Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

amai, geen prestaties voor een hele week ??? of worden de indoor trainingen hier ni gepost ...

zondag : TT overijse 47 km
dinsdag : fun spinning
woensdag : cardio spinning
donderdag : fun spinning

voilà.
ikke met de fiets
Mountainbiker

en nog altijd niks zeg ... zijn die beginnerkes bang van een beetje slijk ??? de NN-skes hebben hun diensten vandaag bewezen. =D>

kleine afzetten voor verjaardagfeestje in Genval, en dus effe de fiets achter de auto gefloepst...
31 km-kes, de hartslag zeker binnen de perken :-D dat beetje regen kon me geen barst schelen !
Beestjes
Mountainbiker

Post by Beestjes »

ikke met de fiets wrote:en nog altijd niks zeg ... zijn die beginnerkes bang van een beetje slijk ??? de NN-skes hebben hun diensten vandaag bewezen. =D>

kleine afzetten voor verjaardagfeestje in Genval, en dus effe de fiets achter de auto gefloepst...
31 km-kes, de hartslag zeker binnen de perken :-D dat beetje regen kon me geen barst schelen !
Nu nog een "modderfiets" kopen en het hek is héééélemaal van de dam!
smokey_fluppe
Mountainbiker

Post by smokey_fluppe »

zaterdag tt van Oekene megereden, mijn eerste en is goe meegevaln, was volop modderploeteren over een afstand van 49 km, nie slecht voor mijn eerste TT
ikke met de fiets
Mountainbiker

smokey_fluppe wrote:zaterdag tt van Oekene megereden, mijn eerste en is goe meegevaln, was volop modderploeteren over een afstand van 49 km, nie slecht voor mijn eerste TT
zacht gevallen dus =D> =D>
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

ikke met de fiets wrote:amai, geen prestaties voor een hele week ??? of worden de indoor trainingen hier ni gepost ...

zondag : TT overijse 47 km
dinsdag : fun spinning
woensdag : cardio spinning
donderdag : fun spinning

voilà.
Valt dat nog wel onder beginners? :-k
Mijn 65-100 km MTB toeren in het WE doe ik met een minder schema :-? .
Vanaf volgende maand ook maar weer eens spinning ertussen lappen samen met het joggen in het donker over de boerenweggeltjes (en tussen, of in, de koeievlaaien)
ikke met de fiets
Mountainbiker

rubber-12 wrote: Valt dat nog wel onder beginners? :-k
hebt ge mijn avg speed ni gezien dan ???
8)
smokey_fluppe
Mountainbiker

Post by smokey_fluppe »

ikke met de fiets wrote:
smokey_fluppe wrote:zaterdag tt van Oekene megereden, mijn eerste en is goe meegevaln, was volop modderploeteren over een afstand van 49 km, nie slecht voor mijn eerste TT
zacht gevallen dus =D> =D>
yup, was ook mijn eerste rit met klikpedalkes, 47km gereden zonder probleem, zelfs in de kleiputn bergop in de modder zonder moeite, maar in de laatste 2 km, in een onozel bochtje toch onderuit :lol:
ikke met de fiets
Mountainbiker

smokey_fluppe wrote: in de laatste 2 km, in een onozel bochtje toch onderuit :lol:
yep, da zijn die fameuze 2-seconden-afgeleid-zijn die ge u ni kunt permitteren #-o

vandaag een cardio-spinnerke meegepikt.
dan effe rustig want donderdag-vrijdag-zaterdag zal ik anders piepen op de Venusberg in Bonn. [-o< [-o<
smokey_fluppe
Mountainbiker

Post by smokey_fluppe »

ikke met de fiets wrote:
smokey_fluppe wrote: in de laatste 2 km, in een onozel bochtje toch onderuit :lol:
yep, da zijn die fameuze 2-seconden-afgeleid-zijn die ge u ni kunt permitteren #-o

vandaag een cardio-spinnerke meegepikt.
dan effe rustig want donderdag-vrijdag-zaterdag zal ik anders piepen op de Venusberg in Bonn. [-o< [-o<
Dat heb ik ondervonden, efkes er nie bij, of te zelfzeker en tis genoeg #-o .

Ahzo, ga je de Duitse berg gaan beklimmen? tzal afzien worden :-? , moja, daar doen we het voor hé.

Ik ga dit wekend onze plaatselijke bergen gaan beklimmen, tis TT bij mijn deur, in Ieper.
Da word de kemmel, rode en zwarte berg :bounce:
Hoopelijk geraak ik ze alle drie over [-o<
Post Reply