Garmin 605

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

i-Mac wrote:
Beny wrote:
ik zeg niet dat je het MOET doen
maar als je het niet doet, kun je niet kiezen welke kaart bovenaan staat (dan staat die kaart bovenaan met de laagste familienummer)
en geloof me, het kost meer processor geheugen als al je kaarten op je gps tegelijk zijn aangevinkt

grtz
beny
De hoofd kaart is de City Navigator. De topo van belgie én/of de fiets en wandelkaart worden gewoon boven de CN kaart geprojecteerd. Ik zie geen verschil als ik één of meerdere kaarten gebruik in het berekenen van routes.
Ik heb mijn Garmin nu 2 jaar, en merkte daar nooit iets van op.

Wel dat de nieuwste generatie Garmin 705 sneller contact vind met de satellieten.[/quote]

en wat is je werkwijze om bovenaan een andere kaart te zien?
Dreamer
Mountainbiker

Post by Dreamer »

Heb 1 map aangevinkt de CN europe nt 2010 heb ik aangevinkt en nog steeds kan ik geen adressen zoeken dus geen deur tot deur navigatie doen. weet er soms iemand waar ik de gebruiksaanwijzing kan downloaden of kopen of weet er soms iemand een shop waar ik die kan kopen want heb de map binnen gekregen via garmin zelf.heb ze ontgrendeld . Normaal is alles in orde maar ik snap er niets meer van.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Een hele lange draad (http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... 4b0ef65758) met nog meer vragen en antwoorden op het wielertoerist forum. Maar je kan je alle moeite besparen door onderstaande link te downoaden.

Een forumlid van wielertoerist.be maakte een hele goede pdf met een pak uitkeg rond het gebruik van een Garmin Edge. Je kan deze HIER downloaden.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Dreamer wrote:Heb 1 map aangevinkt de CN europe nt 2010 heb ik aangevinkt en nog steeds kan ik geen adressen zoeken dus geen deur tot deur navigatie doen. weet er soms iemand waar ik de gebruiksaanwijzing kan downloaden of kopen of weet er soms iemand een shop waar ik die kan kopen want heb de map binnen gekregen via garmin zelf.heb ze ontgrendeld . Normaal is alles in orde maar ik snap er niets meer van.
Heb je heel de kaart opgeladen naar je edge via mapsource?
En niet per ongeluk maar een deelkaatje?

Heb je de laatste nieuwe software op je toestel?
Hiervoor installeer je de "Garmin WebUpdater"

Wat bedoel je met: "ik heb de map binnen gekregen via garmin"?
Normaal gezien koop je deze op een schijfje, en nadien volg je de unlock wizzard met internet connectie, daarna krijg je de unlockcode die in mapsource ingebracht wordt, daarna laad je de kaart vanuit mapsource naar je gps unit
Post Reply