Not everyone owns a global positioning system, my friendtweety wrote:Stel de gps in en je komt vanzelfs aan.
24-10-2009 Leopoldsburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Over welke route spreek je dan als je heel wat kilometers kan uitsparen?PcRider wrote: Wat Kawa schrijft klopt, maar als je streek en parcours kent kan je ons makkelijk bereiken via fietspaden vanaf Molenheide, stuur me een mailtje op mijn privé adres, dan stuur ik je een kaart met te volgen route en wat tips om heel wat nutteloze kilometers uit te sparen.
Via Koersel Kapel?
Want van Hechtel naar Leopoldsburg heb je geen andere keuze dan de grote baan en van Molenheide tot Hechtel is de grote baan ook de korste route.
- PcRider
- Mountainbiker
Van Hechtel wel ja, maar Molenheide ligt eigenlijk meer in Helchteren en dan zijn er wel mogelijkheden, te lang om hier in "tekst" uit te leggen....., zoals je zelf al hebt aangegevenkawa wrote:Over welke route spreek je dan als je heel wat kilometers kan uitsparen?PcRider wrote: Wat Kawa schrijft klopt, maar als je streek en parcours kent kan je ons makkelijk bereiken via fietspaden vanaf Molenheide, stuur me een mailtje op mijn privé adres, dan stuur ik je een kaart met te volgen route en wat tips om heel wat nutteloze kilometers uit te sparen.
Via Koersel Kapel?
Want van Hechtel naar Leopoldsburg heb je geen andere keuze dan de grote baan en van Molenheide tot Hechtel is de grote baan ook de korste route.
Niet gedacht dat de oversteek en richting de Remo korter zou zijn dan over Hechtel te komen.PcRider wrote: Van Hechtel wel ja, maar Molenheide ligt eigenlijk meer in Helchteren en dan zijn er wel mogelijkheden, te lang om hier in "tekst" uit te leggen....., zoals je zelf al hebt aangegeven
Maar niet zo simpel om uit te leggen in tekst...
Tot zaterdag.
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Ga d'er ook zijn is maar een paar km's van huis, hoop dat het een beetje droog blijft.