Als je aan de inschrijving staat moet je zeggen dat jij den vuilen zijt hé dan weet ik wie je bent...
25/10/09 Beveren Just For Fun mtb
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
de vuilen biker
- Mountainbiker
Post by de vuilen biker »
ja ga wel meedoen zondag ik leesde daarnet dat ik met de ouwe garde mee kan starten (+35) dus mischien maak ik wel kans op top 50 
-
de vuilen biker
- Mountainbiker
met zo een verwarmd zwembad in de buurt moete nie in een kouwe gracht gaan rijden he 
-
de vuilen biker
- Mountainbiker
khad nie verwacht dat je zo een schoon rondje daar kon leggen was echt wel in orde alleen spijtig dat er met een crosfiets meereden en dat die geen apart klasement hebben. over de gracht gesproken heb er toch een paar (bijna) zien inliggen 
Man,man,man
Zondag middag naar Beveren gereden om een mtb wedstrijdje te rijden.
Toegekomen kort na de middag het parkoerke bekeken voor ik me zou inschrijven mijn besluit genomen en terug maar naar huis gereden.
Dit is echt een parkoers dat uitgestippeld is door baan....... dat kan niet anders- zulk traject doen de kinderen in Zwitserland als ze 7 a 8 jaar zijn.
Waarom moet dit gebeuren in de sportzone van Beveren? Haasdonk is toch ook Beveren of heb ik het mis.
Of leg een kampioenschap in samen met Hulst en Sint Gillis in de Klingse bossen of dergelijke.
Enkele weken geleden is het Belgisch kampioenschap Marathon toch ook gereden in het Nederlandse Eysden
Zondag middag naar Beveren gereden om een mtb wedstrijdje te rijden.
Toegekomen kort na de middag het parkoerke bekeken voor ik me zou inschrijven mijn besluit genomen en terug maar naar huis gereden.
Dit is echt een parkoers dat uitgestippeld is door baan....... dat kan niet anders- zulk traject doen de kinderen in Zwitserland als ze 7 a 8 jaar zijn.
Waarom moet dit gebeuren in de sportzone van Beveren? Haasdonk is toch ook Beveren of heb ik het mis.
Of leg een kampioenschap in samen met Hulst en Sint Gillis in de Klingse bossen of dergelijke.
Enkele weken geleden is het Belgisch kampioenschap Marathon toch ook gereden in het Nederlandse Eysden