Je kan hun even melden dat zijn hun feedback service even kunnen
math salden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
Trek-Rider
- Mountainbiker
Post by Trek-Rider »
Ik vind Math Salden zowieso een heel dure zaak. Ge moet al echt op een koopje afgaan en er zeker van zijn dat het echt is wat er in de folder staat.
Voor al de rest raad ik aan om gewoon in Belgie te blijven. Een paar voorbeelden:
Fietsen zijn er gemiddeld €300,- duurder dan in Belgie,
Ook onderdelen zijn er waanzinnig duur zoals zadels, zadelpennen, naven en ga zo maar door.
Dus vooralleer je iets wil kopen kijk ook eens om je heen er zijn veel fietswinkels.
P.S. ikzelf heb een Trek 8000 disc 2010 deze kost bij Salden €1600,-
Ik heb er €400,- minder voor betaald.
Voor al de rest raad ik aan om gewoon in Belgie te blijven. Een paar voorbeelden:
Fietsen zijn er gemiddeld €300,- duurder dan in Belgie,
Ook onderdelen zijn er waanzinnig duur zoals zadels, zadelpennen, naven en ga zo maar door.
Dus vooralleer je iets wil kopen kijk ook eens om je heen er zijn veel fietswinkels.
P.S. ikzelf heb een Trek 8000 disc 2010 deze kost bij Salden €1600,-
Ik heb er €400,- minder voor betaald.
-
Trek-Rider
- Mountainbiker
Post by Trek-Rider »
Sorry maar dat heb ik nog nooit gemerkt, ik ken een aantal Trek dealers in nederland zoals math salden en walstock, en beide verkopen de Treks veel te duur naar mijn idee, ga maar kijken wat de trek 8000 disc 2010 er kost, dit is €1599,- en dan staat er nog bij vraag naar de kaaiman korting maar zelfs dan blijft de fiets duur. Ga dan een keer naar de dealer waar ik de mijne heb gekocht dan gaan uw ogen open. 
-
Method
- Mountainbiker
Dan wil ik de naam van u dealer wel eens weten.Trek-Rider wrote:Sorry maar dat heb ik nog nooit gemerkt, ik ken een aantal Trek dealers in nederland zoals math salden en walstock, en beide verkopen de Treks veel te duur naar mijn idee, ga maar kijken wat de trek 8000 disc 2010 er kost, dit is €1599,- en dan staat er nog bij vraag naar de kaaiman korting maar zelfs dan blijft de fiets duur. Ga dan een keer naar de dealer waar ik de mijne heb gekocht dan gaan uw ogen open.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Erwin Bollen uit Diepenbeek staat er op zijn fietsMethod wrote:Dan wil ik de naam van u dealer wel eens weten.Trek-Rider wrote:Sorry maar dat heb ik nog nooit gemerkt, ik ken een aantal Trek dealers in nederland zoals math salden en walstock, en beide verkopen de Treks veel te duur naar mijn idee, ga maar kijken wat de trek 8000 disc 2010 er kost, dit is €1599,- en dan staat er nog bij vraag naar de kaaiman korting maar zelfs dan blijft de fiets duur. Ga dan een keer naar de dealer waar ik de mijne heb gekocht dan gaan uw ogen open.
- s3t
- Mountainbiker
Begin van het jaar heb ik daar een SRAM force groep gekocht voor 700 € : 200 € minder dan de gangbare prijzen op dat moment.
Ook nog een stuur en stuurpen van 3 T die samen 25 € goedkoper waren dan Bike components. Ik moest ook verzendkosten betalen en levering was heel snel (ongeveer een week na ontvangst betaling)
geen klachten dus
Ook nog een stuur en stuurpen van 3 T die samen 25 € goedkoper waren dan Bike components. Ik moest ook verzendkosten betalen en levering was heel snel (ongeveer een week na ontvangst betaling)
geen klachten dus
- MaC'Red
- Mountainbiker
3 jaar terug een bike gekocht via de webshop maar wel zelf gaan ophalen, zijn betrouwbare mensen en ook ik heb steeds ( soms wel binnen het uur ) de antwoorden gekregen op mijn vragen.
Ook ginds in de winkel geen problemen, fiets te klein of te groot ? ze kijken meteen voor een andere en ik mocht zelfs nog veranderen van bike terwijl ik een andere had besteld.
Ik was best tevreden over hun service en zal er zeker nog terug gaan.
MaC'Red
Ook ginds in de winkel geen problemen, fiets te klein of te groot ? ze kijken meteen voor een andere en ik mocht zelfs nog veranderen van bike terwijl ik een andere had besteld.
Ik was best tevreden over hun service en zal er zeker nog terug gaan.
MaC'Red
-
Trek-Rider
- Mountainbiker
Post by Trek-Rider »
Service zal best wel goed zijn daar zeg ik niks over, ik kan niet iets gaan zeggen waar ik geen ervaring mee heb.
Ik zeg alleen wat ik proefondervindelijk heb bevonden. Ik wou een nieuwe fiets gaan kopen. Ik was eigenlijk meteen overtuigd dat het een Trek zou worden, heb nl altijd met een Trek gereden. Heb op diverse plekken prijs opgevraagd ben bij Salden (Limbricht) geweest, bij Walstock (maastricht), bij Janssen (Genk) en bij Bollen (Diepenbeek). Allereerst konden zowel Salden als Walstock nog geen prijs geven van het 2010 model (hoogstwaarschijnlijk omdat ze beide nog modellen 2009 hadden) en deze 2009 modellen waren al duurder dan het 2010 model bij Bollen.
Dus mijn keuze was snel gemaakt. En als ik nu kijk (ben toevallig vorige week bij Salden geweest) dan zie ik dat de 8000 2010 aan €1599,- staat dan blijkt dat ik een paar €100,- bespaard heb.
Daarnaast is ook de service bij Bollen zeer goed nl: levenslang hoef ik geen werkuren te betalen aan de fiets alleen de onderdelen moet ik betalen (Als dat geen goede service is dan weet ik het niet meer).
Maar iedereen zijn goesting he. Salden heeft ook goede dingen zo zijn de schwalbe banden er het beste koop. Voor een NN evo 2.1 €29,95,- daar krijg je ze nergens voor (buiten internet natuurlijk).
P.S. Het is niet mijn bedoeling om Salden of welke zaak dan ook in een slecht daglicht te plaatsen, ik denk alleen aan mijn beurs en vertel gewoon wat mijn bevindingen zijn. No hard feelings.
Ik zeg alleen wat ik proefondervindelijk heb bevonden. Ik wou een nieuwe fiets gaan kopen. Ik was eigenlijk meteen overtuigd dat het een Trek zou worden, heb nl altijd met een Trek gereden. Heb op diverse plekken prijs opgevraagd ben bij Salden (Limbricht) geweest, bij Walstock (maastricht), bij Janssen (Genk) en bij Bollen (Diepenbeek). Allereerst konden zowel Salden als Walstock nog geen prijs geven van het 2010 model (hoogstwaarschijnlijk omdat ze beide nog modellen 2009 hadden) en deze 2009 modellen waren al duurder dan het 2010 model bij Bollen.
Dus mijn keuze was snel gemaakt. En als ik nu kijk (ben toevallig vorige week bij Salden geweest) dan zie ik dat de 8000 2010 aan €1599,- staat dan blijkt dat ik een paar €100,- bespaard heb.
Daarnaast is ook de service bij Bollen zeer goed nl: levenslang hoef ik geen werkuren te betalen aan de fiets alleen de onderdelen moet ik betalen (Als dat geen goede service is dan weet ik het niet meer).
Maar iedereen zijn goesting he. Salden heeft ook goede dingen zo zijn de schwalbe banden er het beste koop. Voor een NN evo 2.1 €29,95,- daar krijg je ze nergens voor (buiten internet natuurlijk).
P.S. Het is niet mijn bedoeling om Salden of welke zaak dan ook in een slecht daglicht te plaatsen, ik denk alleen aan mijn beurs en vertel gewoon wat mijn bevindingen zijn. No hard feelings.