25/10/09 Beveren Just For Fun mtb

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
de vuilen biker
Mountainbiker

Post by de vuilen biker »

hehe zaskar had jij goed gestart had ik mischien niemeer bij de eerste 10 gezeten he #-o maar was idd een leuk en mooi rondje verschoot er ook van eigenlijk had het niet verwacht daar. ik zag zaterdag van het lopen veel vuiler dan zondag van het mountainbiken dus dat zegt al veel :wink:
gertvdb
Mountainbiker

Post by gertvdb »

Valpartijen op het brugje: geen zware blessures.
Ik heb zelf de wedstrijd gereden bij de -35jarigen en idd de brug was na een tijdje gevaarlijker. Ik heb er ook oplossingen voor, maar ik vrees dat niet iedereen daar tevreden meegaat zijn. :-)
Volgend jaar (als we terug organiseren...) gaan we zeker een tapijt klaarleggen...
We kunnen de gracht vermijden, maar dan gaan we de finse piste kapot rijden en dat is niet de bedoeling....
De brug was in ieder geval stevig genoeg, je kon er niet doorzakken. Zaterdagavond (rond 22u) tijdens de regenval ben ik enkele keren erover gereden om de veiligheid te testen, remmen, slippen,... en was dit geen probleem. Natuurlijk op zondag zijn er 700toertochtrijders over gereden en dan nog de wedstrijd.... :-)

Ik hoop in ieder geval volgend jaar een vervolg te brengen op dit... Hopelijk terug met succes.

www.bloggen.be/wielercomiterdd daar kan je de uitslag vinden... :-)
de vuilen biker
Mountainbiker

komaan gert haast je wat mee de foto's :bounce:
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

waar zijn de foto's? :lol: :drunk:
Power
Mountainbiker

Post by Power »

Voor zij die naar foto's verlangen er staan wat foto's op www.bloggen.be/polderrenners/
Doch enkel van zij die op het podium staan
gertvdb
Mountainbiker

Post by gertvdb »

Normaal fotograaf gaat mij deze week foto's bezorgen... IK hoop ze dan online te zetten.
De Janssens
Mountainbiker

Post by De Janssens »

Die zal nog in z'n donkere kamer zitten :roll:
De Janssens
Mountainbiker

Post by De Janssens »

Nog niks?
de vuilen biker
Mountainbiker

nopes das nie normaal [-X
Power
Mountainbiker

Post by Power »

Ja Ronny geduld is een mooie deugd en de janssens hoeveel doka's zullen er in vlaanderen nog zijn - maar de beeldekes zullen wel komen zonder doka hoor al is dit voor de huidige moderne tijd wel heel lang.
Post Reply