awel heb al witte remleiding liggen maar moet eens tijd maken om ze te monterenmax003 wrote:Een kleine tip wat ik denk ook mooi zal staan:- http://www.bike24.com/1.php?content=8;n ... ;menuid1=2
Kheb een cube elite hpc in de zelfde kleurstelling en heb die kabels ook steken. Ik vind het persoonlijk wel mooi. Die zadelpenklem van kcnc, welke diameter is die?
Cube Ams HPC 9.66kg met AX stuur,Extralite handvatten
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
- Dickie
- Mountainbiker
Ik gebruik windcutters in 180mm versie.RvBerkel wrote:mooi cubey
maar je gaat toch niet zeggen dat je die stront Alligator Windcutter er op gaat zetten die dingen geef bijna geen remkracht geef dan wat geld uit aan scrub rotors nog lichter veel meer remkracht dan die Alligator Windcutter
mijn setje komt op 98gr 160mm+140mm
Ben toch tevreden van de remkracht en merk weinig verschil met de Pizza discs.
Nadeel is imo een licht pulserende werking.
Als balhoofd of vorkseals versleten geraken en speling krijgen dan wordt die stotterende werking vervelend.
dat zorgt dan weer voor wat extra motivatie om die euvels snel te repareren
-
GangIsAlles
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Rush Team, Santos SCC02, Principia MSL E Pro, K2 Razorback
Post by GangIsAlles »
Misschien nog eens een XTR cassette en een 10speed ketting monteren? (KMC X10SL) Scheelt je ook alweer wat grammen...
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
awel heb dat al gezien dat sommige met een kmc 10 rijden op 9speed ,dus blijkbaar gaat dat zonder probleem en t'is 15gr lichterGangIsAlles wrote:Misschien nog eens een XTR cassette en een 10speed ketting monteren? (KMC X10SL) Scheelt je ook alweer wat grammen...
Dus als de ketting en cassette versleten is ,XTR cassette koop ik niet te duur ,ben van plan om een titanium cassette te kopen die is nog lichter
-
GangIsAlles
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Rush Team, Santos SCC02, Principia MSL E Pro, K2 Razorback
Post by GangIsAlles »
Naar mijn gevoel schakelt het met een 10speed ketting sneller, chainsuck heb ik nog nooit last van gehad.
(Rij met TA Specialites en FSA kettingbladen)