Wacht vol ongeduld
25/10/09 - Pareltocht Gooik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
als je écht wil mtben moet je idd in België naar de Ardennen, we hebben hier een ongelooflijke mtb-cultuur met heel veel tochten maar we hebben er eigenlijk het land niet voor...Maar toch alle respect voor de clubs, bloso en zo meer dat ze de sport ademruimte geven en meer en meer mensen mtb als een passie gaan zien!
We hebben niet veel natuurlijke 'bronnen' en het land geraakt volgebouwd. Persoonlijk vind ik dat veel tts idd beter/leuker te doen zijn met een cyclocross, zeker in vlaanderen, maar ieder dier zijn plezier. Niets verplicht u deel te nemen aan een TT, heb jaren geleden vele malen TT Gooik gereden, woon er terug dichtbij maar kom er niet veel daar ik in Asse, Ternat genoeg leuke trails vind. Clubs kunnen creatief zijn maar vergeet ook niet dat de sport groeit en heel veel TT's een massa bikers/overlast kunnen meebrengen. Dit gaat zeker niet onopgemerkt blijven...ik ben onlangs bv in Frankrijk gaan biken en heb er superleuke trails tegengekomen die verboden waren voor mtb, zelfde in UK en Duitsland...Creativiteit zal dus zijn grenzen hebben/krijgen.
Drukte op TTs, gewoon geen TTs rijden of je start juist voor sluitingsuur van de inschrijving..., voor mij en mijn vrouw past zondagvoormiddag minder en minder, dus rijden we soms ns een TT op zaterdag, en veel zondagmiddag, en je komt geen kat tegen...dat is ook iets wat ik dan zoek in mtb, eenzaam uuuuren in wilde natuur rijden, en helaas moet ik daarvoor idd naar t buitenland.
Ik kan Madrista zijn commentaar begrijpen, zeker als ik zijn 'doelen' in mtb wat bekijk, dan woont hij verkeerd
, en op een forum moet iedereen zijn mening kunnen geven, af en toe wat olie op t vuur kunnen gooien. Dat geeft ideeen, meningen die constructief kunnen zijn niet?
We hebben niet veel natuurlijke 'bronnen' en het land geraakt volgebouwd. Persoonlijk vind ik dat veel tts idd beter/leuker te doen zijn met een cyclocross, zeker in vlaanderen, maar ieder dier zijn plezier. Niets verplicht u deel te nemen aan een TT, heb jaren geleden vele malen TT Gooik gereden, woon er terug dichtbij maar kom er niet veel daar ik in Asse, Ternat genoeg leuke trails vind. Clubs kunnen creatief zijn maar vergeet ook niet dat de sport groeit en heel veel TT's een massa bikers/overlast kunnen meebrengen. Dit gaat zeker niet onopgemerkt blijven...ik ben onlangs bv in Frankrijk gaan biken en heb er superleuke trails tegengekomen die verboden waren voor mtb, zelfde in UK en Duitsland...Creativiteit zal dus zijn grenzen hebben/krijgen.
Drukte op TTs, gewoon geen TTs rijden of je start juist voor sluitingsuur van de inschrijving..., voor mij en mijn vrouw past zondagvoormiddag minder en minder, dus rijden we soms ns een TT op zaterdag, en veel zondagmiddag, en je komt geen kat tegen...dat is ook iets wat ik dan zoek in mtb, eenzaam uuuuren in wilde natuur rijden, en helaas moet ik daarvoor idd naar t buitenland.
Ik kan Madrista zijn commentaar begrijpen, zeker als ik zijn 'doelen' in mtb wat bekijk, dan woont hij verkeerd
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
oeeeeh al hulp nodig om een gewoon tochtje te rijden op toeristentempo ( want toeristentempo heb ik wel )... kan ik dan ook mene joker/ geheim wapen inzetten dan weet ik zeker dat niemand bergaf en technische stukken kan volgen?zorro wrote:ik ga da ni kunnen zulle, mor we hebben wel anders de klasjer die da wel es zal doen!!cat woman wrote:Allé Zorro, wanneer pak je de handschoen van Madrista eens aan, ik persoonlijk kom voor jullie supporteren !!!
Wacht vol ongeduld
Hoe zielig toch hoe oud moet je daarvoor geworden zijn, stel gewoon voor om is een tochtje te rijden ni meer ni minder en daarna met een goei pint is te praten over mtb, tt's...
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
MADRISTA666 wrote:oeeeeh al hulp nodig om een gewoon tochtje te rijden op toeristentempo ( want toeristentempo heb ik wel )... kan ik dan ook mene joker/ geheim wapen inzetten dan weet ik zeker dat niemand bergaf en technische stukken kan volgen? Den Arno?
Hoe zielig toch hoe oud moet je daarvoor geworden zijn, stel gewoon voor om is een tochtje te rijden ni meer ni minder en daarna met een goei pint is te praten over mtb, tt's...
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
s-biker gert wrote:MADRISTA666 wrote:oeeeeh al hulp nodig om een gewoon tochtje te rijden op toeristentempo ( want toeristentempo heb ik wel )... kan ik dan ook mene joker/ geheim wapen inzetten dan weet ik zeker dat niemand bergaf en technische stukken kan volgen? Den Arno?
zopas een toerken gedaan mé mijne jannettefiets en door u mondaine Galmaarden gereden en ik peisde opeens hier moet toch iets te doen zijn zekers, awel ik daag u uit, in het tussenseizoen (voor ons de baanjannetten) eind februari begin maart zakken wij af tot bij U en jij mag dan met ons, op gemak natuurlijk dak meekan, nen toer doen van waar jij woont dan kunnen wij ook es positief, negatief, alles wa beter kan zeggen en zul je misschien begrijpen wat sommigen bedoelen hoe moeilijk het is om iets op poten te zetten!!! wolfkens zullen er zijn, zeker ook onze buren van de meerbeekse bikers en zal ook nog heel wat ander forumgangers optrommellen, bye the way, zielig vind ik ni erg en als het U intresseerd ben al 44 , tja, ma die pinten pakken DA GA NOG GOE JONG!!MADRISTA666 wrote:s-biker gert wrote:MADRISTA666 wrote:oeeeeh al hulp nodig om een gewoon tochtje te rijden op toeristentempo ( want toeristentempo heb ik wel )... kan ik dan ook mene joker/ geheim wapen inzetten dan weet ik zeker dat niemand bergaf en technische stukken kan volgen? Den Arno?
Hoe zielig toch hoe oud moet je daarvoor geworden zijn, stel gewoon voor om is een tochtje te rijden ni meer ni minder en daarna met een goei pint is te praten over mtb, tt's...![]()
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
Ik weet daar wel een stukske zijn waar bijna iedereen een voetje aan de grond zal zetten, zeer goed verborgen en bijna onbekend voor alle mtb'ers uit de buurt (op een paar na dan). Een lusje 100% mtb in het bos
. Zal er binnenkort eens een fotooken van posten
- J.E.
- Mountainbiker
Ik zet géén voetje on de grond! Nem na!s-biker gert wrote:Ik weet daar wel een stukske zijn waar bijna iedereen een voetje aan de grond zal zetten, zeer goed verborgen en bijna onbekend voor alle mtb'ers uit de buurt (op een paar na dan). Een lusje 100% mtb in het bos. Zal er binnenkort eens een fotooken van posten
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
ok dealJ.E. wrote:Ik zet géén voetje on de grond! Nem na!s-biker gert wrote:Ik weet daar wel een stukske zijn waar bijna iedereen een voetje aan de grond zal zetten, zeer goed verborgen en bijna onbekend voor alle mtb'ers uit de buurt (op een paar na dan). Een lusje 100% mtb in het bos. Zal er binnenkort eens een fotooken van posten