18/10/09 Phalempin (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Moustache
- Kerstman
De K3 is een van de toppen in de Himalaya (Mount Everest...) Zo hoog vond ik die hier nu toch niet, maar ja, klimmen was het wel natuurlijk, maar om die twee met elkaar te verwarren?veeteeteetje wrote: Volgens Traxer was dit de K 3![]()
![]()
Was hij weer aan "Josje" aan het denken??
(Ik denk dat hij al met zijn hoofd bij zijn BTW aangifte zat !)
Kleine rechtzetting...de K2 is een top in de Himalaya. De 2 verwijst naar de "de 2de hoogste berg in de wereld (na de Mount Everest)". Het is wel de moeilijkst te beklimmen Himalayatop via de "normaalroute".Moustache wrote:De K3 is een van de toppen in de Himalaya (Mount Everest...) Zo hoog vond ik die hier nu toch niet, maar ja, klimmen was het wel natuurlijk, maar om die twee met elkaar te verwarren?veeteeteetje wrote: Volgens Traxer was dit de K 3![]()
![]()
- Moustache
- Kerstman
Sorry Fritsie, maar de K3 bestaat ook, meestal gekend onder de Engelse naam "Broad Peak" of "Phalchen Gangri", hij is 8,047m hoog en is 's werelds 12de hoogste piek.Fritsie wrote:Kleine rechtzetting...de K2 is een top in de Himalaya. De 2 verwijst naar de "de 2de hoogste berg in de wereld (na de Mount Everest)". Het is wel de moeilijkst te beklimmen Himalayatop via de "normaalroute".Moustache wrote:De K3 is een van de toppen in de Himalaya (Mount Everest...) Zo hoog vond ik die hier nu toch niet, maar ja, klimmen was het wel natuurlijk, maar om die twee met elkaar te verwarren?veeteeteetje wrote: Volgens Traxer was dit de K 3![]()
![]()
Zeg dan nog dat je niets leert op het forum !!!
- Traxer
- Kerstman
Neen, neen, die'n delta 3 is in feite de K3. We hebben daar de tietjes liggen (D-cup) en de delta 3. Bekijk die moucheril nu eens: zit daar een duidelijke top in? Neen. In K3 ook niet. Zit daar enige lijn in? Neen. in K3 ook niet. Zit daar een duidelijke cup in. Neen. In K3 ook niet (die rosse is weg, he). Zeg nu zelf... 
Volkomen gelijk.Moustache wrote:Sorry Fritsie, maar de K3 bestaat ook, meestal gekend onder de Engelse naam "Broad Peak" of "Phalchen Gangri", hij is 8,047m hoog en is 's werelds 12de hoogste piek.Fritsie wrote:Kleine rechtzetting...de K2 is een top in de Himalaya. De 2 verwijst naar de "de 2de hoogste berg in de wereld (na de Mount Everest)". Het is wel de moeilijkst te beklimmen Himalayatop via de "normaalroute".Moustache wrote: De K3 is een van de toppen in de Himalaya (Mount Everest...) Zo hoog vond ik die hier nu toch niet, maar ja, klimmen was het wel natuurlijk, maar om die twee met elkaar te verwarren?
Zeg dan nog dat je niets leert op het forum !!!
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Zware kost als dat wordt uitgelegd s'morgens vroeg.. Nog van die theoriën?Traxer wrote:Neen, neen, die'n delta 3 is in feite de K3. We hebben daar de tietjes liggen (D-cup) en de delta 3. Bekijk die moucheril nu eens: zit daar een duidelijke top in? Neen. In K3 ook niet. Zit daar enige lijn in? Neen. in K3 ook niet. Zit daar een duidelijke cup in. Neen. In K3 ook niet (die rosse is weg, he). Zeg nu zelf...
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Zware kost als dat wordt uitgelegd s'morgens vroeg Vroeg me gewoon af of er s'morgens ook al zulke klap es voor de ritMoustache wrote:'s Morgens vroeg? Traxer's bericht is geplaatst om 22:10.prideandglory1891 wrote:Zware kost als dat wordt uitgelegd s'morgens vroeg.. Nog van die theoriën?![]()
![]()
![]()
Ofwel moet ik dat nu nog eens uitleggen van die 24 uurs klok ofwel heb je serieus aan die tube lijm zitten rieken
niet echt goed begrijpend gelezen é, ma 't is u vergeven