Bericht van VitalB die de weg een beetje kwijt was op het forum :
Een dikke proficiat voor het inrichten van deze heel mooie toertocht.
Ik heb de 40 zonder terril gedaan en genoten van ieder moment dat we onderweg waren. De bevoorrading was perfect, nog nooit zo'n ruime keuze gezien eigenlijk. Zelfs die wandelaars waren, mits natuurlijk wederzijdse hoffelijkheid, perfect te passeren. Ik vond die mensen enorm vriendelijk. Het was de eerste keer dat ik aan Camba deelnam maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Nogmaals proficiat.
Foto's staan on line op deze website :
http://www.cambadag.be/mountainbike.php
______________________________________________________________________________________________
It's nice to be important,
but it's more important to be nice.
-------------------------------------------------------
04/10/09 Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jolyrodger
- Mountainbiker
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Gisteren ook de tocht gereden, had nochtans 400 hoogtemeters, zo plat is dat toch nietsportyboy wrote:Juist terug van de 40km (45km op fietscomputer), leuke snelle tocht. Zo plat als een vijg met ene hele grote puist erin.
Prachtige tocht en goed georganiseerd, net na de terril wel wat verwarrend, maar het grote bord "met/zonder terril" was duidelijk genoeg.
Ene serieus zien vallen in een afdaling na de terril rond 10u15, zag er niet goed , hoop dat alles OK is...
Tocht om te onthouden en terug te komen.
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
hela hela onderschrift is verbodenJolyrodger wrote:Bericht van VitalB die de weg een beetje kwijt was op het forum :
Een dikke proficiat voor het inrichten van deze heel mooie toertocht.
Ik heb de 40 zonder terril gedaan en genoten van ieder moment dat we onderweg waren. De bevoorrading was perfect, nog nooit zo'n ruime keuze gezien eigenlijk. Zelfs die wandelaars waren, mits natuurlijk wederzijdse hoffelijkheid, perfect te passeren. Ik vond die mensen enorm vriendelijk. Het was de eerste keer dat ik aan Camba deelnam maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Nogmaals proficiat.
Foto's staan on line op deze website :
http://www.cambadag.be/mountainbike.php
______________________________________________________________________________________________
It's nice to be important,
but it's more important to be nice.
-------------------------------------------------------
MTB/WTC DE HEIDETRAPPERS GENK.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Headshot, geen slapende honden wakker maken! Anders is mijne papegaai in gevaar!Headshot wrote:hela hela onderschrift is verboden![]()
![]()
![]()

De Papegaai Bike Team Stabroek * www.wieleradvies.be * www.heldwillenworden.be
- X6 3.5biturbo
- Mountainbiker
Post by X6 3.5biturbo »
damn, geen foto's op de cambasite van het maasland cycling team,
fotograaf moet zo onder de indruk geweest zijn van onze nieuwe outfits
dat hij vergeten is om foto's te trekken
fotograaf moet zo onder de indruk geweest zijn van onze nieuwe outfits
dat hij vergeten is om foto's te trekken
- X6 3.5biturbo
- Mountainbiker
-
Killepitsch
- Mountainbiker
Camba-pijlen
Post by Killepitsch »
Gisteren in het bos achter de camping van Hengelhoef ook camba-pijlen op de grond zien liggen.