yep !
komen morgen met 2
25/10/09 Sprimont
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zalige tocht!
En wat een omgeving: echt genieten!
3 schitterende bevoorradingen op de 45km, en op de tweede 11 verschillende soorten koeken seg: ja wadde!
Paar modderstukjes gehad, maar al bij al lag de ondergrond er nog goed bij. Leuke, lange klimmen, en fijne afdalingen: meer moet da nie zijn!
Dik 1200 Hm dacht ik aan de start gelezen te hebben? Fijn, fijn, fijn!
Deze staat met stip genoteerd voor 2010.
ps. Vermits ik een Ardennen-groentje ben, vraag ik mij af of dit een gemiddelde tocht ginds voorstelde (qua hoogtemeters, techniek, ...)?
En wat een omgeving: echt genieten!
3 schitterende bevoorradingen op de 45km, en op de tweede 11 verschillende soorten koeken seg: ja wadde!
Paar modderstukjes gehad, maar al bij al lag de ondergrond er nog goed bij. Leuke, lange klimmen, en fijne afdalingen: meer moet da nie zijn!
Dik 1200 Hm dacht ik aan de start gelezen te hebben? Fijn, fijn, fijn!
Deze staat met stip genoteerd voor 2010.
ps. Vermits ik een Ardennen-groentje ben, vraag ik mij af of dit een gemiddelde tocht ginds voorstelde (qua hoogtemeters, techniek, ...)?
-
fast_bunny
- Mountainbiker
Post by fast_bunny »
zalige toch , maar wat een materiaalslijtageslag. ik heb ze niet geteld , diegenen die aan de kant stonden , meerendeel een band aan het vervangen , maar dat waren er toch verschillende 10 tallen. een paar leuke afdalingen ( met grote keien ) , wat pittige stukken . hier en daar inderdaad wel een saai stukske maar overall , ééntje om volgend jaar te noteren in de agenda
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
een Santa Cruz Blur??fast_bunny wrote:zalige toch , maar wat een materiaalslijtageslag. ik heb ze niet geteld , diegenen die aan de kant stonden , meerendeel een band aan het vervangen , maar dat waren er toch verschillende 10 tallen. een paar leuke afdalingen ( met grote keien ) , wat pittige stukken . hier en daar inderdaad wel een saai stukske maar overall , ééntje om volgend jaar te noteren in de agenda
waren jullie met een man of 3?
ben paar keer door zelfde groepje met een Blur erin voorbij gereden
-
fast_bunny
- Mountainbiker
Post by fast_bunny »
dat zal ikke wel geweest zijn met een kamaraad. zoveel Blur LT2's rijden er namelijk niet rond 
- Enfant terrible
- Mountainbiker
Post by Enfant terrible »
Mooie 45 Kms, ik heb me goed kunnen uitleven.
Goeie organisatie ook.
En nog iets..., ik heb er weer 2 gezien die onder de douches hun schoenen aan het afmodderen waren. Dit kan gewoonweg niet !!
Afvoeren slibben hierdoor dicht. Dit doe je thuis ook niet.
Ik ken een mooie tocht waar door gelijkaardige praktijken aan de organisatie niet meer toegestaan wordt de douches te laten gebruiken.
Nu staan we ons buiten te wassen aan de wagen met een bidonneke...,
als dat is waar je naartoe wil...?
Wie het schoentje past trekke het aan...
Goeie organisatie ook.
En nog iets..., ik heb er weer 2 gezien die onder de douches hun schoenen aan het afmodderen waren. Dit kan gewoonweg niet !!
Afvoeren slibben hierdoor dicht. Dit doe je thuis ook niet.
Ik ken een mooie tocht waar door gelijkaardige praktijken aan de organisatie niet meer toegestaan wordt de douches te laten gebruiken.
Nu staan we ons buiten te wassen aan de wagen met een bidonneke...,
als dat is waar je naartoe wil...?
Wie het schoentje past trekke het aan...
een aanrader
Prachtige tocht. Ik was vegeten dat de omgeving daar zo mooi was. 1 keer plat gereden. Ja als de meidoornhagen geknipt zijn dan weet je dat dit gebeurd. Wel een beetje weinig parking maar niets dramatisch. Goede bevoorrading idd. al is water met grenadine niet mijn ding. Volgend jaar ben ik dus weer op de afspraak.