25/10/09 Beveren Just For Fun mtb
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Power... Dank u wel voor de belediging...
Je hebt dus nu door dat dit een just for fun wedstrijd is... Het is de bedoeling dat mensen zich amuseren en niet teveel aan het compititie gedeelte denken.. Jammer van uw km's dat je voor niets gereden hebt, het spijt me, had eerst contact opgenomen met me dan had ik u de bedoeling kunnen uitleggen, volgens mij was dit duidelijk blijkbaar niet. Mijn excuses... ik hou er rekening mee...
Bij ons is het de bedoeling dus om de compititiebeesten niet te laten starten... daarom ook iedereen natura prijzen (hetzelfde) en GEEN geldprijzen... (alle compititiebeesten zonder vergunning zijn natuurlijk wel welkom, maar meoten geen geldprijzen verwachten)
Ik hoop u toch ooit tegen te komen op een mtb wedstrijd en hoop dan voor u te kunnen supporteren...
Je hebt dus nu door dat dit een just for fun wedstrijd is... Het is de bedoeling dat mensen zich amuseren en niet teveel aan het compititie gedeelte denken.. Jammer van uw km's dat je voor niets gereden hebt, het spijt me, had eerst contact opgenomen met me dan had ik u de bedoeling kunnen uitleggen, volgens mij was dit duidelijk blijkbaar niet. Mijn excuses... ik hou er rekening mee...
Bij ons is het de bedoeling dus om de compititiebeesten niet te laten starten... daarom ook iedereen natura prijzen (hetzelfde) en GEEN geldprijzen... (alle compititiebeesten zonder vergunning zijn natuurlijk wel welkom, maar meoten geen geldprijzen verwachten)
Ik hoop u toch ooit tegen te komen op een mtb wedstrijd en hoop dan voor u te kunnen supporteren...
-
de vuilen biker
- Mountainbiker
Post by de vuilen biker »
btw heu het belgisch kampioenschap in nederland rijden? echt slim is anders of ben ik de enige die de mooie plaatsjes rond luik en la roche enz weet???? zeker een marathon waardig daar 
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Misschien eerst eens de titel bekijken (nochtans duidelijk dacht ik) : Just For FunPower wrote:Man,man,man
Zondag middag naar Beveren gereden om een mtb wedstrijdje te rijden.
Toegekomen kort na de middag het parkoerke bekeken voor ik me zou inschrijven mijn besluit genomen en terug maar naar huis gereden.
Dit is echt een parkoers dat uitgestippeld is door baan....... dat kan niet anders- zulk traject doen de kinderen in Zwitserland als ze 7 a 8 jaar zijn.
Waarom moet dit gebeuren in de sportzone van Beveren? Haasdonk is toch ook Beveren of heb ik het mis.
Of leg een kampioenschap in samen met Hulst en Sint Gillis in de Klingse bossen of dergelijke.
Enkele weken geleden is het Belgisch kampioenschap Marathon toch ook gereden in het Nederlandse Eysden
Wedstrijdrijders als u konden terecht in de Fun-klasse in Zolder bvb.
Ik zou elk initiatief m.b.t mountainbike toejuichen.Deze wedstrijd is er imo om het plezant te houden hetgeen de Fun categorie in eerste instantie ook was,tot er mannen kwamen rijden die ofwel tekort kwamen bij de Elite ofwel niet wouden afgaan . Eigenlijk heeft die hele Fun categorie met weinig Fun nog iets te maken vind ik .
Deze wedstrijd maakte zijn naam tenminste waar
-
de vuilen biker
- Mountainbiker
bij de +35 ook vond ik al zal dat wel aan een deel aan de keuze van fiets te danken zijn btw waar staan de fotos ergens?? heb nogal wat fotografen onderweg gezien
-
De Janssens
- Mountainbiker
Post by De Janssens »
Ik vond het plezant. Oké, het was geen echt mtb-parcours, maar dat wist iedereen op voorhand hé. De grasstroken waren anders wel zwaar trappen.
Ik vond het wel een mooi parcours.
Wel had ik graag vb. een bord gezien gezien dat aangeeft hoeveel ronden er nog geden moeten worden.
Wat me wel opviel is dat als de 1e over de aankomst kwam, dan ook voor iedereen de wedstrijd stopte bij aankomst, ik juist was gedubbeld en maakte me op om een laatste 'snelle' ronde te rijden en ineens was het gedaan.
Ik wist dit niet, ok, het was mijn eerste wedstrijd, maar een beetje uitleg over het reglement was wel welkom.
Toch vond ik het een leuke wedstrijd, dus zeker tot volgend jaar!
Wel had ik graag vb. een bord gezien gezien dat aangeeft hoeveel ronden er nog geden moeten worden.
Wat me wel opviel is dat als de 1e over de aankomst kwam, dan ook voor iedereen de wedstrijd stopte bij aankomst, ik juist was gedubbeld en maakte me op om een laatste 'snelle' ronde te rijden en ineens was het gedaan.
Ik wist dit niet, ok, het was mijn eerste wedstrijd, maar een beetje uitleg over het reglement was wel welkom.
Toch vond ik het een leuke wedstrijd, dus zeker tot volgend jaar!
Dat is de gewoonte... Ik zal rekening houden met uw opmerking en deze zeker meenemen naar volgend jaar toe! Ik zelf heb al een aantal wedstrijdjes in het verleden meegereden en dan weet je dat en denk je daar niet bij na.
Uiteindelijk is het makkelijk om een blad te maken en op te hangen met regeltjes...
Feedback krijgen is leuk en zo kunnen we alleen maar groeien en beter worden
Ik heb toch wel de indruk dat er wel vraag is naar zo just for fun evenmenten...
Uiteindelijk is het makkelijk om een blad te maken en op te hangen met regeltjes...
Feedback krijgen is leuk en zo kunnen we alleen maar groeien en beter worden
Ik heb toch wel de indruk dat er wel vraag is naar zo just for fun evenmenten...
-
de vuilen biker
- Mountainbiker
das idd gebruikelijk heb dat ook al voorgehad op wedstrijd dat het inneens gedaan was in het duathlonnen heb je dat niet daar mag je afzien tot op het einde
mischien iets voor volgend jaar om 16u duathlon starten atletiek piste ligt er toch naast