24-10-2009- TORHOUT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Turfke wrote:Enkel een aantal keer serieus gevloekt :evil: :als brildrager is het niet altijd evident om te blijven zien waar ge rijdt in dit weer. Afkuisen had niet veel zin, na enkele seconden terug van hetzelfde en zeker als ge in het "gat" hangt van een medebiker :-)
Zouden lenzen hier een oplossing kunnen bieden?
idem hier. In de zomer rij ik met lenzen (wel harde) en dat gaat, maar in de winter is er teveel miserie met modderspatten in je ogen, wat niet echt leuk als lenzendrager. Zachte lenzen gaan misschien wel?
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Mercikes aan de 1200/1300 deelnemers aan onze tt! =D> =D> =D>
We hadden het weer niet echt mee, maar dat hebben we helaas niet in de hand he! We zijn toch meer dan tevreden met de opkomst!

Bedankt aan alle deelnemers én vele medewerkers! =D>

En nu op naar de nachttocht van de TOF !!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Lichterveldenaere wrote:
Turfke wrote:Enkel een aantal keer serieus gevloekt :evil: :als brildrager is het niet altijd evident om te blijven zien waar ge rijdt in dit weer. Afkuisen had niet veel zin, na enkele seconden terug van hetzelfde en zeker als ge in het "gat" hangt van een medebiker :-)
idem hier. In de zomer rij ik met lenzen (wel harde) en dat gaat, maar in de winter is er teveel miserie met modderspatten in je ogen, wat niet echt leuk als lenzendrager. Zachte lenzen gaan misschien wel?
zal eens horen bij m'n opticien
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Turfke wrote:
Lichterveldenaere wrote:
Niet echt een goede oplossing [-X Ik draag zachte (dag)lenzen, doch haal die steeds uit om te biken. Mijn ervaring heeft geleerd dat modder en zachte lenzen een irriterende combinatie is. #-o Ik vrees dat een bril de enige optie is... :( Skiën, daarentegen, lukt perfect met zachte lenzen... :wink:
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Traxer wrote:
Turfke wrote:
Lichterveldenaere wrote: idem hier. In de zomer rij ik met lenzen (wel harde) en dat gaat, maar in de winter is er teveel miserie met modderspatten in je ogen, wat niet echt leuk als lenzendrager. Zachte lenzen gaan misschien wel?
Niet echt een goede oplossing [-X Ik draag zachte (dag)lenzen, doch haal die steeds uit om te biken. Mijn ervaring heeft geleerd dat modder en zachte lenzen een irriterende combinatie is. #-o Ik vrees dat een bril de enige optie is... :( Skiën, daarentegen, lukt perfect met zachte lenzen... :wink:
dank voor de tip - dan brillen we voorlopig maar verder en hopen we op goed weer :wink:
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Turfke wrote:
Traxer wrote:
Turfke wrote: zal eens horen bij m'n opticien
dank voor de tip - dan brillen we voorlopig maar verder en hopen we op goed weer :wink:
Al eens gedacht om in de zoekertjes te kijken naar :Meisje met tandem zoekt vriend om te biken ? :P :P :wink:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Turfke wrote:
Traxer wrote:
Turfke wrote: zal eens horen bij m'n opticien

hallo gastjes,
ik draag sedert een 20-tal jaar lenzen..omdat ik niet goed zie #-o
mountainbiken is voor mij sedert een 5-tal jaar een passionele hobby en steeds hou ik de lenzen in door weer en wind....echter steeds probeer ik zo lang mogelijk een bril op te houden, zomer en winter; tijdens het rijden heb ik nog maar zelden last ondervonden, als ik last ad ogen heb is het na het douchen en daarna volstaan meestal enkele druppels "saline" om de lenzen weer te bevochtigen.Op dit ogenblik rij ik met een BBB bril van een degelijke kwaliteit (lees : niet superduur) die redelijk goed aansluit en die niet snel "bedampt"(alhoewel ik steeds probeer snel te rijden #-o #-o )
nog even dit : de lenzen zijn "zachte" lenzen - Acuvue

Ook dit nog : ik vond het een leuke rit
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

samen met jägere en rik c samen vertrokken voor 54 prachtige km's met buffeten van bevoorradingen en zeer goede bepijling =D> =D>
Post Reply