18/10/2009 Houthalen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
J!nX
Mountainbiker

Re: Foto's

Post by J!nX »

Simtex wrote:Ik heb gezien dat er foto's genomen zijn . weet iemand waar die te vinden zijn ?
Ik heb van ne fotograaf kaartje gehad met een code op, met die code kon ge ne preview van foto zien op http://www.bestphoto4you.com/
Trek-Rider
Mountainbiker

Post by Trek-Rider »

J!nX wrote:
georges1955 wrote:
J!nX wrote: Dan is er ook modder in uw broer zn oren gevlogen, want ik heb 2 keer sorry gezegd.
De volgende keer zouden ze eens onder uw kloten moeten stampen en ook 2keer sorry zeggen.

Ik rij ook een tempo en ik haal ook tragere rijders in maar wel op een hoffelijke manier.
Het is en blijft een tourtocht en geen wedstrijd.
Ge moet u gene dikke draaien zenne!
Waar ik door die plas reed (wa dus blijkbaar iemand anders was) was op een breed stuk waar ineens ne plas van hoop en al ne halve meter lag, ik hing langs die kerel, en er hing iemand achter in mn wiel, veel keuze is er dan nie buiten doorrijden he.
Degene die met mij mee rijden zullen wel bevestigen da ik alleen maar voorbij steek waar ik fatsoenlijk kan, maar net zoals met alles moet het ook van 2 kanten komen, sommige mensen doen het er ook voor om in de weg te blijven rijden.
@georges1955, als gij zo'n kort lontje hebt dan is het beter voor u om een andere hobby te zoeken. Singletracks zijn nu eenmaal smal en snellere deelnemers willen graag passeren en doen dit meestal hoffelijk maar soms gebeurd er iets en moet ge maar op uw tanden bijten.
Echt treurig dit soort gedrag "Get a life" 8)
Trek-Rider
Mountainbiker

Post by Trek-Rider »

Voor de rest ik vond de tocht geweldig en heb ervan genoten ondanks de koude. Dit was mijn derde tocht sinds ik weer fiets, ik hoop dat over een paar tochten mijn conditie dusdanig verbeterd is dat ik ook met de snellere van het veld meekan. Zondag hadden we een gemiddelde van 19 per uur.
Niet slecht maar zeker niet goed.
Tot de volgende toertocht.
Balder
Mountainbiker

Post by Balder »

@ redhotrob: ik vond gewoon dat er te veel auto's op de autostrade waren die nie gemarkeerd waren, en ook al die bomen niet gemarkeerd... levensgevaarlijk. Nog maar te zwijgen van die kudde wandelaars... ook nie gemarkeerd eh! Voor de rest wel een plezant tochteke, levensgevaarlijk maar plezant. :wink: :lol:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Een forum kan ook dienen om je gevoelens te ventileren. Ik ben niet een van de snelle, maar waar er geen plaats voor twee is, moet je ook niet verwachten dat de trage pie den boom in moet gaan om de snelheid duivels te laten passeren...waar plaats is, zet ik me even aan de kant wanneer ik de hete adem in mijn nek voelt, maar ik moet ook plaats hebben om me veilig aan de kant te zetten. En daar scheelt er soms iets. Een TT is geen wedstrijd, het is een evenement waar iedereen aan mag deelnemen. Het zou goed zijn om inderdaad als tragere biker wat later te vertrekken, wat ik in de laatste toertocht gedaan heb. Minder problemen, want minder volk.
Op laatste ben ik meestal alleen :wink:
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Anders en beter!
Hierrrr enkele foto's van de TT in Houthalen
georges1955
Mountainbiker

Post by georges1955 »

Trek-Rider wrote:
J!nX wrote:
georges1955 wrote: De volgende keer zouden ze eens onder uw kloten moeten stampen en ook 2keer sorry zeggen.

Ik rij ook een tempo en ik haal ook tragere rijders in maar wel op een hoffelijke manier.
Het is en blijft een tourtocht en geen wedstrijd.
Ge moet u gene dikke draaien zenne!
Waar ik door die plas reed (wa dus blijkbaar iemand anders was) was op een breed stuk waar ineens ne plas van hoop en al ne halve meter lag, ik hing langs die kerel, en er hing iemand achter in mn wiel, veel keuze is er dan nie buiten doorrijden he.
Degene die met mij mee rijden zullen wel bevestigen da ik alleen maar voorbij steek waar ik fatsoenlijk kan, maar net zoals met alles moet het ook van 2 kanten komen, sommige mensen doen het er ook voor om in de weg te blijven rijden.
@georges1955, als gij zo'n kort lontje hebt dan is het beter voor u om een andere hobby te zoeken. Singletracks zijn nu eenmaal smal en snellere deelnemers willen graag passeren en doen dit meestal hoffelijk maar soms gebeurd er iets en moet ge maar op uw tanden bijten.
Echt treurig dit soort gedrag "Get a life" 8)
@ track rider: Het gaat hier niet over mij maar over peerke 1967 hé, ge moogt mij inhalen op welke manier ook , ik kan er tegen, .
Ik zie ook hoe sommige snelheidsduivels sommige onervaren tragere rijders inhalen en dan denk ik bij mijn eige , hoe is het toch mogelijk.
Denk ook eens dat gij ook zo zijt begonnen en dat er ook oudere renners rijden die niet zo snel kunnen reageren als er iets fout gaat. ik haal ook heel veel renners in maar steeds op een hoffelijke manier, het is geen wedstrijd .
Maar ja , laat ons er maar niet verder over zagen maar lekker mountainbiken.
Last edited by georges1955 on Thu 22 Oct 2009 00:28, edited 1 time in total.
Gert zelf
Mountainbiker

Knap werk

Post by Gert zelf »

Vandaag de tour nog eens opnieuw gereden. Tof parcours. Alles was netjes opgeruimd, alleen het zagemeel lag er nog. (wel handig)
Proficiat aan de organisatie !
P.S. Onderweg (in de eerste afdaling) nog 2 bidons gevonden, een witte van mirage en een blauwe van zéfal. Eigenaars?
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

ook geweest. had me wat te dunne kleren aangetrokken, kou geleden niet te zuinig. normaal rijd ik me wel warm maar mijn maat had zich te dik aangedaan. en die had het te warm. bovendien had mijn strategie gewerkt: savonds volgooien met hertog jan smorgens niet vooruit te branden. wel mooi tochtje. weing van de heide gezien door de mist
Post Reply