25/10/09 - Pareltocht Gooik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Deze tocht gereden vandemorgen. De mannen van Geuk emmen weer mooi gebruik gemaakt v/d streek! Zéér tof tochtje met toffe tech stukskes!
Salonrijder
Mountainbiker

Post by Salonrijder »

Madrista , waar kan ik je contacteren want ik denk dat jij de ideale man bent om het perfecte parcour / tocht te organiseren . Jij bent de beste !!!!
Laat eens weten wanneer jij een tocht organiseerd , dat zal wel niet ! De beste stuurlui staan aan wal!!!! :evil:
Was vanmorgen een prima georganiseerde tocht met alle ingredienten dat je van een toertocht mag verwachten . Prima gedaan mannen van Guuk !
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

had hier ook graag gestart maar ben deze morgen opgestaan met hevige diaree en braken :oops: , 't zal voor volgend jaar zijn :roll:
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Salonrijder wrote:Madrista , waar kan ik je contacteren want ik denk dat jij de ideale man bent om het perfecte parcour / tocht te organiseren . Jij bent de beste !!!!
Laat eens weten wanneer jij een tocht organiseerd , dat zal wel niet ! De beste stuurlui staan aan wal!!!! :evil:
Was vanmorgen een prima georganiseerde tocht met alle ingredienten dat je van een toertocht mag verwachten . Prima gedaan mannen van Guuk !
Voelde u in u gat gebeten ofzo, geef gewoon advies daarvoor dient dit forum hé... #-o
Het beest van Leest
Mountainbiker
Location: Specialized Epic, Focus Black Raider, Intense Tracer

Post by Het beest van Leest »

koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Aanvankelijk, toen mijn vrienden voorstelden om Gooik te doen, liep ik niet zo warm. Toch zo verdomd ver om naar toe te rijden, Bierbeek was veel dichter. Tenslotte, geen moment spijt gehad. Die mensen hebben er echt alles aan gedaan om de bikers een aangename voormiddag te bezorgen. Zelfs een bewaakte sportzakbewaking, dat kom je niet vaak tegen. Afpijling, waarschuwings- en informatieborden, jongens, jullie hebben er echt wel veel werk in gestoken. Daar doe ik meer dan één hoed voor af. De dubbele doorsteek van het crossparcours in Kester was een schitterende ingeving. Qua fungehalte vind ik dit vergelijkbaar met de 2 VTT-kilometers in Ottignies. De Pajottenboeren, is dit correct taalgebruik?, hebben zich van hun meest fietsvriendelijke kant getoond. Die doorsteken door weiden en akkers beperkten niet alleen de asfaltkilometers maar zorgden ook voor lastige klimmen en spectucalaire afdalingen. En tenslotte, de wandelaars waren ontezettend sympatiek, een dankjewel was meer dan eens op zijn plaats.
Ninja
Mountainbiker

Post by Ninja »

Fantastishe tocht, single-tracks,bos en veldwegen,technische stukken,prive stukken alles zat er in,meer kun je niet verwachten
'k heb mij vandaag volledig kunnen uitleven. :lol:
Chapeau aan de organisatie =D> =D> =D>
quicky
Mountainbiker

Post by quicky »

vanmorgen on 8u met 4 clubgenoten gestart voor de 45km. Nergens last gehad van file, ook niet op de stroken waar de 25 er af en toe bij kwam. Leuke tocht met veel variatie. Dit door een prachtige streek, met een zonnetje erbij en een perfecte organisatie, wat moet een biker nog meer hebben op een zondagvoormiddag! Bedankt en tot een volgende keer.
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

MADRISTA666 wrote:massatocht en elk jaar dezelfde koek. is goed om 1X te rijden...en aan te schuiven
Ik heb hier voor het derde jaar op rij gereden en heb nog nooit moeten aanschuiven.
Ik ben deze ochtend om 08:30 vertrokken, het was druk maar overal prima te doen om te rijden.
Schitterende tocht, organisatie die pico-bello was, voor mij één van de betere tochten van het jaar.

Ik kijk alvast uit naar de toertocht die MADRISTA666 organiseert, dan kunnen we achteraf eens vergelijken.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

De Wettel wrote:
MADRISTA666 wrote:massatocht en elk jaar dezelfde koek. is goed om 1X te rijden...en aan te schuiven
Ik heb hier voor het derde jaar op rij gereden en heb nog nooit moeten aanschuiven.
Ik ben deze ochtend om 08:30 vertrokken, het was druk maar overal prima te doen om te rijden.
Schitterende tocht, organisatie die pico-bello was, voor mij één van de betere tochten van het jaar.

Ik kijk alvast uit naar de toertocht die MADRISTA666 organiseert, dan kunnen we achteraf eens vergelijken.
Mocht ik in een club zitten met alle plezier, but I'm not, wil jullie altijd uitnodigen voor een tochtje... waarom kunnen jullie gewoon advies niet verdragen, heb deze tt al 3 x gedaan, steeds zelfde parcours, als men start om 9u zeker aanschuiven geblazen... beetje verzuurd/gefrustreerd in deze wereld?
Post Reply