Zou ik als ik LBS was niet doen(ik ben zelf LBS)
Help ook de klant die niet bij u de onderdelen koopt en hij zal u belonen met goede kritieken
Grtz; mtbfool
Post by geitenboer »
foute montage, normaal zit er bij ieder shimano onderdeel toch een handleidingsaiko wrote:zeker dat dit juist is ?locust wrote:gewoon zelf doen en leren om u fiets samen te stellen. met hulp van internet, wat boekjes en eventueel iemand met wat ervaring (of via het forum) moet het volgens mij ook lukken.
om u op weg te helpen:
http://www.4bikers.be/4B/forum/index.php?topic=10275.0
Ik heb 2 ringen aan de driveside (of 1 ring+ derailleur clamp) en enne aan de non-drive site.
Volledigheidshalve staat dit wel in de bijhorende tekst vermeld :geitenboer wrote:foute montage, normaal zit er bij ieder shimano onderdeel toch een handleidingsaiko wrote:zeker dat dit juist is ?locust wrote:gewoon zelf doen en leren om u fiets samen te stellen. met hulp van internet, wat boekjes en eventueel iemand met wat ervaring (of via het forum) moet het volgens mij ook lukken.
om u op weg te helpen:
http://www.4bikers.be/4B/forum/index.php?topic=10275.0
Ik heb 2 ringen aan de driveside (of 1 ring+ derailleur clamp) en enne aan de non-drive site.
Vergeet ook niet wat montagevet te gebruiken en de juiste spacers te steken (afhankelijk van het frame). Het is immers de bedoeling dat je trapas gecentreerd staat!
Maar 3 ringen rechts is nooit correct, bij geen één type bracketpot/voorderialleurtype.Supernaut wrote:Volledigheidshalve staat dit wel in de bijhorende tekst vermeld :
Vergeet ook niet wat montagevet te gebruiken en de juiste spacers te steken (afhankelijk van het frame). Het is immers de bedoeling dat je trapas gecentreerd staat!
lijkt me ook niet goed voor de draad als u cup er maar een beetje inzit.Bobbie wrote:Maar 3 ringen rechts is nooit correct, bij geen één type bracketpot/voorderialleurtype.Supernaut wrote:Volledigheidshalve staat dit wel in de bijhorende tekst vermeld :