25/10/09 zonhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Trek-Rider
- Mountainbiker
Post by Trek-Rider »
Wanneer is de TT in Sprimont? Lijkt me wel pittig ik ken het gebied daar, ga er wel eens duiken in een Steengroeve.kawa wrote:Hier van 't zelfde, Sprimont zal wel wat rustiger zijn denk ik.Headshot wrote:ga toch voor iets anders kiezen, 1400 man is net iets teveel van het goede, zeker nu de wielertoeristen weer massaal aanwezig gaan zijn
Ook op zondag.Trek-Rider wrote:Wanneer is de TT in Sprimont? Lijkt me wel pittig ik ken het gebied daar, ga er wel eens duiken in een Steengroeve.kawa wrote:Hier van 't zelfde, Sprimont zal wel wat rustiger zijn denk ik.Headshot wrote:ga toch voor iets anders kiezen, 1400 man is net iets teveel van het goede, zeker nu de wielertoeristen weer massaal aanwezig gaan zijn
- Dworpse Biker Dirk
- Mountainbiker
Dworpse bikers naar Zonhoven
Post by Dworpse Biker Dirk »
Dworpse bikers zullen voor de 1° keer de tocht rijden. Onbekend terrein voor ons. Benieuwd wat we mogen verwachten. T'zal waarschijnlijk wa minder hoogtemeters zijn als in Dworp, maar daarom niet minder leuk. 
- Grand Canyon
- Mountainbiker
Post by Grand Canyon »
Geen lange en zware beklimmingen maar alles samen toch veel korte en soms pittige klimmetjes, dit maakt het geheel toch zwaarder dan men dikwijls denkt.Dige wrote:Ben benieuwd naar het parcour zondag. Kom af met ne man of 4 voor de 47km.
Zitten er wat beklimmingen in of is het eerder een vlakke rit?
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
- X6 3.5biturbo
- Mountainbiker
Post by X6 3.5biturbo »
heb vandaag toevallig een stukje van het parcour gereden en overal zeer goed berijdbaar, geen modder,
op sommige plaatsen wel baggeren in het zand maar zeer mooie stukken doen ze aan. gaat de moeite zijn morgen
op sommige plaatsen wel baggeren in het zand maar zeer mooie stukken doen ze aan. gaat de moeite zijn morgen
- X6 3.5biturbo
- Mountainbiker
Post by X6 3.5biturbo »
ze gaan niet over de terril maar ik denk dat ge onderweg naar zonhoven ergens kunt inpikken