Oef, geen lianenWilly D wrote:wreeed jammer...het neigste stukske mtb uit de streekA d r i wrote:Neen, geen lianen..![]()
maar de rest ziet er ook goe uit...start iets na 8 uur wintertijd
25/10/2009 BIERBEEK
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
maar wel redbullSchijfrem wrote:Oef, geen lianenWilly D wrote:wreeed jammer...het neigste stukske mtb uit de streekA d r i wrote:Neen, geen lianen..![]()
maar de rest ziet er ook goe uit...start iets na 8 uur wintertijd
serieus: enkele weken geleden zaten ze nog eens in een tt (opwaartse richting) en ze waren bijna volledig fietsbaar...('t lag er wel droog bij)
- Schijfrem
- Mountainbiker
Tja, tijden veranderen. Dat was toen de patattenboeren nog zaten te sakkeren over de droogte en de mountainbikers niet.Willy D wrote: serieus: enkele weken geleden zaten ze nog eens in een tt (opwaartse richting) en ze waren bijna volledig fietsbaar...('t lag er wel droog bij)
Ondertussen is het andersom
Net terug van afpijlen.. klopt ondergrond ligt er heel goed bij... hier en daar iets natter, maar nergens echt modder zonder uitwijkingsmogelijkheden bij mijn weten.Z. wrote:Zopas nog even gaan losrijden in Langdorp en Aarschot. De bovenlaag lag er nat en soms wat glibberig bij. Daaronder: beenhard. Ik veronderstel dat het in Bierbeek van 't zelfde zal zijn. Maw: perfect weer voor een herfstcross.
Ik sta te popelen om te vertrekken.
- Z.
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
65 km gedaan. Zoals verwacht: schitterende herfstcross. Met mooie passages in Pietrebais, Biez, Achennes, etc. Voor mij de bevestiging dat als je ergens werk insteekt, je ook resultaat hebt.
Enige ambetanterik was de wind. Die leek van overal te komen. Anderzijds had die de plassen wel weggeblazen, waardoor het goed droog lag.
Volgend jaar weer van de partij.
Enige ambetanterik was de wind. Die leek van overal te komen. Anderzijds had die de plassen wel weggeblazen, waardoor het goed droog lag.
Volgend jaar weer van de partij.
Aan de forummer (naam onbekend) die me op 2 km van het einde nog hielp 2 platte banden te vervangen en zo goed was zelfs 1 van zijn biba's af te staan voorniets: Ik heb u niet meer teruggevonden, ge hebt van mij nog iets tegoed! Super hard bedankt kerel!
Laat me weten waar je volgende TT start, en we regelen iets (het nuttige aan het aangename koppelen bvb)
Grtz,
S.
Laat me weten waar je volgende TT start, en we regelen iets (het nuttige aan het aangename koppelen bvb)
Grtz,
S.
- A d r i
- Mountainbiker
De 65k gedaan, om 7u in den donker vertrokken voor de controle van de lus , hier en daar waren er stukjes ter elfder ure nog verandert, waardoor er toch een 100-tal hoogtemeters minder waren. Ik had er toch nog 850 wat meer dan genoeg was. Prachtig herfstweer en een massale opkomst. Meer op m'n blog.
- Schijfrem
- Mountainbiker
Ben ook geweest hier. Gisteren een nachtrit gedaan in Wechelderzande en amper 5 uurkes kunnen slapen
Maar de goesting om Bierbeek te gaan rijden was heel groot. Ik ben vandaag gegaan om een schone tocht voor mijn wielen geschoven te krijgen en de organisatie heeft mij niet ontgoocheld. Het was een heel mooi parcours van de 1ste tot de laatse km.
De 3 bevoorradingen stonden netjes verspreid over de verschillende afstanden.
1 minpuntje: zorg dat de bewaakte fietsenstalling van in het begin bemand is. Om 8:20u stond er nog niemand van de organisatie (ik heb toch niemand gezien). Een dief heeft maar 5 seconden nodig!!
Soit, het was een nagenoeg perfecte organisatie! Dank u mensen en tot de volgende editie

Maar de goesting om Bierbeek te gaan rijden was heel groot. Ik ben vandaag gegaan om een schone tocht voor mijn wielen geschoven te krijgen en de organisatie heeft mij niet ontgoocheld. Het was een heel mooi parcours van de 1ste tot de laatse km.
De 3 bevoorradingen stonden netjes verspreid over de verschillende afstanden.
1 minpuntje: zorg dat de bewaakte fietsenstalling van in het begin bemand is. Om 8:20u stond er nog niemand van de organisatie (ik heb toch niemand gezien). Een dief heeft maar 5 seconden nodig!!
Soit, het was een nagenoeg perfecte organisatie! Dank u mensen en tot de volgende editie