Zo 08/11/2009 Humbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
In 2010 gaat onze Parel van Brabant door op 14 november, de 10 editie, zoals reeds jaren,steeds de tweede zondag van november....polletje wrote:na te hebben verbroederd dit wknd aan de kust en op ons gezamelijk tocht richting de panne en terug , zou ik met alle plezier willen afkomen maar we gaan reeds naar de choufkes.
hoplijks vallen deze volgend jaar niet samen en dan komen we zekers eens af. veel succes met de organisatie.
maar eerst nog de editie van 2009...............
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Vorige zondag waren wij paraat om die gasten te verwennen aan de kust,
Sommigen hadden blijkbaar een feestje gehad de avond voordien maar na enkele km's in de duinen was het "geel sop " van de avond voordien reeds verdwenen
trouwens toffe gasten die van Humbeek.
Hopelijk valt onze tocht volgend jaar niet tesamen met deze tocht, we zullen het goed bekijken (wij moeten een beetje kijken naar de waterstanden en de herfst vakantie) en kunnen de choufkes eens afzakken naar Humbeek en wie weet omgekeerd ook
groeten en veel succes met jullie tocht
Sommigen hadden blijkbaar een feestje gehad de avond voordien maar na enkele km's in de duinen was het "geel sop " van de avond voordien reeds verdwenen
trouwens toffe gasten die van Humbeek.
Hopelijk valt onze tocht volgend jaar niet tesamen met deze tocht, we zullen het goed bekijken (wij moeten een beetje kijken naar de waterstanden en de herfst vakantie) en kunnen de choufkes eens afzakken naar Humbeek en wie weet omgekeerd ook
groeten en veel succes met jullie tocht
Zelfs toelating gekregen van Frank en Sabine om eventueel wat regendruppels over ons parcours te laten vallen! Indien nodig natuurlijk!!!de ware wrote:Vanavond de laatste toelatingen binnen gekregen om door enkele privégebieden te mogen passeren met onze tocht![]()
't wordt weer leuk op onze 9de Parel van Brabant.........
funkstar wrote:Uitstellen die handel!!!
Ik trouw zaterdag en mag van mijn toekomstige zondag geen wekker zetten om te gaan fietsen.
Past voor iedereen 16 november?
Ik ga dus moeten passen, net als enkele andere margi's die zaterdagavond al het beste van hunzelf gaan geven.
Oei wie gaat er dan een leuk filmke maken van onze TT
Proficiat alvast en geniet van die onvergetelijke dag
Al aan scheiden gedacht alvorens te trouwen?funkstar wrote:Uitstellen die handel!!!
Ik trouw zaterdag en mag van mijn toekomstige zondag geen wekker zetten om te gaan fietsen.
Past voor iedereen 16 november?
Ik ga dus moeten passen, net als enkele andere margi's die zaterdagavond al het beste van hunzelf gaan geven.
Sorry, grapje hoor
En die andere Margi's, als die nu de nacht eens doordoen en daarna komen biken? Dat zijn toch geen poesies, zeker?