25/10/2009 RENINGE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Keunebuk
Mountainbiker

Post by Keunebuk »

Een dikke vette pluim voor de organisatie, het was een leuke rit, vooral het stuk in de bossen bij het jagershof was zeer te versmaden. Goeie bevoorradingen, den après was ook dik in orde
Tot volgend jaar! =D>
godfried van bouillon
Mountainbiker

Post by godfried van bouillon »

Hallo hier zijn we weer, zeer mooie tocht gereden bevoorading ok.
Eerst samen gereden met stiekiebom op het gemakje, daarna meegereden met eddy caesar en z'n colega op technisch vlak liep het niet
zo goed he caecar. Loog het aan je bril of banden? Ha ha, t'is altijd iets
he met jou, maar anders was je heel sterk hoor.
Train nog maar veel want Kemmel komt naderbij.
En mijn vorm moet nog komen. 'Dan doen we het nog eens over.'
Tot dan Caesar.
The Exe-cutioner
Mountainbiker

Post by The Exe-cutioner »

Keunebuk wrote:Een dikke vette pluim voor de organisatie, het was een leuke rit, vooral het stuk in de bossen bij het jagershof was zeer te versmaden. Goeie bevoorradingen, den après was ook dik in orde
Tot volgend jaar! =D>
Prachtig parcours, ik heb me ook vermaakt met een paar andere bikers.
Keunebuk was er ook bij.

tot volgend jaar!
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Met een zes tal boskantrijders om 8u00 gestart.
Mooie rit ,al vind ik zat de tweede bevoorading te kort op de eerste (eerste mocht iets vroeger) Er mochten wel wat bananen op bevoorading aanwezig zijn. Peperkoek en sinaasappel is wat povertjes (meschien zijn we te veel gewent) Dat waren enkele minpuntjes en dat doet niets af van jullie prachtige rit. Tot volgend jaar.
kasperke
Mountainbiker

Post by kasperke »

AAN ALLE MOUNTAINBIKERS

Dank aan alle 600 bikers die massaal afgekomen zijn naar Reninge! :lol: :lol:

Wij hebben ons uiterste best gedaan om aan de vragen van de bikers te voldoen, om zo ook op een vlak parcours iedereen tevreden te stellen.
Bedankt voor jullie positieve reacties betreffende onze organisatie!

Tot volgend jaar en nog een goed MTB-seizoen.

NB.: WTC Julius Caesar/LO: 21 bikers
Westhoek MTB Club/Beerst: 16 bikers
Boskantrijders/Westrozebeke: 16 bikers
Raketmannen/Wervik: 13 bikers
Vrijtrappers/Diksmuide: 12 bikers

tcrossertje
Mountainbiker

Post by tcrossertje »

Vooreerst wil ik iedereen bedanken die naar (het verre) Reninge is afgekomen.
Volgens de reacties die we gehoord hebben was iedereen positief over het parcours.
Hierbij moet je nu eenmaal rekening houden met onze ligging en de afwezigheid van natuurlijke hindernissen.
Desondanks denk ik dat we mogen stellen dat deze tocht voor iedereen die wilde zich leende om hier en daar zich eens deftig pijn te doen.
de opmerking over de twee bevoorradingen die iets te dicht bij elkaar liggen nemen we zeker mee naar volgend jaar.

grt namens de inrichters.

ps : en we hopen natuurlijk dat ook de volgende jaren de weergoden ons goedgezind blijven!
goesie
Mountainbiker
Location: Cannondale Taurine, Custom beachbike, Martelli pro carbon

Reninge

Post by goesie »

Met enkele Neverest-mannen afgezakt vanuit Veurne en Koksijde na 3 jaar afwezigheid. 3 jaar geleden hadden we slechts één goed bijgebleven herinnering, den après. Doch vandaag met 6 afgezakt en echt aangenaam verast geweest met de afwisseling van véél single-track en leuke, lange gras-stukken. Het is niet evident om in eigen streek de "groene" tevreden te stellen, maar jullie zijn erin geslaagd om die 48km snel, maar uitdagend te maken en ook een beetje misleidend te zijn (zie laatste doorgang door Reninge, begonnen met eindspurt maar toch nog 5 km moeten omrijden). bedankt voor de leuke zondagmorgen in eigen streek, succes
Geronimo14
Mountainbiker

toertocht Reninge 28/10/2012 50km

Post by Geronimo14 »

Beste,

bestaat er een gps file van jullie toertocht? Ik zou mijn routes graag wat uitbreiden of iets dergelijks?

MVG
Post Reply