar geloof mij, moeste ginder alle weken gaan rijen, gij zou er ook in slagen om ook op die organisaties kritiek te geven. in plaats van hier iedere week een groot blad op te zetten op dit forum, gebruik liever es dat groot blad op uwe mountainbike !
Raffie ge zijt nen belachelijken mens, die de mtb cultuur niet begrijpt :wink: bekrompen mentaliteit...!!! Kijkt verder dan u neus lang is dan zie je dat ik het ook zeg als het goed is!!!!!!!!!!
K ga nen collega biker van hier op het forum gelijk moeten geven mensen met oogkleppen die niet begrijpen wat een forum is zijn het hier.
Ik den dat er azijn in roosdaal vloeit... of de wolfkens slechte invloed daar :wink: Wallonie is volgens mij nog altijd België of zijn wij
ondertussen gesplitst?
men commentaar van laatst gereden tt:
"mtb hoe mtb moet zijn!!! 1 van de betere tt's van dit jaar, tot men verbazing...
en nog is aquarius aan bevoorrading, waar vinde da nog..."

commentaar over ander tt
"Vertrekt aan de sporthal van FC Tubize. Redelijk tof tochtje, valt te zien welke richting ze gaan. Al paar keer gereden en meestal goed meegevallen, vorig jaar ietsje minder..."

en nog 1:
"Zwaar ttken, goe geamuseerd soms is véél baan but it was fun."

et voila:
"al paar keer gereden, best wel te pruimen ttke!!!"

en zeg ook wanneer het minder is, but hé daarom zijn er fora en zo negatief is het nu ook niet:
"k moet joeke gelijk geven, redelijk véél asfalt en weinige technische stukjes... maar kom we hebben kunnen biken dus gaan we niet zagen.
Bevoorrading was goed!
de afdaling aan het barbiehuis blijft toch nen lekkere zele...spijtig dat je zo rap beneden bent!"
inderdaad, er vloeit azijn in Roosdaal, namelijk bij st.martinus in Strijtem!!!! :lol: :lol: :lol: wat tocht betreft in Halle, zal inderdaad betere parcours zijn dan hier misschien, maar we kunnen toch niet elke week daar rijden é? voila, ik voeg hier verder niks meer aan toe, voor de rest moet je mijn advocaat raadplegen :drunk:
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Ej Zorro, kindje ga wel mé den vlo raaijen?
Aske goe nor benejen kintj vlammen, tein zejje nen echten!
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Wallonië buitenland? :roll:

Chance dat we dat 'buitenland' hebben.
Skippyboy
Mountainbiker

Post by Skippyboy »

Ik ben in Gooik mijn zwarte fietschoenen vergeten/verloren! Iemand iets gevonden!!???
Dj Panne
Mountainbiker

Post by Dj Panne »

Skippyboy wrote:Ik ben in Gooik mijn zwarte fietschoenen vergeten/verloren! Iemand iets gevonden!!???
Er zijn inderdaad zwarte fietsschoenen teruggevonden.
Je neemt hiervoor best contact op met Eddy Penne (voorzitter Gooikse Mountainbike Club).
Zijn gegevens kan je terugvinden op de website: www.gooiksemountainbikeclub.be
Post Reply