18/10/09 Westmeerbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fille Fox
Mountainbiker

Post by Fille Fox »

Blijkbaar geen tochtje door Booischot, maar mogelijk wel door Averbode. Als dat zo is, ga ik me niet vervelen. Mijn biologische GPS zal morgen zijn werk hebben.
dirk999bis
Mountainbiker

Post by dirk999bis »

Net terug ; eerst de 45km gedaan(avg 22) ( hier was het mooiste stuk aan de abdij van averbode ?) daarna de 30km ( avg 24,5 zegt genoeg..om extra km's te bollen)
bevoorrading wasdik OK spijtig genoeg waren bij mijn 2de doortocht reeds alle 20 caken op :( .
Dankzij de groen :evil: zullen we meer en meer uit het bos geweerd worden...
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

dirk999bis wrote:Dankzij de groen :evil: zullen we meer en meer uit het bos geweerd worden...
Mja......misschien wel.
Toeval wil dat ik dit in mijn toertochtverslag ook aan bod laat komen, maar toch wel met een belangrijke nuance.... :wink:

Het verslag staat hier
Fille Fox
Mountainbiker

Post by Fille Fox »

De tocht was niet echt uitdagend te noemen, maar het was gezellig rijden. Ik had op meer technische stukken en meer hoogtemeters gehoopt, maar mijn woonplaats legt de lat misschien te hoog. Ik had ook gehoopt om eens langs 'de beeltjes' in Westerlo te komen, maar dat zal voor een andere keer zijn. De bevoorrading was zeker OK. Dit alles met een gemiddelde van 22.3 km/u als gevolg.
Biker Zjé
Mountainbiker

Den track

Post by Biker Zjé »

Image
dirk999bis
Mountainbiker

Post by dirk999bis »

klein vraagje , waarom werd er aan de start in het bos (dubbel richting verkeer) aangegeven om LINKS te rijden..
Ik zou toch verwachten dat men de RECHTSE kant zou verkiezen?
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

dirk999bis wrote:klein vraagje , waarom werd er aan de start in het bos (dubbel richting verkeer) aangegeven om LINKS te rijden..
Ik zou toch verwachten dat men de RECHTSE kant zou verkiezen?
Waarschijnlijk omdat je in beide richtingen het dubbele traject langs links verliet.
In het oprijden trokken we links naar de Provinciebaan.
In het afkomen gingen we links nog een klein lusje maken om vervolgens in de Jozef Michielslaan uit te komen, vlak bij het voetbalveld.
Kan je nog volgen ? :lol:
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

Ik vind mijn uitleg zelf nogal verwarrend...

Geïllustreerd :wink:

Image
Dionysos
Mountainbiker

Post by Dionysos »

Toevallig niemand een materiaaltasje van topeak gevonden?
Daarjuist gemerkt bij de wekelijkse inspectie van de bike dat het verdwenen was. #-o :cry:
Post Reply