15/11/09 Noyelles-sous-Lens (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
- prideandglory1891
- Mountainbiker
- Moustache
- Kerstman
Ik denk dat er vier of vijf inzitten (klik maar eens op de link onder het kaartje van mijn verslag en bekijk de satellietbeelden op Google maps). Van die vijf zijn er twee ongelofelijk de moeite, maar die andere zijn ook niet te onderschatten....davy wrote:Als ik op het verslag van Moustache afga tel ik twee terrils kolpt dat?
Tuurlijk... en d'er is een zonneterras met Leffe en andere ijsgekoelde dranken, geserveerd door schone madammen met alleen maar een bikinietje aanzanneis wrote:Staan er daar schommels mss ?![]()
![]()
Moustache, uw naslagwerk is eigenlijk wel zeer compleet en waardevol.Moustache wrote:Ik denk dat er vier of vijf inzitten (klik maar eens op de link onder het kaartje van mijn verslag en bekijk de satellietbeelden op Google maps). Van die vijf zijn er twee ongelofelijk de moeite, maar die andere zijn ook niet te onderschatten....davy wrote:Als ik op het verslag van Moustache afga tel ik twee terrils kolpt dat?
merci, knap werk.
Trouwens proficiat met je verjaardag en hopelijk kun je nog veel jaren doorgaan met wat je bezig bent.
Last edited by davy on Fri 30 Oct 2009 19:50, edited 1 time in total.
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
De terrils zijn in feite steen- en koolgruis uit oude steenkoolmijnen.
Opgevoerd in de meest verschillende vormen, en in sommige plaatsen begroeid met lage bebossing (sous-bois). Ideaal voor single-tracks en technische parcours.
Dat je in Bruyelle uw Stumpjumper aan de kant laat is begrijpelijk.
In Frankrijk absoluut niet. In la Douce moet je genieten van alles waar jij (en de anderen) plezier aan hebben.
Breng uw goed humeur mee en respect voor de Franse sfeer en Franse medebikers. Je kan er als mens alleen maar uit leren.
Als je echter rijdt voor de eerste plaats, of voor een beter gemiddelde, blijf je beter in België.
Opgevoerd in de meest verschillende vormen, en in sommige plaatsen begroeid met lage bebossing (sous-bois). Ideaal voor single-tracks en technische parcours.
Dat je in Bruyelle uw Stumpjumper aan de kant laat is begrijpelijk.
In Frankrijk absoluut niet. In la Douce moet je genieten van alles waar jij (en de anderen) plezier aan hebben.
Breng uw goed humeur mee en respect voor de Franse sfeer en Franse medebikers. Je kan er als mens alleen maar uit leren.
Als je echter rijdt voor de eerste plaats, of voor een beter gemiddelde, blijf je beter in België.
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Vorig jaar deze voor den eerste keer gereden en toen op de frigo geplakt om hem dit jaar zéker niet te vergeten !!!
Zijn er dus zeker bij.
Zijn er dus zeker bij.