Had vandaag bezoek daarom gekozen voor de 45km.Het blijft een prachtige streek om te biken,ook al ken ik het op men duimpje.
Bij vertrek veel volk aan de inschrijving daarom vertrokken zonder te betalen,wel persoon verwittigd die er stond om de briefjes in ontvangst te nemen en hem gezegd dat ik zal betalen aan de aankomst.Wat ik ook gedaan heb ?Moest om 11u thuis zijn wat me juist is gelukt.
Wat mij vooral verbaast,is dat er enorm hard wordt gereden of ben ik te oud aan het worden,dat kan ook.Ik vraag mij toch af hoe die mannen er na de winter uitkomen.Ik doe het vooral rustig met veel krachttraining zonder in het rood te gaan en vooral genieten.Soms eens een wieltje pakken op het vlakke maar niet te lang.
Ben ook eens een winter voluit gegaan en dit heb ik moeten bekopen het jaar nadien.
Aan de aankomst Adri gezien en die stelde mij voor om morgen de extra lus van de 65km te doen.De wijn en het eten zal tegen dan wel verteerd zijn zeker.
25/10/2009 BIERBEEK
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wij hebben met een 5-tal de 65 km gedaan, waren om 08.25 al weg, waarschijnlijk vroeg genoeg om niet fout te rijden, nergens echt problemen gehad en zoals reeds gezegd vriendelijke scouts.
We vonden het een schitterend parcours (zeker de lus van de 55-65 km), vlot berijdbaar, goeie bevoorrading.
Moet wel zeggen dat die CONCAP-pillekes bij mij niet echt hebben geholpen, voor de eerste keer sinds lang nog eens krampen gehad
We vonden het een schitterend parcours (zeker de lus van de 55-65 km), vlot berijdbaar, goeie bevoorrading.
Moet wel zeggen dat die CONCAP-pillekes bij mij niet echt hebben geholpen, voor de eerste keer sinds lang nog eens krampen gehad
Merci voor de complimenten... idd. scouts waren zeer vriendelijk, heb dat ook gemerkt (en ook al hebben enkelingen onder hen misschien wel een pijltje her en der omgedraaid... het blijven kids hé We zijn zelf ook 10-13 jaar oud geweest en iedereen herinnert zich ongetwijfeld nog wel dat hij een ander (in casu sommige MTBikers) een poets heeft gebakken...). Op enkele plaatsen zijn we er als organisatoren rotsvast van overtuigd dat het anti-MTB locals waren (volwassenen dus) die sabotages uitvoeren...Ivo L wrote:Wij hebben met een 5-tal de 65 km gedaan, waren om 08.25 al weg, waarschijnlijk vroeg genoeg om niet fout te rijden, nergens echt problemen gehad en zoals reeds gezegd vriendelijke scouts.
-
jaro
- Mountainbiker
Ook geluk gehad met de pijlen en bordjes en nergens verkeerd gereden, plus bevoorradingen met alles aanwezig. De laatste met redboel ben ik voorbij gereden, heb voorlopig nog geen vleugeltjes nodig. 
Als streekbewoner kennen we dat daar allemaal zo een beetje en weten dus op voorhand dat het parkour in orde zal zijn.
Veel volk aan de inschrijving deze morgen, maar met licensie ging het nog goed vooruit.
Voor mij was alles naar wens en na een donker natje van't vat tevreden terug naar huis gebold.
Tot de volgende.
Jaro.
Als streekbewoner kennen we dat daar allemaal zo een beetje en weten dus op voorhand dat het parkour in orde zal zijn.
Veel volk aan de inschrijving deze morgen, maar met licensie ging het nog goed vooruit.
Voor mij was alles naar wens en na een donker natje van't vat tevreden terug naar huis gebold.
Tot de volgende.
Jaro.
Vanmorgen om 08u vertrokken voor de 65 km. Helaas ook slachtoffer geworden van het geknoei met de pijlen waardoor we de eerste bevoorrading gemist hebben. Na de 2e bevoorrading (voor ons dus de 1e)hebben we terug een stukje van de lus van de 55/65km gefietst, maar we hadden het snel door. Terug naar de post gereden en daar hebben ze ons vriendelijk aan de hand van het plannentje op het goede spoor gezet en dit met de nodige excuses. Dit was eigenlijk helemaal niet nodig, want hier kan de organisator weinig aan doen. Gewoon pech gehad, op het verkeerde moment op de verkeerde plaats.
Voor de rest was het een schitterende tocht met een zeer goede organisatie. Proficiat mannen.
@ Freaky en Adri: fantastisch hoe jullie de informatie op dit forum up to date hebben gehouden en dit met een ongelooflijke nauwkeurigheid. Great!!!!
@ Shaker: Ik heb jou met veel plezier gedepaneerd maat! Compensatie is absoluut niet nodig. Ik zou dat met elke biker doen. Ik kon je moeilijk op je velg laten binnenrijden hé. Volgende tocht is Aarschot.
Voor de rest was het een schitterende tocht met een zeer goede organisatie. Proficiat mannen.
@ Freaky en Adri: fantastisch hoe jullie de informatie op dit forum up to date hebben gehouden en dit met een ongelooflijke nauwkeurigheid. Great!!!!
@ Shaker: Ik heb jou met veel plezier gedepaneerd maat! Compensatie is absoluut niet nodig. Ik zou dat met elke biker doen. Ik kon je moeilijk op je velg laten binnenrijden hé. Volgende tocht is Aarschot.
- rubber-12
- Mountainbiker
Om 9:00 vertrokken voor de 65 km.
parkeerplaats was naast de baan (die niet erg breed was), er was blijkbaar nog een parkeerterrein in een 'pattatenveld' maar dat was dan niet duidlijk aangegeven.
Bewaakte fietsparking was nog niet bemand, veel volk aan de inschrijving maar het ging goed voorruit.
mooi parcours! Veel afwisseling.
bepijling : geen last gehad van vandalen maar wel verkeerd gereden waar je de baan moest oversteken en dan net naast de baan een smal paadje, een beetje naar beneden nemen. Ik heb er wel meer zien missen daar. Ipv over te steken de baan gevolgd en dan 6 km verder terug aan de bevoorrading. Dan maar opnieuw de lus gedaan en verder geen problemen gehad.
Ik was de laatste die een blikje kreeg van een Red Bull babe
, daarna ging ze er in haar firmawagen vandoor.
Eerste klas afspuitstand (die leeg was toe we aankwamen) met tuinslangen met voldoende druk.
Aan den aprés waren we weer eens de laatste.
parkeerplaats was naast de baan (die niet erg breed was), er was blijkbaar nog een parkeerterrein in een 'pattatenveld' maar dat was dan niet duidlijk aangegeven.
Bewaakte fietsparking was nog niet bemand, veel volk aan de inschrijving maar het ging goed voorruit.
mooi parcours! Veel afwisseling.
bepijling : geen last gehad van vandalen maar wel verkeerd gereden waar je de baan moest oversteken en dan net naast de baan een smal paadje, een beetje naar beneden nemen. Ik heb er wel meer zien missen daar. Ipv over te steken de baan gevolgd en dan 6 km verder terug aan de bevoorrading. Dan maar opnieuw de lus gedaan en verder geen problemen gehad.
Ik was de laatste die een blikje kreeg van een Red Bull babe
Eerste klas afspuitstand (die leeg was toe we aankwamen) met tuinslangen met voldoende druk.
Aan den aprés waren we weer eens de laatste.