24/10/2009 Drongen - Leietocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
deca c40
Mountainbiker

Post by deca c40 »

heb hem vandaag gereden zeker een aan te raden tocht. mooie tocht zeker omdat hier in de buurt niet veel bossen voorhanden zijn .
mario1
Mountainbiker

parcour

Post by mario1 »

het parcour is ongeveer hetzelfe als vorige jaar juist door de brug van de holliestraat is er een verandering door afbraak brug.
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

Ik heb deze tocht gisteren ook "afgevlamd". Mooie stukjes off-road, afgewisseld door nét iets te lange wegstroken. Mooi stukje St-M-Latem en enkele lastiger stroken op het einde. Ik had een gem. van 26km/u en als ik hier sommige gemiddeldes lees tov mezelf, dan gaan der hier aan 30 per uur rondvliegen. Op enkele plasjes na, lag het parcours er perfect berijdbaar bij.
den Trekmountainbiker
Mountainbiker

Post by den Trekmountainbiker »

Ondanks het regenweer, toch aangezet in de voormiddag ,en de gekende paadjes onder de wielen gekregen,goed uitgepijld,ook op de grond,goede bevoorrading =D>
En de gevaarlijke punten aangeduid
Dus meer moet da nie zijn voor mij : :wink: :wink:
Ardo
Mountainbiker

Post by Ardo »

Ik heb de tocht samen met mn bikemaat gereden. We zijn vertrokken uit Bellem en hebben dan voor de 40km gekozen. Maar net voor de bevoorading is mn bikemaat zwaar gecrasht. Hij is met zn voorhoofd tegen een boom gevlogen en zo in een gracht met doornen beland. Hij heeft de ligamenten van zn pols zwaar verrokken en een soort kneuzing aan zn voorhoofd. Ondanks dit spijtige accident was de tocht die we al gereden hadden wel in orde. Goede bepijling en mooie paadjes. Vooral het bosje aan de kleine Reinaertstraat wist me te bekoren. =D>
Danielke1001
Mountainbiker

Post by Danielke1001 »

Ardo wrote:Ik heb de tocht samen met mn bikemaat gereden. We zijn vertrokken uit Bellem en hebben dan voor de 40km gekozen. Maar net voor de bevoorading is mn bikemaat zwaar gecrasht. Hij is met zn voorhoofd tegen een boom gevlogen en zo in een gracht met doornen beland. Hij heeft de ligamenten van zn pols zwaar verrokken en een soort kneuzing aan zn voorhoofd. Ondanks dit spijtige accident was de tocht die we al gereden hadden wel in orde. Goede bepijling en mooie paadjes. Vooral het bosje aan de kleine Reinaertstraat wist me te bekoren. =D>
dat was ik dus :lol:
sofeurken
Mountainbiker

drongen-leietocht

Post by sofeurken »

mooi tochtje!goed georganizeerd,goede bepeiling,een keer de chichi van s-m-latem bekeken,ja daar wonen ook geen arme dutsen!voor die douches zette je beter uw helm op,t'was gelijk zandstralen!,maar allee blij dat er waren!proficiat aan t vrouwken die ook de 50km afgehaspeld heeft!
mario1
Mountainbiker

drongen

Post by mario1 »

bedankt aan de 903 deelnemers .
_MF
Mountainbiker

Post by _MF »

Graag gedaan! =D>
InMyKingdom
Mountainbiker

Post by InMyKingdom »

1 bevoorrading op 50 km vind ik wel wat magertjes!
Post Reply