Supplementen welke wel en welke niet of geen ?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

@DOXX
Welkom,
Neem doctor maar ni al te serieus.Ik denk dat hij tss het studeren en sporten door enkele rare hersenkronkels heeft aangemaakt
en daardoor serieuze onzin begint uit te kramen.Hij gaat ervan uit dat,als hij nog nooit van je heeft gehoord in het Mtb(wieler)-wereldje
en je verteld waarheden die niet helemaal stroken met zijn eigen bevindingen (ervaringen) dat je dan maar een nerd,
schoolmeesterke of slappeling (die nooit iets gepresteerd heeft) mag zijn.
Ik wacht ook nog steeds op zijn nederige excuses.

Hij komt hier enkel nog op't forum om een ander eens ferm belachelijk te maken
en daarna zit'm vol zelfvoldoening achter z'n pc-ke te schuddebuiken van't lachen.
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

Sandcrawler wrote:@DOXX
Welkom,
Neem doctor maar ni al te serieus.Ik denk dat hij tss het studeren en sporten door enkele rare hersenkronkels heeft aangemaakt
en daardoor serieuze onzin begint uit te kramen.Hij gaat ervan uit dat,als hij nog nooit van je heeft gehoord in het Mtb(wieler)-wereldje
en je verteld waarheden die niet helemaal stroken met zijn eigen bevindingen (ervaringen) dat je dan maar een nerd,
schoolmeesterke of slappeling (die nooit iets gepresteerd heeft) mag zijn.
Ik wacht ook nog steeds op zijn nederige excuses.

Hij komt hier enkel nog op't forum om een ander eens ferm belachelijk te maken
en daarna zit'm vol zelfvoldoening achter z'n pc-ke te schuddebuiken van't lachen.
dank voor de info, anyway ik wil hem toch eens uitdagen hoor, sorry kan het écht niet laten :lol:
doctor
Mountainbiker

Post by doctor »

Doxx, sandcrowler,
darvoor wil ik me wel excuseren.
ik ben al wel eens ruw in men schrijven. Maar het maakt me echt pisst-off.
Als ik personen die niks met een materie van ervaring hebben zichzelf hier manifesteren als echte kenners. Ik zal zelden aanmerkingen maken (ruwe) tegenover forummers geluk een Sunn. Spreekt met ervaring.

Maar als jullie echt willen een wedstrijdje tegen me te rijden, zeer welkom.
Weet wel waar ge aan begint, 306 overwinningen !
En als jullie zeker van je zaak zijn, 2500 euro leggen we in een pot per man! De winnaar takes it all.Dit is omdat het niet in men programma past,maar voor 5000 euro te verdienen offer ik me wel 4 weken extra op.
Je moogd kiezen weg of veld, ik rijd momenteel wel in het veld met een cyclo-cros fiets.
En ik wil ook nog eerst 4 weken trainen,ben momenteel maar een 12 uur per week bezig met lopen en fietsen. En ga dan wat extra fietsen en SUPPLEMENTEN nemen.
Kwestie van tuning eh.
Ik ga ook pers erbijhalen, dat motiveerd me nog eens extra en is goed voor men reputatie.
Geef maar een seintje.
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Excuses aanvaard,
Voor de wedstijd moet je bij DOXX zijn.(hoewel ik ok wel wat wil bijverdienen :lol: )
Mtb-en is voor mij enkel recreatief.
Als je je gaat prepareren wel enkel toegestane supplementen gebruiken hé.
Enne,ik heb me nergens geprofileerd als een kenner,enkel mijn ervaringen weergegeven.
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

Sandcrawler wrote:Excuses aanvaard,
Voor de wedstijd moet je bij DOXX zijn.(hoewel ik ok wel wat wil bijverdienen :lol: )
Enne,ik heb me nergens geprofileerd als een kenner,enkel mijn ervaringen weergegeven.
voor mij is ook hier de kous af, en wat die wedstrijd betreft was mijn bedoeling enkel je wat te prikkelen en dat is me blijkbaar gelukt

het was ook mijn bedoeling informatief te zijn, meer niet, ben dan ook géén kenner maar weet er wel iets van

@doctor, volgend jaar tijdens 24u van Zolder als enkeling een wedstrijdje rijden met racefiets bij groep die hards??? :wink:
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

blades wrote:
sunn xtreme wrote:
en ja.. wat soort olympische atleet dan wel? laat ze ook eens duidelijk zijn... een kleiduifschieter, een paardrijder , een hordeloper of zwemmer??
geen van al die sporten zijn vergelijkbaar met duursport. misschien eens tijd dat ze hun pijlen richten naar de duursport toe, ipv een platte kleiduifschieter of dergelijke.
Sunn, geef je gelijk, maar ZWEMMEN ? In "mijn" zwembad zwemt topsport van Belgie. Mannekes van 14jr die worden klaargemaakt voor London. Misschien is hun wedstrijd maar 1-2-3 minuten lang, maar godverdomme, RESPECT voor wat die trainen (2-3x / dag , 6 tot 10km per dag). Zwemmen is een zware sport, maar is zeer goed voor gewrichten omdat je niet tegen elementen vecht...
Volle respect voor die mensen.. kwilde gewoon zeggen dat het een hele andere soort inspanning is, niet vergelijkbaar met de echte zware duursport die oa wielrennen en triathlon is. de noden voor die mensen liggen ook helemaal anders. En dat het goed is, zie je ook aan de lichaamsbouw van de doorwinterde zwemmer. :wink:

mag ik wel zeggen dat de Belgische zwembond wel een hoop schreeuwlelijkerds zijn die hun atleten bewuust 'gehandicapt' naar meetings stuurt? herinner u het laatste incident met de zwempakken... iedereen draagt ze...maar de Belgen mochten dat niet van de zwemBond..gevolg : slechte resultaten over de hele breedte... en dan nadien gaan ze janken tegen die atleten dat ze die pakken moesten dragen en ze een schorsing/sanctie boven het hoofd hangt...
denk dat hun Bond de minste respect toont van allemaal ;)
maarja... wij zitten in hetzelfde schuitje :lol:
Last edited by Sunn Xtreme on Wed 21 Oct 2009 15:55, edited 1 time in total.
Kenzo
Mountainbiker

Post by Kenzo »

DOXX wrote:
Sandcrawler wrote:Excuses aanvaard,
voor mij is ook hier de kous af, en wat die wedstrijd betreft was mijn bedoeling enkel je wat te prikkelen en dat is me blijkbaar gelukt

het was ook mijn bedoeling informatief te zijn, meer niet, ben dan ook géén kenner maar weet er wel iets van

@doctor, volgend jaar tijdens 24u van Zolder als enkeling een wedstrijdje rijden met racefiets bij groep die hards??? :wink:
Volledig of topic maar (voor zover dit topic al niet compleet naar de vaantjes is ;) ) : was jij er dit jaar bij als die hard? Misschien hebben we wel samgen gereden dan, ik was nr. 17
stef78
Mountainbiker

Post by stef78 »

doctor had beter een dagje meer op de schoolbanken gezeten, had ongetwijfeld zijn spelling ten goede gekomen.
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

sunn xtreme wrote:
blades wrote:
sunn xtreme wrote:
en ja.. wat soort olympische atleet dan wel? laat ze ook eens duidelijk zijn... een kleiduifschieter, een paardrijder , een hordeloper of zwemmer??
geen van al die sporten zijn vergelijkbaar met duursport. misschien eens tijd dat ze hun pijlen richten naar de duursport toe, ipv een platte kleiduifschieter of dergelijke.
Sunn, geef je gelijk, maar ZWEMMEN ? In "mijn" zwembad zwemt topsport van Belgie. Mannekes van 14jr die worden klaargemaakt voor London. Misschien is hun wedstrijd maar 1-2-3 minuten lang, maar godverdomme, RESPECT voor wat die trainen (2-3x / dag , 6 tot 10km per dag). Zwemmen is een zware sport, maar is zeer goed voor gewrichten omdat je niet tegen elementen vecht...
Volle respect voor die mensen.. kwilde gewoon zeggen dat het een hele andere soort inspanning is, niet vergelijkbaar met de echte zware duursport die oa wielrennen en triathlon is. de noden voor die mensen liggen ook helemaal anders. En dat het goed is, zie je ook aan de lichaamsbouw van de doorwinterde zwemmer. :wink:

mag ik wel zeggen dat de Belgische zwembond wel een hoop schreeuwlelijkerds zijn die hun atleten bewuust 'gehandicapt' naar meetings stuurt? herinner u het laatste incident met de zwempakken... iedereen draagt ze...maar de Belgen mochten dat niet van de zwemBond..gevolg : slechte resultaten over de hele breedte... en dan nadien gaan ze janken tegen die atleten dat ze die pakken moesten dragen en ze een schorsing/sanctie boven het hoofd hangt...
denk dat hun Bond de minste respect toont van allemaal ;)
maarja... wij zitten in hetzelfde schuitje :lol:
Ja, maar op zo'n moment moet ge als kleine bond wel eens denken aan de loyaliteit met uw sponsor, in dit geval Speedo, de grootste producent van zwemmkledij ter wereld. Zo'n contract zet ge niet zomaar op het spel voor een of ander pak dat een paar maand toch onreglementair wordt. De zwemfederatie wordt trouwens helemaal niet slecht geleid.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

de manier waarop ze eerst een verbod legden op hun atleten om ze vervolgens te gaan berispen vanwege hun eigen stommiteit (de atleet deed enkel wat hen verplicht werd)... was flink onder de gordel.
natuurlijk zullen andere bestuursleden hun bedenkingen hebben gehad, omdat de leidinggevende zich als een domme idioot gedraagt en kompleet in de fout gaat..

trouwens....; wij hebben in de wielrennerij ook zo'n dombo : Pat Mcquad.
een omhooggevallen voorzitter van de plaatselijke dartsclub in zijn dorp, MAAR 1 jaar !! 'wielrenner' is geweest bij de jeugd en geen platte prijs geraakt , en dan te bedenken dat die nu staat op te scheppen dat hij ooit wielrenner was..alsof hij ooit een sportcarriere had (hahahaha wat een giller).
verder draait die mens zoals de wind komt, veranderd 34 keer per dag zijn mening en heeft totaal geen gevoel voor deze sport en al helemaal geen diplomaite... beweegt en handelt als een olifant in een zilverkas :lol:
de reden waarom niemand de UCI voorzitter wilde worden voor de nieuwe ligistatuur, is dat er niemand zich geroepen voelt zijn rotzooi op te kuisen.

dan ook nog te bedenken dat die een tijd terug een hoop zaken naar voor wilde schuiven op als doping te laten bestempelen terwijl het gewone supplementen waren...dat zegt veel over het zagemeel in zijn onuitstaanbare kop :lol:

maw : die van ons is in elk geval onbekwamer :-D krijgt een 12 op 10

dit even offtopic ;)
Post Reply