25/10/09 Sint-Amands

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

Alle lof aan de inrichters, alles was "af", heb wel een probleem gehad met mijn gps (heeft enkel de 1st km gelogd en dan uitgevallen) is er iemand die de tocht heeft gelogd en deze ook wil ter beschikking stellen ?
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

Toffe tocht gereden, heel goed afgepijld, goeie bevoorrading, en wat een pluspunt was: het was zalig weer. :drunk:
Volgend jaar zeker terug van de partij.
Keep up the good work mannekes.

Pike jr :wink:
kruibiker
Mountainbiker

Post by kruibiker »

Ik heb de gps track
'k weet alleen niet goed hoe die te sharen
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

@Kruibiker

Tof dat je hem hebt, ik heb je een PB gesturd met mijn emailadres
Ik weet natuurlijk niet welk toestel je hebt maar kan je hem niet gewoon van je gps naar de pc overzetten en dan doorsturen (liefst ongefilterd kwestie van zo min mogelijk detail te verspelen)
Alvast bedankt
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Let wel op als je een toertocht logd met gps !
We hebben in onze toertocht ook verschillende prive stukken ,waar je één of twee keer per jaar toestemming voor krijgt om er door te rijden .
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

@ Dirty

Daar gaan we terdege rekening mee houden, ben niet volledig onbekend in de streek . Als we prive stukken tegenkomen gaan we daar wel een alternatieve weg zoeken. Voor alle zekerheid toch al es vragen , het Nonnebos is toch vrij toegankelijk dacht ik ??
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Ja het nonnenbos is eigendom van de gemeente en vrij te betreden ,het speelbos in Lippelo da's eigendom van natuurpunt , Lippelobos daar mag iedereen in op de paden.
fladderke
Mountainbiker

Post by fladderke »

Ik heb vreselijk goed genoten van dit interessant tochtje =D> =D> al was mijn naftbak op het einde wreed laag :oops: aan het komen. Als je dit met een 4-tal mensen ineensteekt, dan doe ik mijne hoed 2x af voor jullie. Alles was voor mij in orde zelfs de druk aan de spuitstand (mss moet je de brandweer eens proberen te krijgen om dat natte werk te doen zoals die van Waarloos :-D ). Ik kom volgend jaar zekers terug.
Ik mag zeker de mensen die stopten om hun bandlifters uit te lenen niet vergeten te bedanken (ik was die daar in the middle of nowhere), echt een toonbeeld van collegialiteit. Ik heb ondertussen mijn lifters terug #-o bij mijn reserve-materiaal gestoken.
Post Reply