24-10-2009- TORHOUT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Forever
Mountainbiker

Post by Forever »

De regen was van de partij deze morgen, maar dit heeft ons niet kunnen stoppen om naar Torhout af te zakken.
Flink wat volk die de start nam , maar nergens géén last gehad van file vorming.
Mooiste stukjes vond ik de warande, en net na de tweede bevoorrading, dat moet het bos van Wijnendale geweest zijn.
Nu en dan veel weg tussenin, maar dat gaf meteen de gelegenheid om wat te recupereren.

6/12/09 - 15é Scatto Ride - Zarren.
Scatto Mountainbike wordt verloot onder de deelnemers (aanwezigheid niet verplicht)
lucky
Mountainbiker

Post by lucky »

vanmorgen om 8u13 gestart in de halve donker en in de motregen. Heel wat last gehad van die regen en opspattend vuil als brillendrager. Zag soms niet waar ik reed ... Ben toch na 52 km aan de aankomst geraakt avs 22,6. Had eigenlijk géén superdag, kon mijnen moat nie volgen.

mooi parcours, ik was al voor de 9de keer van de partij en het wordt nooit vervelend.

doe zo verder, volgend jaar kom ik terug!
Martine
Mountainbiker

Post by Martine »

't Was een schoon tochtje hier in Torhout, de bevoorrading, de bepijling, de douches, alles was dik in orde. Voor herhaling vatbaar.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Vanmorgen met Rik C en 't klimmerke richting Torhout vertrokken om daar den groten toer te bollen. De regen :drunk: :drunk: :drunk: van deze morgen zorgde voor flink wat glijwerk in de modder, dus stuur goed in de handen houden. Châpeau aan die gasten met die tandem MTB =D> =D> . Een zeer mooie tocht, ik heb genoten van iedere km die onder m'n wielen passeerde. Kort na de eerste bevoorrading ging het mis, even te snel en te kort mijn bocht genomen :roll: :roll: en met een smak op het asvalt beland met als gevolg: geplooide patte van de achterderailleur :evil: :evil:. Toch proberen de patte een beetje recht te wringen en de tocht weer verder gezet richting de warande (de speetuin voor mtb-ers). Eens bij de 2de bevoorrading was ik blij terug bij de collega Erika's Baaikers te zijn, de tt afgewerkt en aangekomen met een avs van 23.3km/h.

Een dikke =D> =D> =D> proficiat aan de organisatie voor een perfekte bepijling en parcours, de 2 bufetten van bevoorradingen en de warme douche!!

Voor mijn part, zeker tot volgend jaar

Zondag 17 Januari 2010 10e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken.
Last edited by jägermeister on Sat 24 Oct 2009 17:44, edited 1 time in total.
georgesm
Mountainbiker

Post by georgesm »

't Was allemaal wreed goed =D>
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Alles is hier eigenlijk al gezegd.
Twas dik inorde!

thx

c
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

:P :P Mannen van den grysperre waren der ook
bedankt aan de organisatie =D> =D> =D> =D>
Alles is hier boven al gezegd , en kan dat alleen maar bevestigen

tot volgend jaar :bounce:
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

Alles is eigenlijk al gezegd: de organisatie was inderdaad van een professioneel niveau: alles, maar dan ook alles was gewoon perfect in orde, en er werd op geen pijltje gekeken.
Rit van 52 km was leuk en afwisselend, het singeltrackje voor de eerste bevoorrading was plezant.
Spijtig alleen van die miezerige regen, wat als brildrager erg vervelend is. Heb zelfs op een bepaald moment de bril moeten afzetten. Maar de pijlen waren erg goed zichtbaar en op de singeltrackjes dan maar wat kalmer gereden.
In ieder geval voel ik me voor een schamele 2 euro behandeld als een prins.
Ik heb me ferm geamuseerd, bedankt! =D> =D> =D>
Morgen eens een vtt in eeklo proberen.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Deze namiddag ook gestart in Torhout.Ik dacht in een ver verleden er eens gestart te hebben,maar toch niet.Herkende de parking en het inschrijvingszaaltje niet.Het parcours dan weer wel na jaarlijks één of meerdere torhoutse tt's te doen : de spookwegel,groenhove,wijnendale en de warande waren voor mij de uitschieters.

Prima parcours,prima organisatie,een bank vooruit en een kus van de juf. =D> =D> =D>
lanza
Mountainbiker

slijkcrossen

Post by lanza »

vandaag mij rotgeamuseerd dankzij het rot weer; wat is er fijner dan vollen bak in 't rood gaan en dan die fijne mieser op je gezicht voelen, zodat je net niet oververhit!
Post Reply