Parcour : Het parcours loopt doorheen Gooik de "parel" van het Pajottenland, en omstreken.. Het is heuvelachtig maar zeer prachtig.
Afstanden : 25 & 45 Km
Inschrijven : 08:00 - 10:30
Prijs : 3,5 €uro
Bike-Wash, ruime parking, fietsbewaking, bar, ...
Organisatie van 'De Gooikse Mountainbike Club'
25/10/09 - Pareltocht Gooik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 25/10/09 - Pareltocht Gooik
Toch niet : Het is heuvelachtig maar zeer prachtig. Zo staat het op hun site, so ...roeln wrote:Heuvelachtig en prachtig bedoel je waarschijnlijkMirlong1 wrote: Het is heuvelachtig maar zeer prachtig.[/b]
Ik zal er zeker zijn, hopelijk krijg ik mijn collega's warm om mee te rijden.MaC'Red wrote:dit is inderdaad een TT met een pittig karakter, leuke trails en vergezichten niet te vergeten 2 keer de doorsteek over het plaatselijk cross parkoers te Kester.
Dit jaar zal ik er niet bijzijn omdat ik eens naar de Koppenbergcross ga kijken in Oudenaarde.
de leute aan iedereen daar.
MaC'Red
Als je mij nog een beetje kunt helpen, stuur ik je het parcour door
Maar dat doen we wel volgende week.
grtz
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
massatocht en elk jaar dezelfde koek. is goed om 1X te rijden...en aan te schuiven
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Deze vm met 3 deze prachtige tocht gereden. Vertrokken om 8.10 zodat we nog niet in de drukte zaten en weinig problemen hadden op de singletracks om door te rijden. Het crossparcours te Kester blijft een leuk stuk in deze tocht. Af en toe wel pittige klimmetjes en afdalingen
Opvallend was toch dat er nog behoorlijk wat bikers rondrijden zonder helm inclusief kinderen
Bepijling was heel goed, prima bevoorrading, duidelijke aanduiding van de gevaarlijke plaatsen, infobordjes met afstanden, ...
Proficiat aan iedereen die meegeholpen heeft om ons weer een mooie zondagvm aan te bieden

Opvallend was toch dat er nog behoorlijk wat bikers rondrijden zonder helm inclusief kinderen
Bepijling was heel goed, prima bevoorrading, duidelijke aanduiding van de gevaarlijke plaatsen, infobordjes met afstanden, ...
Proficiat aan iedereen die meegeholpen heeft om ons weer een mooie zondagvm aan te bieden