25/10/09 zonhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

idd respect voor elkaar...ik rij zeker niet supesnel maar haal wel regelmatig mensen in :roll: en soms ziet ge die de grootste moeite doen om iemand voor te laten, ze gaan van het vlot berijdbaar paadje af en raken vast in de losse zand of in de struiken.....mijn mening...en dat zeg ik ook tegen die mensen.....blijf maar gewoon rijden, de snellere moeten maar over de moeilijke stukken rijden als ze voorbij willen maar toch merci.

Ook zie ik soms manne die sneller zijn dan mij stukken van het parcour afsnijden...Zondag ook van dat , als ge uit de heide kwam aan de hondenschool moest ge ne keer of 2 een talud op en afrijden, dat snijden ze dan af....waarom eigenlijk...om achteraf te klagen dat de afstand niet klopte of wat...enfin... :roll: ik jaag me daar niet in op
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

zeer mooie rit, als we iedere week zulk een rit voorgeschoteld krijgen heeft niemand recht van klagen

wat betreft de drukte: dit is goed voor de sport, en als het dan eens wat trager gaat doe dan gewoon aan sightseeing in de mooie limburgse bossen

volgend jaar zeker terug van de partij

@organisatie: doe zo voort jongens :wink:
Tsjernobyl
Mountainbiker

Post by Tsjernobyl »

Wa een gezever toch over da onbeschoft inhalen. Leert gewoon is wa van mekaar verdragen, ipv bij iedereen die u inhaald af te vragen "was da nie onbeschoft?" Onbeschofte inhalers komen echt maar zelden voor!! Maar iemand hoort hier eens ne andere over klagen, begint iedereen rondom zich in de gaten te houden en begint zich dan natuurlijk aan een paar te ergeren. T zijn nie de snelle bikers of de trage bikers die hier in fout zijn, maar de bikers die hun bij de minste scheet oneer aangedaan voelen!!!
PeeTee
Mountainbiker

Post by PeeTee »

Laat ze maar eens een marathon rijden, over 100 km dan zullen ze wel anders jodelen als ze 2 uur aan een stuk moeten klimmen, maar daar zie je zo'n mannen niet, en ik heb er al genoeg gereden
Hum hum .... heb juist de marathon achter de rug van Roc d'azur, ik weet ZEKER wat klimmen is bij deze :^o dit jaar weliswaar veel materiaalpech gehad anders was het bij de eerste honderd geweest #-o
mais c'est la vie .

Dus snelle jongens ook snelle klimmers :bounce:

Peetee[/img]
georges1955
Mountainbiker

Post by georges1955 »

Ik kan alleen maar zeggen : een prachtige tour =D> =D>
met alles er op en er aan.

Wat de klagers betrefd: Het is omdat deze tocht zo goed is dat er zoveel volk naar toe komt met alle gevolgen van wachtten hier en wachten daar.
Voor alle vrijwilligers die helpen een dikke proficiat, zonder jullie was deze mooie tourtocht niet mogelijk.
Ik kom volgend jaar zeker terug. =D> =D> =D>

Nog een vraagje , wanneer komen de fotos online??
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Dus snelle jongens ook snelle klimmers :bounce:

Peetee[/img]

:off: Mmmm , daar ben ik nog niet zo zeker van [-X .
Heb al genoeg snelle jongens gezien die als het bergop gaat , stilvallen.

Nu maar terug on topic.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Ik snap het gezeur over dat inhalen ook niet. Ik rij nu ongeveer 5 jaar TTs en ik kan me maar 1 kleine aanvaring herinneren. Van de andere kant, ik word meestal ook niet zo vaak gepasseerd :-D
kannielangzamer
Mountainbiker

Post by kannielangzamer »

No comment......of toch.
TOP !
CU next year !
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

kannielangzamer wrote:No comment......of toch.
TOP !
CU next year !
Alleen no comment typen zou idd een beetje belachelijk geweest zijn eh :-D
Janick H.
Mountainbiker

Post by Janick H. »

Post Reply