Doe de tocht in omgekeerde zin: drink dan direct een paar Red Bulls en de vleugeltjes doen de restA d r i wrote:OK
Kan ik nog even een shot Red Bull nemen voor de laatste kilometers.. en ik zal ze ook even op de foto zetten
25/10/2009 BIERBEEK
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- A d r i
- Mountainbiker
Daarjuist nog eens op het gemakske de 45K afstand gaan bollen.
Net voor den donker binnen, ik had een gemiddelde snelheid van 17.5 (gemiddelde hartslag 121 bpm , geen RBG's tegengekomen) en telde 553 hoogtemeters op m'n Edge 705. De afstand was 45,5km.
Hier is het hoogteprofiel :

klik voor grotere versie.
Dit wil zeggen dat er op de extra lus van 20K van de 65 zo'n dikke 400 extra hoogtemeters zitten, of , een verwittigd biker is er 2 waard
Net voor den donker binnen, ik had een gemiddelde snelheid van 17.5 (gemiddelde hartslag 121 bpm , geen RBG's tegengekomen) en telde 553 hoogtemeters op m'n Edge 705. De afstand was 45,5km.

Dit wil zeggen dat er op de extra lus van 20K van de 65 zo'n dikke 400 extra hoogtemeters zitten, of , een verwittigd biker is er 2 waard
Last edited by A d r i on Thu 22 Oct 2009 20:04, edited 2 times in total.
Man, Man, dat begint hier serieus te kriebelen.
Is 't nog geen zondag?
Als het meezit komen we zeker met z'n twaalven vanuit Pellenberg.
Vlg. de weerberichten : 15° C en droog.
http://www.bdb.be/Productendiensten/Wee ... fault.aspx
Is 't nog geen zondag?
Als het meezit komen we zeker met z'n twaalven vanuit Pellenberg.
Vlg. de weerberichten : 15° C en droog.
http://www.bdb.be/Productendiensten/Wee ... fault.aspx
Heb gehoord van een ploegmakker dat je ge-spot was Adri...A d r i wrote:Daarjuist nog eens op het gemakske de 45K afstand gaan bollen.
Zelf daarnet tweemaal de extra lus van 20k van de 65 gereden... idd. na een dagje hard werken heb ik de hoogtemeters op dat stuk gevoeld (zeker bij mijn 2e passage
Status parcours:
Op dit moment bijzonder droog op dat stuk... wel 1 plaats waar het water blijft staan.. geen echte modder, maar een laagje water dat blijft staan op de ondergrond op een stuk van 100(?)m (tip voor wie de 55/65 rijdt en na een techische kronkelende afdaling met veel losliggende stenen op een nat stuk terechtkomt: op de 'linkerberm' loopt een droger 'padje'...)
Ook nog dit:
Op de valreep nog een extraatje versierd voor op de bevoorradingen waar de 45/55/65 km langskomen : CONCAP sampling (voor de niet-kenners: booster-drankjes & thee), kwestie van niet enkel op de vleugels van Red Bull te moeten rekenen om gezwind het traject af te haspelen
Niet vergeten: dit weekend = winteruur !!!!!
Krantenquote: 'Zondagmorgen 26 oktober om 03.00 uur draaien we de klok een uur achteruit, zodat we op GMT+1 (GMT is min of meer de wereldtijd UTC) komen in plaats van GMT+2, en zodat het eensklaps 02.00 uur wordt. Slimmerds verrichten deze operatie voor het slapengaan en niet midden in de nacht. Men zal dus een uur langer kunnen slapen of andere nachtelijke activiteiten kunnen verrichten.
Krantenquote: 'Zondagmorgen 26 oktober om 03.00 uur draaien we de klok een uur achteruit, zodat we op GMT+1 (GMT is min of meer de wereldtijd UTC) komen in plaats van GMT+2, en zodat het eensklaps 02.00 uur wordt. Slimmerds verrichten deze operatie voor het slapengaan en niet midden in de nacht. Men zal dus een uur langer kunnen slapen of andere nachtelijke activiteiten kunnen verrichten.