De laatste keer dat ik deze tt gereden heb, moet een paar jaar geleden zijn. Niet om de reden die MADRISTA666 opgeeft, maar geheel andere. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb veel te lang gewacht om ze terug te rijden: CHAPEAU aan de mensen van de organisatie !!! Vlekkeloos georganiseerd, niet té duur zoals ze bij sommige tt`s durven vragen. Pijltjes hingen waar ze moesten hangen, nadars opgesteld aan drukke wegen, na de splitsing borden die aangeven op welk parcours je je bevindt, met het aantal km tegoed. Goede bevoorradingen en mooie medewerksters die je met de smile bedienden en vervelende opmerkingen van Manu en Di Mol moesten doorstaan.
Kortom, heel mooie rit met fantastische passages van de Kesterheide.
Ik kom volgend jaar terug !!! Met de rest van de equipe !!!
Dikke beis aan die van aan de bar ...
25/10/09 - Pareltocht Gooik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Het was weer dik in orde, in deze streek amuseer ik me altijd.
Alles zit er in, steile klimmen, de Kesterheide (2x), zijkant Neigembos (hier had ik wel graag ne keer in gereden maar denk niet dat dit mag), da boske in Roosdaal,...
De organisatie was weer in orde, enkel als ik toekwam was er veel volk aan de afspuitstand, ik was op een tiental minuten daar al van af. Daarna nog een paar lekkere Leffekes
Alles zit er in, steile klimmen, de Kesterheide (2x), zijkant Neigembos (hier had ik wel graag ne keer in gereden maar denk niet dat dit mag), da boske in Roosdaal,...
De organisatie was weer in orde, enkel als ik toekwam was er veel volk aan de afspuitstand, ik was op een tiental minuten daar al van af. Daarna nog een paar lekkere Leffekes
- Salonrijder
- Mountainbiker
Post by Salonrijder »
Madrista , eigenlijk voel ik me wel in mijn gat gebeten . je zegt het zelf , moest je in een club zijn , maar dat ben je niet ! dan zou je beseffen dat iedere organisatie hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken , inclusief mensen zoals jij ! Dus hou int vervolg je commentaar voor jezelf , of probeer tenminste eens iets positiefs te zeggen !
Hier wil ik het ook bij houden !
je mag gerust weten wie ik ben ! iemand van de meerbeekse bikers !
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
alst goe is zeg ik het ook en zo negatief was ik hier nu ook niet!!! zie het nut niet van in een club te zitten en weet het is niet altijd makkelijk om vergunningen te krijgen voor een tt, ikzelf rij liefst van al technische passages en dan liefst in dalende lijn maar die komen zeldzaam voor in tt's spijtig genoeg... enkel kesterheide is leuk om te doen in de tt Gooik voor de rest bleef ik er op men honger zitten en sorry vond het parcours elk jaar hetzelfde als ik hem gereden hebSalonrijder wrote:Madrista , eigenlijk voel ik me wel in mijn gat gebeten . je zegt het zelf , moest je in een club zijn , maar dat ben je niet ! dan zou je beseffen dat iedere organisatie hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken , inclusief mensen zoals jij ! Dus hou int vervolg je commentaar voor jezelf , of probeer tenminste eens iets positiefs te zeggen !![]()
proficiat dat je van de meerbeekse bikers bent
Hele mooie tocht vandaag Te gooik heb me na ternat vorige week ook hier weer goed geamuseerd. Wel veel mensen met lekke banden gezien mss door de kasseien? Heb zelfs 1maal drie jongens uit de nood moeten helpen die geen pompje meehadden. Twas wel redelijk glibberig maar ik hoorde aan de start dat het vorig jaar veel erger was en dat het nu nog doenbaar was. Ikzelf ben vertrokken met 1.7 en 1.8 bar in de banden en had toch het gevoel dat het op sommige stukken zelfs nog wat minder mocht zijn.
Als ik 1 puntje van kritiek mag geven. Voor mij ontbrak er een fotograaf vandaag op het parkoers. Ik heb op de kesterheide even moeten wachten en zou vanop die plaats toch wel enkele mooie actiefoto's kunnen gemaakt hebben. Idem voor het bosje vlak na de bevoorading. Voor de rest Super TT
Als ik 1 puntje van kritiek mag geven. Voor mij ontbrak er een fotograaf vandaag op het parkoers. Ik heb op de kesterheide even moeten wachten en zou vanop die plaats toch wel enkele mooie actiefoto's kunnen gemaakt hebben. Idem voor het bosje vlak na de bevoorading. Voor de rest Super TT
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
Jammer hopelijk tot volgend jaar . Ik ben zelf (of net niet) hersteld van de buikgriep en heb gekozen voor de 25 km + 3x de Kesterheide en daarna terug naar huis gereden , totaal 38km. Prima tochts-biker gert wrote:had hier ook graag gestart maar ben deze morgen opgestaan met hevige diaree en braken, 't zal voor volgend jaar zijn
- superschoep
- Mountainbiker
- Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike
Post by superschoep »
Vorig jaar kon ik deze niet rijden wegens omstandigheden, maar dit jaar was ik er opnieuw bij. Zeeeeeerrrrrrr leuke tt met voor mij alles erop en eraan! een dikke proficiat voor de orgasmisatie, zij offeren hun zondag op om ons te plezieren! Chapeau!

Goe werk van de Guukse bikers.
Laatste jaren is de org. van TT's fel verbeterd maar deze blijft nog altijd bij de koplopers. Service voor en na de start is
Bepijling en bordjes en lintjes onderweg
't is inderdaad wel elk jaar hetzelfde traject en niet het meest technische maar vind dit 1 keer per jaar rijden zeker niet erg. 't kunnen niet allemaal herdermarathons zijn.
Hou zoals Madrista ook van technische passages bergaf maar een TT moet voor iedereen leuk zijn hé. Den helft staat nu al te twijfelen bij de enige min of meer steile afdaling op de Kesterheide. Stel u de 2de passage van de kesterheide is voor in omgekeerde richting, zou pas een file geven. 't is nochtans een aanrader, zo met wat snelheid tussen die bomen naar beneden , moet je zeker is doen als de kans zich voor doet wat 't is hier nog altijd privé terrein
Laatste jaren is de org. van TT's fel verbeterd maar deze blijft nog altijd bij de koplopers. Service voor en na de start is
Bepijling en bordjes en lintjes onderweg
't is inderdaad wel elk jaar hetzelfde traject en niet het meest technische maar vind dit 1 keer per jaar rijden zeker niet erg. 't kunnen niet allemaal herdermarathons zijn.
Hou zoals Madrista ook van technische passages bergaf maar een TT moet voor iedereen leuk zijn hé. Den helft staat nu al te twijfelen bij de enige min of meer steile afdaling op de Kesterheide. Stel u de 2de passage van de kesterheide is voor in omgekeerde richting, zou pas een file geven. 't is nochtans een aanrader, zo met wat snelheid tussen die bomen naar beneden , moet je zeker is doen als de kans zich voor doet wat 't is hier nog altijd privé terrein
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
@ Keyzerpol: maar is het nu niet ( technische passages klimmend of dalend ) dat net wat mtb tot mtb maakt? Anders kunnen ze eventueel de tochten cyclocross noemen, nee? Op véél tt's blijf ik op men honger zitten als die hard mtb'er...