't Zijn gewoon de rotte appels die de boel verzieken, zowel bij de trage als de snelle....
25/10/09 zonhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
@kawa
Tuurlijk,ieder zen ding he ,weet wel wat je wil zeggen.die mannen die op de weg ontploffen als ze een brug over moeten en dan in de winter het veld ingaan.das miserie vragen he
Tuurlijk,ieder zen ding he ,weet wel wat je wil zeggen.die mannen die op de weg ontploffen als ze een brug over moeten en dan in de winter het veld ingaan.das miserie vragen he
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Vandaag met Sportyboy afgezakt voor de 47. Vond het wel een leuk tochtje. Eigenlijk niet veel last gehad van de drukte en van files. Er waren er wel enkele maar ik ben ook ooit moeten beginnen met biken dus... De bevoorading was gewoon af. Kom ik zelden tegen, zo uitgebreid. Wat ik wel iets minder vond waren die zandbakken. 3x op een tour, dat zijn er toch 2 te veel. Maar dat is persoonlijke smaak. Douches waren wel druk maar dat is normaal met 1850 man euh personen, dus heb ik maar thuis gedouched.
- Grand Canyon
- Mountainbiker
Post by Grand Canyon »
Als lid van het Heuvens Kliekske (idem 8tenStef) wil ik jullie allemaal bedanken voor het deelnemen en de vele positieve reacties.
Het aantal deelnemers oversteeg ruimschoots onze verwachtingen en we kunnen hier natuurlijk alleen maar blij mee zijn. Het geeft een grote voldoening, aan de leden die hier al weken mee bezig zijn, maar ook die vandaag hard gewerkt hebben.
Wij mogen van geluk spreken dat we veel enthousiaste leden hebben en in een ideale omgeving zitten om in te MTB'n, die zelfs droog is bij nat weer.
Als fervente wielertoerist in de zomer en MTBker in de winter vind ik wachtrijen aan inschrijvingen of in de bossen ook niet leuk, maar dit is nu eenmaal niet te vermijden als er veel volk komt of technische parcours aanwezig zijn. Tip voor volgende jaar, kom voor 8:30 of na 9:15. Wildcrossers horen niet op TT thuis maar zoals dikwijls vermeld kunnen we dit alleen maar oplossen met wederzijds respect. Het blijft een hobby en geen wedstrijd!
Ieder puntje van kritiek wordt aux sérieux genomen en zal ons helpen volgend jaar weer beter proberen te doen...
Aan Fons, bedankt voor de foto's op je website, knap (en snel) gedaan. En zoals gezegd, binnenkort een link naar meer foto's op http://www.heuvenskliekske.be/.
Gert
Het aantal deelnemers oversteeg ruimschoots onze verwachtingen en we kunnen hier natuurlijk alleen maar blij mee zijn. Het geeft een grote voldoening, aan de leden die hier al weken mee bezig zijn, maar ook die vandaag hard gewerkt hebben.
Wij mogen van geluk spreken dat we veel enthousiaste leden hebben en in een ideale omgeving zitten om in te MTB'n, die zelfs droog is bij nat weer.
Als fervente wielertoerist in de zomer en MTBker in de winter vind ik wachtrijen aan inschrijvingen of in de bossen ook niet leuk, maar dit is nu eenmaal niet te vermijden als er veel volk komt of technische parcours aanwezig zijn. Tip voor volgende jaar, kom voor 8:30 of na 9:15. Wildcrossers horen niet op TT thuis maar zoals dikwijls vermeld kunnen we dit alleen maar oplossen met wederzijds respect. Het blijft een hobby en geen wedstrijd!
Ieder puntje van kritiek wordt aux sérieux genomen en zal ons helpen volgend jaar weer beter proberen te doen...
Aan Fons, bedankt voor de foto's op je website, knap (en snel) gedaan. En zoals gezegd, binnenkort een link naar meer foto's op http://www.heuvenskliekske.be/.
Gert
-
Lupus
- Mountainbiker
Ondanks de drukte (nooit eerder zo veel volk bij elkaar op een TT gezien!) heb ik enorm genoten van deze tocht. Het parcours was heel afwisselend met behoorlijk wat technische stukjes. Dat er nauwelijks wat asfalt of beton aan te pas kwam maakte het alleen nog beter. Verder zorgde ook het mooie weer, de perfecte staat van de ondergrond en uiteraard de goede organisatie voor een van de tofste TT's die ik al gereden heb! Volgende keer ben ik zeker opnieuw van de partij.
-
Matts-bart
- Mountainbiker
Post by Matts-bart »
As aanstaande zondag? Vorig jaar daar geweest? Zijn van plan om der ook naar toe te gaan.Brockie wrote:Dus mij zien ze hier terug volgend jaar en nu ist as volgende week, ook de moeite denk ik.
- BeeVee2
- Mountainbiker
Ik was met hoge verwachtingen afgezakt naar Zonhoven, maar met een onvoldaan gevoel naar huis gekeerd...
Wegens nog andere zondag-verplichtingen zeer vroeg vertrokken ( half 8 ), geen kat op het parcours, da's ideaal, dacht ik...
Nog nooit zo dikwijls mis gereden op een TT als hier in Zonhoven! Mits er niemand was om te volgen en er ook nog geen sprake was van "spoorvorming" was het echt uitkijken naar de pijltjes. Er hingen er zeker genoeg en met de vele linten en kalklijnen zou je bijna zeggen: "hoe kunde hie verkierd rijje, stoemerik!", en toch...
Doordat de snelheid tamelijk hoog lag, zag je de pijlen soms net iets te laat hangen waardoor je telkens volledig in de remmen moest gaan, en soms ook terugdraaien. De pijltjes voor de bocht hangen zou hier een goede oplossing zijn; dikwijls hingen ze in of na de bocht. Was ik een half uur later gestart had ik hier waarschijnlijk geen last van gehad. Organisatie heeft hier wel zijn best gedaan, maar da's het enige minpunt kwestie organisatie.
Het parcours was ook niet echt mijn ding met al die losse zand, maar da's dan weer persoonlijk. Geef mij maar de boswegskes waar ge lekker door kunt vlammen en bochtekes en jumpkes pakken, dan zen ik in men "ellement".
Ondanks alles toch blij dat ik gekomen ben, dan weet ik da ook weer hoe het in Zonhoven is. Nog veel succes in de toekomst!!
Wegens nog andere zondag-verplichtingen zeer vroeg vertrokken ( half 8 ), geen kat op het parcours, da's ideaal, dacht ik...
Nog nooit zo dikwijls mis gereden op een TT als hier in Zonhoven! Mits er niemand was om te volgen en er ook nog geen sprake was van "spoorvorming" was het echt uitkijken naar de pijltjes. Er hingen er zeker genoeg en met de vele linten en kalklijnen zou je bijna zeggen: "hoe kunde hie verkierd rijje, stoemerik!", en toch...
Doordat de snelheid tamelijk hoog lag, zag je de pijlen soms net iets te laat hangen waardoor je telkens volledig in de remmen moest gaan, en soms ook terugdraaien. De pijltjes voor de bocht hangen zou hier een goede oplossing zijn; dikwijls hingen ze in of na de bocht. Was ik een half uur later gestart had ik hier waarschijnlijk geen last van gehad. Organisatie heeft hier wel zijn best gedaan, maar da's het enige minpunt kwestie organisatie.
Het parcours was ook niet echt mijn ding met al die losse zand, maar da's dan weer persoonlijk. Geef mij maar de boswegskes waar ge lekker door kunt vlammen en bochtekes en jumpkes pakken, dan zen ik in men "ellement".
Ondanks alles toch blij dat ik gekomen ben, dan weet ik da ook weer hoe het in Zonhoven is. Nog veel succes in de toekomst!!
- xuomi
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch
kawa wrote:Wederzijds respect... en dan komt alles goed.![]()
't Zijn gewoon de rotte appels die de boel verzieken, zowel bij de trage als de snelle....
mijn echtgenote klaagt elke week dat die rappe mannen gewoon te lui zijn om hun mond open te trekken en te vragen om te mogen passeren, ze rijden nog liever iemand de kant in
Ik vind het een klein moeite om te roepen, oftewel zijn ze zo diep aan het gaan dat ze geen pap meer kunnen zeggen.
Laat ze maar eens een marathon rijden, over 100 km dan zullen ze wel anders jodelen als ze 2 uur aan een stuk moeten klimmen, maar daar zie je zo'n mannen niet, en ik heb er al genoeg gereden
gewoon respect voor mekaar, maar dit zeggen ze hier wekelijks en het brengt toch niets