klopt, ik heb daar ooit ook eens met een schroevendraaier moeten aan wrikken om dat ventiel eruit te breken. Heeft me toen een gouden brevet gekost in een chrono..
ik zie nochtans dat er aan uw soepappekkes hiernaast niks mankeert :)
25/10/2009 BIERBEEK
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
BullSitter
- Mountainbiker
Post by BullSitter »
Heeft er misschien iemand een .TCX, .GPX, ... -file van de 65km?
Heb enkel de 45km. kunnen doen wegens tijdsgebrek maar zou met de GPS het volledige parcours wel eens willen uitproberen!
Ik heb in ieder geval al genoten van de 45km, bedankt mannen!!!
Heb enkel de 45km. kunnen doen wegens tijdsgebrek maar zou met de GPS het volledige parcours wel eens willen uitproberen!
Ik heb in ieder geval al genoten van de 45km, bedankt mannen!!!
De Pellenbikers van WTC Pellenberg (met 16 in totaal) hebben genoten van de tocht. Van thuis vertrokken en de 55km afgebold. (sommigen de 45km) Uiteindelijk dus 75 km op de teller.
De organisatoren hebben ons een voortreffelijke voormiddag bezorgd. Proficiat
. Heel mooi parkoers. Niet veel asfalt gezien. Goede variatie.
Enig minpuntje : 2de doortocht aan de bevoorrading - geen cake meer
. Gelukkig was er nog een concap-theetje.
Maar iedereen weet natuurlijk dat een biker niet komt om te eten, maar wel om te biken. Dus in feite vormt dit ook geen probleem.
Hoeveel inschrijvingen hebben jullie genoteerd? 2.000 ?
Volgend jaar komen we zeker terug !!
De organisatoren hebben ons een voortreffelijke voormiddag bezorgd. Proficiat
Enig minpuntje : 2de doortocht aan de bevoorrading - geen cake meer
Maar iedereen weet natuurlijk dat een biker niet komt om te eten, maar wel om te biken. Dus in feite vormt dit ook geen probleem.
Hoeveel inschrijvingen hebben jullie genoteerd? 2.000 ?
Volgend jaar komen we zeker terug !!
- cateye
- Mountainbiker
had deze dame met haar soepapekes daar aan de kant gestaan, dan wasA d r i wrote:klopt, ik heb daar ooit ook eens met een schroevendraaier moeten aan wrikken om dat ventiel eruit te breken. Heeft me toen een gouden brevet gekost in een chrono..
er misschien wel iemand gestopt ?
- .joeri.
- Mountainbiker
- Location: Prorace Vicco SL - Prorace Chaos DSQ - Prorace Desert Fox
Ik heb zondag ook de 45 km meegereden. De benen waren goed met als gevolg een gemiddelde van 24,5 km/uur :)
ik heb de eerste 10km rustig gereden, vanaf de eerste bevoorrading vollen bak;)
ik moest me echt inhouden om de 65 niet te rijden, maar ik deed de 45 dus als voorbereiding op een wedstrijd
maar het was zeker een mooie tocht, echt genoten!
ik heb de eerste 10km rustig gereden, vanaf de eerste bevoorrading vollen bak;)
ik moest me echt inhouden om de 65 niet te rijden, maar ik deed de 45 dus als voorbereiding op een wedstrijd
maar het was zeker een mooie tocht, echt genoten!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Miss soupape wordt Redbull-queen!
Post by StrammerMax »
Misschien kan Freaky haar volgend jaar engageren als Redbull-babe?cateye wrote:had deze dame met haar soepapekes daar aan de kant gestaan, dan wasA d r i wrote:klopt, ik heb daar ooit ook eens met een schroevendraaier moeten aan wrikken om dat ventiel eruit te breken. Heeft me toen een gouden brevet gekost in een chrono..
er misschien wel iemand gestopt ?
Daar kan ik dus alleen maar van dromen! Ik had dit misschien wel kunnen halen als alles bergaf was geweest!.joeri. wrote:een gemiddelde van 24,5 km/uur
-
BullSitter
- Mountainbiker