Is daar de 20% korting afgetrokken?Trek-Rider wrote:Service zal best wel goed zijn daar zeg ik niks over, ik kan niet iets gaan zeggen waar ik geen ervaring mee heb.
Ik zeg alleen wat ik proefondervindelijk heb bevonden. Ik wou een nieuwe fiets gaan kopen. Ik was eigenlijk meteen overtuigd dat het een Trek zou worden, heb nl altijd met een Trek gereden. Heb op diverse plekken prijs opgevraagd ben bij Salden (Limbricht) geweest, bij Walstock (maastricht), bij Janssen (Genk) en bij Bollen (Diepenbeek). Allereerst konden zowel Salden als Walstock nog geen prijs geven van het 2010 model (hoogstwaarschijnlijk omdat ze beide nog modellen 2009 hadden) en deze 2009 modellen waren al duurder dan het 2010 model bij Bollen.
Dus mijn keuze was snel gemaakt. En als ik nu kijk (ben toevallig vorige week bij Salden geweest) dan zie ik dat de 8000 2010 aan €1599,- staat dan blijkt dat ik een paar €100,- bespaard heb.
Daarnaast is ook de service bij Bollen zeer goed nl: levenslang hoef ik geen werkuren te betalen aan de fiets alleen de onderdelen moet ik betalen (Als dat geen goede service is dan weet ik het niet meer).
Maar iedereen zijn goesting he. Salden heeft ook goede dingen zo zijn de schwalbe banden er het beste koop. Voor een NN evo 2.1 €29,95,- daar krijg je ze nergens voor (buiten internet natuurlijk).
P.S. Het is niet mijn bedoeling om Salden of welke zaak dan ook in een slecht daglicht te plaatsen, ik denk alleen aan mijn beurs en vertel gewoon wat mijn bevindingen zijn. No hard feelings.
math salden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
-
Trek-Rider
- Mountainbiker
Post by Trek-Rider »
Die prijs is zoals hij op de fiets staat (en ik heb aan een verkoper gevraagd of dit de netto prijs was en hij antwoorde bevestigend), ik heb wel ergens gelezen dat ze ook nog de kaaiman korting hebben. Maar laat er 20% afgaan dan gaat er €320,- vanaf, dan blijft er €1280,- over en dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk want de 8000 2009 verkopen ze nog aan €1162,-. Dus ik denk dat daar de 20% al vanaf is.
Last edited by Trek-Rider on Fri 23 Oct 2009 20:10, edited 1 time in total.
Waarschijnlijk niet, of zijn die Treks zoveel in prijs gestegen dit jaar?BASSMAN wrote:Is daar de 20% korting afgetrokken?Trek-Rider wrote: En als ik nu kijk (ben toevallig vorige week bij Salden geweest) dan zie ik dat de 8000 2010 aan €1599,- staat dan blijkt dat ik een paar €100,- bespaard heb.
Volgens mij is die 1599€ de adviesprijs, dus er moet nog korting af.. (en gaf Salden geen 22.5% of meer?)
-
Trek-Rider
- Mountainbiker
Post by Trek-Rider »
Ik heb voor jullie een plezier te doen een e-mail gestuurd met de vraag wat de netto prijs is voor een Trek 8000 disc 2010 en ik heb dit naar verschillende dealers gestuurd. De uitkomst van deze mail zal ik hier publiceren (tenminste als dit mag, wil geen gedonder krijgen met de zaken dus ik vraag hun of ik dit mag publiceren).
-
Trek-Rider
- Mountainbiker
Post by Trek-Rider »
We zullen zien ik weet nog uit het hoofd dat hij bij een andere dealer bijna €2000,- koste (lijkt belachelijk maar kan dit aantonen met een offerte).kawa wrote:Waarschijnlijk niet, of zijn die Treks zoveel in prijs gestegen dit jaar?BASSMAN wrote:Is daar de 20% korting afgetrokken?Trek-Rider wrote: En als ik nu kijk (ben toevallig vorige week bij Salden geweest) dan zie ik dat de 8000 2010 aan €1599,- staat dan blijkt dat ik een paar €100,- bespaard heb.
Volgens mij is die 1599€ de adviesprijs, dus er moet nog korting af.. (en gaf Salden geen 22.5% of meer?)
-
Trek-Rider
- Mountainbiker
Post by Trek-Rider »
Is dit een zaak of een internet shop, en wat kosten ze daar dangeorgesm wrote:Maar iedereen zijn goesting he. Salden heeft ook goede dingen zo zijn de schwalbe banden er het beste koop. Voor een NN evo 2.1 €29,95,- daar krijg je ze nergens voor (buiten internet natuurlijk).
bij FASHION FOR CYCLING zijn die nog goedkoper hoor.
28.95 voor de NN en 29,95 voor de RR.Trek-Rider wrote:Is dit een zaak of een internet shop, en wat kosten ze daar dangeorgesm wrote:Maar iedereen zijn goesting he. Salden heeft ook goede dingen zo zijn de schwalbe banden er het beste koop. Voor een NN evo 2.1 €29,95,- daar krijg je ze nergens voor (buiten internet natuurlijk).
bij FASHION FOR CYCLING zijn die nog goedkoper hoor.
![]()
(moet nl nog een paar RR kopen)
http://www.fashionforcycling.be/default.html
-
Trek-Rider
- Mountainbiker
Post by Trek-Rider »
Die €2000,- is volgens mij bij de duusrte zaak in Nederland, heb ik ook een mail naartoe gestuurd of dat alleen voor de fiets was of dat ik er aandelen van de zaak bijkreegkawa wrote:Net even gegoogled...
Adviesprijs Trek 8000 is dus 1599€, er moet dus nog heel wat af bij Salden.![]()
Hoe je aan die 2000€ komt is me een raadsel, daar heb je de 8500 al voor. (1999)