25/10/09 Sint-Amands
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Ride on Muddevils
Meer druk?Svekke_Mechelen wrote:Net terug van 48km toertocht in Sint Amands, knappe streek en zeer knappe toertocht, i like!![]()
En als ik dan toch één klein puntje van commentaar mag geven: er mocht wat meer druk op het water aan de afspuitstand staan.
Overall:
da spoot daar bij mij uit als was het een HD reiniger.
Echt, idereen die wat dicht stond in de buurt van de slangen was zeiknat, gegarandeerd.
Ik vond doe broodsticks superlekker aan de bevoorrading en die neuzen op de tafels bij de inschrijving,mmmm
Voor mij was het een minpunt dat er geen bewaakte fietsstalling was. Ok, je kon je fiets binnen plaatsen, maar als je dan ging douchen stond die daar wel alleen.
Had ik een slot bij gehad , had ik gaan douchen, ben nu maar bezweet naar huis gereden en das niet aangenaam om 50 min te rijden als je bezweet bent.
De rest was heel goed.
Ik denk, en zeg wel, ik denk, dat er eentje die 2 wagens naast mij stond geparkeerd, en na het rijden zijn fiets op de wagen had gezet,hij lag wel vast, maar ik denk dat ze die zijn 2 wielen gestolen hebben.
Allee, ik denk toch ni dat er iemand zijn fiets zonder wielen op een fietsrek achter de wagen plaatst he?
Dan bengelt die kader maar wat int rond.
En net daarom doe ik dat niet.
Had ik een slot bij gehad , had ik gaan douchen, ben nu maar bezweet naar huis gereden en das niet aangenaam om 50 min te rijden als je bezweet bent.
De rest was heel goed.
Ik denk, en zeg wel, ik denk, dat er eentje die 2 wagens naast mij stond geparkeerd, en na het rijden zijn fiets op de wagen had gezet,hij lag wel vast, maar ik denk dat ze die zijn 2 wielen gestolen hebben.
Allee, ik denk toch ni dat er iemand zijn fiets zonder wielen op een fietsrek achter de wagen plaatst he?
Dan bengelt die kader maar wat int rond.
En net daarom doe ik dat niet.
- Michael.S
- Mountainbiker
Vond ik ook. Toch geen tof gevoel als je je gaat inschrijven en je moet je twee dagen oude fiets buiten te grabbel laten staan.yajop wrote:Voor mij was het een minpunt dat er geen bewaakte fietsstalling was. Ok, je kon je fiets binnen plaatsen, maar als je dan ging douchen stond die daar wel alleen.
Eerst en vooral bedankt aan ongeveer 1200 deelnemers zonder jullie hebben we de kick niet om steeds verder te doen
Deze 10é editie was voor ons de max , zoveel blijen gezichten en de goede commentaar doen een organisatie deugd en daar doe je het voor ,zoveel mogelijk blije mensen zien huiswaarts keren .
Wat betreft een bewaakte fietsstalling ,ik vind dat gevaarlijk om op ons te nemen ,indien er een fiets moest weg zijn kunnen we er zelf voor aansprakelijk gesteld worden ,dus breng een slot mee of beveilig hem op je auto .
Voor degenen die niet content waren ,sorry we hopen volgende keer beter te doen .
Weet ook dat we deze mtb tocht met slechts 4 a 5 leden op poten zetten ,de dag zelf komen de rest van de leden en tal van echte vrienden en Familie meehelpen aan het groeiende succes waarvoor ook een welverdiende merci
Mss tot volgend jaar of tot op één van de komende MTB tochten
Sportieve groeten ,Dirty
Deze 10é editie was voor ons de max , zoveel blijen gezichten en de goede commentaar doen een organisatie deugd en daar doe je het voor ,zoveel mogelijk blije mensen zien huiswaarts keren .
Wat betreft een bewaakte fietsstalling ,ik vind dat gevaarlijk om op ons te nemen ,indien er een fiets moest weg zijn kunnen we er zelf voor aansprakelijk gesteld worden ,dus breng een slot mee of beveilig hem op je auto .
Voor degenen die niet content waren ,sorry we hopen volgende keer beter te doen .
Weet ook dat we deze mtb tocht met slechts 4 a 5 leden op poten zetten ,de dag zelf komen de rest van de leden en tal van echte vrienden en Familie meehelpen aan het groeiende succes waarvoor ook een welverdiende merci
Mss tot volgend jaar of tot op één van de komende MTB tochten
Sportieve groeten ,Dirty
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Goodfellas Mountainbikefriends Dendermonde hebben er voor de eerste keer hun tenue gepresenteerd. Opnieuw een schitterende rit !
Proficiat !!
Mud
: knap werk !
één opmerking ! We willen meer ... méér ... MEER ... !! Verschillende onder ons vonden de tocht zó leuk dat het gerust 15 à 20km meer mocht zijn
Proficiat !!
Mud
één opmerking ! We willen meer ... méér ... MEER ... !! Verschillende onder ons vonden de tocht zó leuk dat het gerust 15 à 20km meer mocht zijn
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Dat kon, heb er vanmorgen 80 van gemaakt, eerst kleine omloop van 28 (al had ik er 32 op de teller staan) en daarna de grote omloop van 47. Het was genieten van begin tot einde. Parcours stak knap in mekaar, het asfalt was echt beperkt tot het strikt noodzakelijke. Uiteraard ben ik er volgend jaar opnieuw bij ...flaming_jakke wrote:één opmerking ! We willen meer ... méér ... MEER ... !! Verschillende onder ons vonden de tocht zó leuk dat het gerust 15 à 20km meer mocht zijn
Geweldige rit - nu eens in de andere richting maar even leuk als andere jaren. De streek zelf is absoluut niet zo uitdagend en ook qua tracks zit je niet in een omgeving dat je die voor het uitkiezen hebt. En toch slaagt men er hier in om steeds weer het maximum en meer uit het parcours te halen.
De fluo markering vond ik zelfs al een beetje over, what's next? Een fluo streep over heel het parcours die de ideale lijn aanduidt?
De fluo markering vond ik zelfs al een beetje over, what's next? Een fluo streep over heel het parcours die de ideale lijn aanduidt?
- Scheldetrapper
- Mountainbiker
Post by Scheldetrapper »
Een dikke proficiat aan Dirty en trawanten,vanwege de scheldetrappers
Dit was af mannen,CHAPEAU
Dit was af mannen,CHAPEAU