Ik heb sinds een aantal weken de garmin 605.
Helaas heb ik tijdens het fietsen de nodige problemen.
Op wegen waar ik zelf de weg niet weet en ik rij bv af en toe verkeerd dan blijft hij hangen en dat duurt heel erg lang zeker 20 minuten.Dus ik kan niet verder zoeken.
Hebben hier meer mensen last van?
Ook valt hij gewoon af en toe uit en blijft hij weer hangen.Hij geeft dan wel aan dat hij zoekt, loopt tot 100% maar dan doet hij helemaal niks meer. Ook dat duurt heel erg lang.
Wat kan ik hieraan doen???
Garmin 605
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Re: Garmin 605
Brechtje,kijk eerst na of je de laatste sofware op u toestel heb staan.
http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=3987
Dat je instellingen op fiets staan ingesteld,en ook de juiste kaarten gebruik.
http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=3987
Dat je instellingen op fiets staan ingesteld,en ook de juiste kaarten gebruik.
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
maw alles wat hij denkt te kunnen, moet je uitschakelenBeny wrote:interessante opties zijn ook: "volg niet wegen" en "route niet automatisch herberekenen"
Ik heb ook nog problemen.En heb mijn 605 nu toch enkele maanden en toch snap ik hem niet .Nu heb ik al City Navigator Europe NT en Map source en topo BE en LUX staan nog kan ik geen adressen in geven zoals bv een start plaats van een mtb TT (eigenlijk heb ik hem daarvoor wel gekocht((1 van de redenen)) )Een gebruiksaanwijzing vind ik ook niet.
Dreamer,Dreamer wrote:Ik heb ook nog problemen.En heb mijn 605 nu toch enkele maanden en toch snap ik hem niet .Nu heb ik al City Navigator Europe NT en Map source en topo BE en LUX staan nog kan ik geen adressen in geven zoals bv een start plaats van een mtb TT (eigenlijk heb ik hem daarvoor wel gekocht((1 van de redenen)) )Een gebruiksaanwijzing vind ik ook niet.
Zelf een 705,daar moet je de juiste kaart aanvinken in instelling kaart.
Als je bv topo be heb aangevinkt,kun je ook geen adres invoeren.
topo be kun je alleen steden of gemeente laten zoeken om naar te navigeren.
Wil je naar een adres ,dan moet je city navigator aanvinken.
en slechts 1 kaart tegelijk aanvinkenBolleke wrote:Dreamer,Dreamer wrote:Ik heb ook nog problemen.En heb mijn 605 nu toch enkele maanden en toch snap ik hem niet .Nu heb ik al City Navigator Europe NT en Map source en topo BE en LUX staan nog kan ik geen adressen in geven zoals bv een start plaats van een mtb TT (eigenlijk heb ik hem daarvoor wel gekocht((1 van de redenen)) )Een gebruiksaanwijzing vind ik ook niet.
Zelf een 705,daar moet je de juiste kaart aanvinken in instelling kaart.
Als je bv topo be heb aangevinkt,kun je ook geen adres invoeren.
topo be kun je alleen steden of gemeente laten zoeken om naar te navigeren.
Wil je naar een adres ,dan moet je city navigator aanvinken.
want anders worden de onderligggende kaarten ook telkens mee opgebouwd en dat kost veel processorgeheugen
Sorry, maar dat klopt niet. Ik heb naast CN ook de fiets en wandelkaart van ons kikkerlandje staan, én de topo belgie. En die werken probleemloos.Beny wrote:
en slechts 1 kaart tegelijk aanvinken
want anders worden de onderligggende kaarten ook telkens mee opgebouwd en dat kost veel processorgeheugen
Op het forum van wielertoerist is er lange draad over alles wat met de Garmin 605/705 heeft te maken.
ik zeg niet dat je het MOET doeni-Mac wrote:Sorry, maar dat klopt niet. Ik heb naast CN ook de fiets en wandelkaart van ons kikkerlandje staan, én de topo belgie. En die werken probleemloos.Beny wrote:
en slechts 1 kaart tegelijk aanvinken
Op het forum van wielertoerist is er lange draad over alles wat met de Garmin 605/705 heeft te maken.
maar als je het niet doet, kun je niet kiezen welke kaart bovenaan staat (dan staat die kaart bovenaan met de laagste familienummer)
en geloof me, het kost meer processor geheugen als al je kaarten op je gps tegelijk zijn aangevinkt
grtz
beny
ik zeg niet dat je het MOET doenBeny wrote:
maar als je het niet doet, kun je niet kiezen welke kaart bovenaan staat (dan staat die kaart bovenaan met de laagste familienummer)
en geloof me, het kost meer processor geheugen als al je kaarten op je gps tegelijk zijn aangevinkt
grtz
beny[/quote]
De hoofd kaart is de City Navigator. De topo van belgie én/of de fiets en wandelkaart worden gewoon boven de CN kaart geprojecteerd. Ik zie geen verschil als ik één of meerdere kaarten gebruik in het berekenen van routes.
Ik heb mijn Garmin nu 2 jaar, en merkte daar nooit iets van op.
Wel dat de nieuwste generatie Garmin 705 sneller contact vind met de satellieten.